zij is engquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ua6cjn
me eerste filmpje
een vrouw die twensts praat
geluid staat zacht
ik log in, zag niks staan dus dacht gelijk maar ff 1 maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:32 schreef Chau het volgende:
Duurde wel ff tot deze erwas
Alleen voor meiden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef yosander het volgende:
Laten we dit joch pesten, vroeg eerst of ik een meisje was (ik heet Alberto'sTVP) en kickt je dus als je geen 'girl' bent.!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef Crappery het volgende:
hmm lekkere bokkepootjes, rozijntjes van me
ik ben er weer
Oh, het is geen meneerquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
Net weer bij dit mens (zit ik de hele dag al te pesten):
[afbeelding]
Heet ik:'ROFLPWNDLMAO'
komt zei niet verder dan 'rof'.
Ja ze zegt je naam altijd
waar zit die?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Dat mens heeft echt iets tegen mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
6e rij van boven helemaal rechts.quote:
Ze denkt dat ik een relatie me haar heb ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
ik zit hier...dat mens schreeuwt steeds m,n naam als ik even niet reageer![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e rij van boven helemaal rechts.
Ik werd gelijk gekicked
Bij dat mens moet je een naam doen met ikben......, succes gegarandeerd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e rij van boven helemaal rechts.
Ik werd gelijk gekicked
Jaquote:
Vast nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben heeft zich laten verstoten van de PC
Dat zou toch niet z'n zoon zijn?
Hehe, hij heeft mij doorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Hij noemt ook je naam en kickt je als je geen cam hebt.![]()
-edit-
Hij kwam ook niet verder dan: 'rofman'.!
Heb je dat linkje nog van SnagIt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:27 schreef Silver_Shark het volgende:
tvp
http://video.tinypic.com/player.php?v=4ua6cjn
me eerste filmpje
een vrouw die twensts praat
geluid staat zacht
Probeer eens je cookie te verwijderen van Solomio, dan is je ban ook meteen weg volgens iemand.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog een uurtje en ik mag weer. als het goed is...
lang he, 24 uurquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nog een uurtje en ik mag weer. als het goed is...
Al geprobeerd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Probeer eens je cookie te verwijderen van Solomio, dan is je ban ook meteen weg volgens iemand.
Oke, dan weet ik wat me te doen staat.quote:
domme vraag natuurlijk...maarja boeiend is toch al gebeurdquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
LOL. Hoezo niet?
Net kwam er een binnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Chau het volgende:
Werd nog een keer gebanned door een moderator, omdat ik zei "Fok! mods zijn toffer" en die achmed maar over fiste praten ect en daar zeggen ze niks van
Ik ben er nu net weg, maar we zaten bij Altijd prijs achmed! Misschien ben ik er over een paar uurtjes wel weer ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:06 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Waar zitten jullie ergens (fototje plz) dan ben ik ook weer even van de partij
Ja, een fotootje ga ik niet doen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Ik ben er nu net weg, maar we zaten bij Altijd prijs achmed! Misschien ben ik er over een paar uurtjes wel weer ofzo.
Volgens mij gelooft hij je welquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef Timmee_ het volgende:
k ben net weg bij achmed, hele tijd als vrouw voor doen gaat me ook de strot uithangen op een gegeven moment
hij moet wel hele tijd kei hard lachen dus ik betwijfel het...maar ja, af een toe zon dol uurtje is wel goed voor mij denk ikquote:
Ok. En nu?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Timmee_ het volgende:
uuhm sil en die vent, zijn er nu achter via modjes dat ze hier op foto's staan
Kunnen ze ons aanklagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:16 schreef Timmee_ het volgende:
uuhm sil en die vent, zijn er nu achter via modjes dat ze hier op foto's staan
On my way.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef Chau het volgende:
Damn die modjes blijven me maar opzoeken, krijg overal een persoonlijke ban.
//edit//
Iemand die weer een Fok! room kan open gooien, wil even met die mods lullen.
Kheb me fok! pillen net opgeruimd.. Morgen komen er verbouwers.. zullen ze denk niet grappig vinden als er pillen op me kamer liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef Ravii het volgende:
Steeds als ik een kamer open loopt me firefox vast, ik probeer wel met IE.
EDIT: IE Loopt ook vast![]()
Ik ook alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik geef het op. Ik word constant gebanned. Zelfs terwijl ik een heel normaal gesprek heb.
Je moet natuurlijk niet overal meteen om tieten roepen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En hoppa. Opnieuw een 24 uurs (of 48 uurs?) ban te pakken. Ik houd het voor gezien. Ik blijf enkel dit topic nog volgen. (totdat iedereen uiteindelijk gebanned is)
quote:
Hoe komen ze aan je nummer dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:48 schreef Electro-Worm het volgende:
Was zo'n man aan foon van dat hij politie heeft ingelicht en dat er nog andere zijn ingelicht en dat het fout is wat we deden.
True, maar zo ernstig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |