gewoon een gare...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Berenanus het volgende:
wat is dat voor een gare webcam chat site!
zit nu ook naar iemand te turen..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
ja volgens mij zat ik daar ook netquote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
Okee, hoe zie je eruit?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
zit je niet bij de gay room te kijken?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
die gast trok zijn broek naar beneden!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |