Ik ook alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik geef het op. Ik word constant gebanned. Zelfs terwijl ik een heel normaal gesprek heb.
Je moet natuurlijk niet overal meteen om tieten roepen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En hoppa. Opnieuw een 24 uurs (of 48 uurs?) ban te pakken. Ik houd het voor gezien. Ik blijf enkel dit topic nog volgen. (totdat iedereen uiteindelijk gebanned is)
quote:
Hoe komen ze aan je nummer dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:48 schreef Electro-Worm het volgende:
Was zo'n man aan foon van dat hij politie heeft ingelicht en dat er nog andere zijn ingelicht en dat het fout is wat we deden.
True, maar zo ernstig..
Jij bent dat konijnen meisjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef meisjuh het volgende:
ik zei toch al van die screenshots maken van mensen dat je daar problemen mee krijgt maar jullie willen mijn toch niet geloven.
dus kijk zelf maar hoe jullie er uit komen.
Let wel op solomio heeft vaker een rechtzaak gehad met mensen die dat ook deden.
En die hebben ze wel gewonnen.
ik denk zet ff hier maar info in dan weten jullie het ook gelijk
dus nu niet boos op mij zijn:P ik heb het beste met jullie voor:)
meisjuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvoor precies weet ik niet, maar heb het vermoeden, dat ze degene willen aanklagen die op www.solomio.nl actief screenshots hebben lopen maken en op FOK! gezet hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:06 schreef Ravii het volgende:
Waar kunnen ze ons precies op aanklagen?
Ons = Degene die fouten dingen hebben gedaan.
Dus de vraag is wat fout is.
...
quote:Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)quote:LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
Pure laster dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Buschetta het volgende:
Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...
Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren
[..]
[..]
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)
En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.
Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak.
alsiemand even verteld waar de meeste fokkers zitten, zou handig zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:21 schreef HeavenShallBurn het volgende:
iedereen dus weer gewoon op solomio met een . achter de naam?
je bent een leuke doorgestokenkaart.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En nog even over dat aanklagen. Hoe willen ze bewijzen dat wij degene zijn die die screens hebben gemaakt? Ik heb ze namelijk gewoon van een ander forum gecopy-paste.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Chau het volgende:
Had jij niet je nummer verteld in een chat?
Daarom.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee hoor ik ben niet bang, as a fact ben ik nu juist bezig met printscreenen, wat willen ze doen dan? het is openbaar man haha, mensen die hier bang van worden
Net te horen gekregen dat zij ook gebanned isquote:
Vandaar dat ik er niet in kwam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net te horen gekregen dat zij ook gebanned is![]()
Achmed? die met die joint?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daarom..
Ik zie je trouwens bij Achmed.
Altijd prijs achmed. Waar jij net ook was jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Achmed? die met die joint?
Ik zat net ook bij zon marokkaanse gast ofzo heb ik leuke screens van
Mja, vlak voor ik het postte, zag je alleen maar dat hesje voor het raam hangen. Leek net alsof hij zich had opgehangenquote:
ik ga hierin welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:22 schreef Burdie het volgende:
Nu even nergens, waar zit jij?
Waar zit je dan? En plaats ze evenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh god dit geloven jullie niet, dit word straks lachen gewoon, wanneer ik al die screens ga plaatsen, maar ik wil meer meer meer!!
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"quote:
Kom bij mij erbij dan, een paard die haar kind verwaarloostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lol ik werd daar geblokkeerd vanwege "stomme vragen stellen"
Ik vroeg enkel waarom ie 2 oorbellen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |