gewoon een gare...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Berenanus het volgende:
wat is dat voor een gare webcam chat site!
zit nu ook naar iemand te turen..quote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
ja volgens mij zat ik daar ook netquote:Op zondag 3 juni 2007 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Oh wat kansloos. Ik klik zon foto aan van een meid van een jaar of 20. Kom ik in een chatroom, links zie je haar in beeld voor de cam, in die chatroom zitten 20 internetrukkers met haar te geilen. Echt iets voor mij [afbeelding].
Okee, hoe zie je eruit?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
echt welquote:Op zondag 3 juni 2007 21:09 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb ook een cam, ik ga een chatroom starten en dan ga ik rondjes rennen in mn blote reet. Komen jullie ook?
zit je niet bij de gay room te kijken?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
die gast trok zijn broek naar beneden!!!!
Ik net dus door zo'n dik wijf met kort haar die op een vent lijkt!quote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef Timme het volgende:
ik ben permanent geblokt door zon wijf
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef Pracissor het volgende:
Whaha, geniaal, ik ging dus bij zo'n room naar binnen en vroeg aan 'het': 'bent u een man of een vrouw'
(een zij dus blijkbaar) in een of ander boers taaltje helemaal flippen en ik werd eruit gekicked, geniale site!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:25 schreef Timme het volgende:
[..]
ik vin t ook mooi om die mensen snoei hard uit te lachen![]()
quote:
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?quote:
Whaha, deed ze bij mij ook, maar ik verstond het niet.quote:
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Timme het volgende:
[..]
wanneer ik vertel dat ze lelijk is, weet ze dat al en ik moest dood vallen! nu krijgt dat toch een ban wegens doodverwensignen?![]()
heb je haar al bier zien drinken, dan word je gewoon bangquote:Op zondag 3 juni 2007 21:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
OMG, ik kwam er dus net nog even in, ze luistert ook naar country muziek. Daarnaast biedt haar stem geen uitsluitsel over het/haar/zijn geslacht, wel moedig dat zoiets zich zo voor een webcam durft te plaatsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |