abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50230657
dat gaan we hier maar niet vertellen .
begin maar s´nachts dan eerst naar de stomme reclames te kijken over betaald webcammen,telefoonsex, etc op 4 5 en 7.
Wie weet dat je zo slim bent er wel achter komt.

Al bij al, heb dit forum als iets leuks ervaren
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Crappery het volgende:
Concurrent van Solemio?

Wat moet dat dan wezen bbq
pi_50230658
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:

het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.
aha, dus de fokkers kunnen die mensen zelf gaan aanklagen?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:54:29 #103
169877 TyPmi3p
Typen kan ik als de beste
pi_50230662
kan er niet een frontpage bericht aan gewijd worden?
Bagger zit in je broek, niet op een forum
  Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 10:55:31 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50230701
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef TyPmi3p het volgende:
kan er niet een frontpage bericht aan gewijd worden?
Submit het!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:55:31 #105
27569 -SL-
I've got a jar of di-irt!
pi_50230702
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_50230718
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef Crappery het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij 12 ofzo
Bijna .
  Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 10:56:08 #107
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50230725
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef Stak het volgende:

[..]

dat liet ik net zien jah
Ik maakte meer bold!
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

vrijdag 8 juni 2007 @ 10:56:56 #108
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230748
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Slimpies het volgende:
dat gaan we hier maar niet vertellen .
begin maar s´nachts dan eerst naar de stomme reclames te kijken over betaald webcammen,telefoonsex, etc op 4 5 en 7.
Wie weet dat je zo slim bent er wel achter komt.

Al bij al, heb dit forum als iets leuks ervaren
[..]
Jij geeft aan dat ik dom ben?

Wat ben jij dan wel? Werkelijk waar, nog nooit zo'n idiote muts gezien, die boven het bericht quote en users opnaait met iets wat gewoon mag
pi_50230762
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik maakte meer bold!
ja dat ook
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:57:11 #110
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50230765
ja! met een interview met slimpies

Wat vind je er van slimpie?
mijn man vind dat het niet kan!

oh enneuh... denk je dat ze de politie op bezoek krijgen?
mijn man zegt van wel. en die doet 20tb in de maand

en wat zal de boete zijn?
mijn man weet niet precies hoeveel het is maar wist je dat hij 's nachts reclame op tv heeft?

Gut, wat leuk. ik heb fotolijstjes op TV
mijn man heeft een flat TV. foto's blijven daar niet op staan.

bedankt voor het interview slimpies.
mijn man zegt graag gedaan
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_50230806
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef hamkaastosti het volgende:
Die vond ik dan wel weer grappig.
pi_50230814
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Crappery het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat ik dom ben?

Wat ben jij dan wel? Werkelijk waar, nog nooit zo'n idiote muts gezien, die boven het bericht quote en users opnaait met iets wat gewoon mag
ow jee moeten we nog eronder gaan typen ook nog.
inderdaad ik ben dom, jij bent toch slim.
Uhmm laat mij maar een hoger eq hebben dan een hoog iq
pi_50230856
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef hamkaastosti het volgende:
ja! met een interview met slimpies

Wat vind je er van slimpie?
mijn man vind dat het niet kan!

oh enneuh... denk je dat ze de politie op bezoek krijgen?
mijn man zegt van wel. en die doet 20tb in de maand

en wat zal de boete zijn?
mijn man weet niet precies hoeveel het is maar wist je dat hij 's nachts reclame op tv heeft?

bedankt voor het interview slimpies.
mijn man zegt graag gedaan
Vind het lollig wat hier gebeurt, heb weer een leuke dag vandaag, bedankt mensen
En kom vooral eens gezellig kletsen in me box
pi_50230896
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Slimpies het volgende:

[..]

Vind het lollig wat hier gebeurt, heb weer een leuke dag vandaag, bedankt mensen
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:02:12 #115
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230902
Welk nummertje zit je dan?
pi_50230904
Welke room zit je dan? Komen we eens gezellig flamen .
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:02:26 #117
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50230909
Zal het hier ook maar even posten. Ze hebben geen grond om iemand aan te klagen.

Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...

Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren

quote:
Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!

quote:
LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.

Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)

En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.

Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak. Dit is gewoon een goedkopen manier om in het nieuws te komen.

Dat tel nr hebben ze waarschijnlijk uit hun logs....

*toevoeging.

De enigen die eventueel bezwaar zouden kunnen maken zijn de mensen waarvan foto's geplaatst worden. En dan nog zouden ze geen geldelijke vergoeding kunnen eisen. Slechts een verwijdering van de geplaatste foto's.

Dus dan zou solemio die mensen moeten laten getuigen in een eventuele rechtzaak. Denk dat het vrijwel onmogelijk is om die chatters hun tijd te laten besteden aan zo'n suffe rechtzaak.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:02:29 #118
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230913
WHEHHE in me box
pi_50230948
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Crappery het volgende:
Welk nummertje zit je dan?
Nog niet opgevallen dat ik het nu hier te druk heb
Vind dit leuker dan nu op Solo te gaan zitten
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:03:38 #120
152303 hamkaastosti
pi_50230951
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Slimpies het volgende:

[..]

ik loop nog even naar het toilet om nog eens extra door te spoelen want je blijft je kop maar opsteken
Tom Jones zong ooit...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:04:14 #121
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230980
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Slimpies het volgende:

[..]

Godverdomme, wat ben je toch een bijdehante muts. Ga lekker in je box zitten, dom figuur.
pi_50230985
quote:

[..]

zie je nu wel dat FOK leuker is?
pi_50231007
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Buschetta het volgende:
quote:
Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!

Dat tel nr hebben ze waarschijnlijk uit hun logs....
Met het bovenstaande bedoelen ze dat ouders van breezers Solomio niet kunnen aanklagen als hun dochter de hele wereld haar flamoes laat zien.

En het telefoonnummer staat niet in de logs.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:05:26 #124
182290 Solomio
Solomio.nl: Nooit meer alleen!
pi_50231014
Beste Fokkers,

Wij volgen al enige dagen jullie beweginen op Solomio.nl en willen heel graag reageren op dit topic.

We willen graag beginnen met te vertellen dat er absoluut geen sprake is van enige vorm van aangifte vanuit Solomio.nl richting de 'Fokkers'.

Het voorval wat gebeurt is, is een alleenstaande aktie van één van onze moderators geweest. Deze was volgens hem als wijze van een grap bedoelt, maar wij vinden dit alles behalve grappig. Daarom zullen wij ook onze maatregelen richting deze moderator treffen.

Wij vinden het geen probleem dat jullie op Solomio.nl aanwezig zijn, zolang het natuurlijk maar gezellig blijft. Solomio.nl is een site voor iedereen en uiteraard gaat dit samen met de nodige dosis humor.

Wel willen we jullie vragen om het in de perken te houden en het gezellig te houden voor iedereen.

Het maken van de screenshots kunnen we niet verbieden, maar we kunnen wel begrijpen dat de cammers er problemen mee hebben. Wij hebben echter in onze voorwaarden staan dat iedereen die uitzend via Solomio.nl de kans loopt, dat er een screenshot gemaakt wordt. Zoals gezegd kunnen wij dit niet verbieden, maar jullie enkel en alleen vragen dit in de perken te houden.

Voor de rest zijn wij zelf ook regelmatig op Fok te vinden en wensen iedereen veel plezier op Solomio.nl

Groeten,
Het Solomio Team
pi_50231020
quote:

[..]

pi_50231035
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef Solomio het volgende:
Beste Fokkers,

Wij volgen al enige dagen jullie beweginen op Solomio.nl en willen heel graag reageren op dit topic.

We willen graag beginnen met te vertellen dat er absoluut geen sprake is van enige vorm van aangifte vanuit Solomio.nl richting de 'Fokkers'.

Het voorval wat gebeurt is, is een alleenstaande aktie van één van onze moderators geweest. Deze was volgens hem als wijze van een grap bedoelt, maar wij vinden dit alles behalve grappig. Daarom zullen wij ook onze maatregelen richting deze moderator treffen.

Wij vinden het geen probleem dat jullie op Solomio.nl aanwezig zijn, zolang het natuurlijk maar gezellig blijft. Solomio.nl is een site voor iedereen en uiteraard gaat dit samen met de nodige dosis humor.

Wel willen we jullie vragen om het in de perken te houden en het gezellig te houden voor iedereen.

Het maken van de screenshots kunnen we niet verbieden, maar we kunnen wel begrijpen dat de cammers er problemen mee hebben. Wij hebben echter in onze voorwaarden staan dat iedereen die uitzend via Solomio.nl de kans loopt, dat er een screenshot gemaakt wordt. Zoals gezegd kunnen wij dit niet verbieden, maar jullie enkel en alleen vragen dit in de perken te houden.

Voor de rest zijn wij zelf ook regelmatig op Fok te vinden en wensen iedereen veel plezier op Solomio.nl

Groeten,
Het Solomio Team
spam
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:06:20 #127
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_50231041
Dat valt tegen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_50231046
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:04 schreef Stak het volgende:

[..]

zie je nu wel dat FOK leuker is?
Fok is inderdaad leuk.
ga jullie hierbij laten, de mensen worden wat sjaggie hier van mij.

Wens jullie een fijne dag verders op Solo
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:06:45 #129
152303 hamkaastosti
pi_50231054
kunnen we niet gewoon nog even doorrellen?
Tom Jones zong ooit...
pi_50231057
quote:
Beste Fokkers,

Groeten,
Het Solomio Team
euhm, nu snap ik het niet meer helemaal
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:07:09 #131
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50231066
quote:
Beste Fokkers,

Groeten,
Het Solomio Team
Kijk das netjes.

@ stak

Lees mijn eerdere post maar. Ze hebben geen gronden om een aanklacht in te dienen. Dat weet iedereen die een wetboek ooit heeft opengeslagen. En uit deze post blijkt dat het dus een Mod actie is die dus waarschijnlijk WEL dat tel nr uit een log heeft.
pi_50231069
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef Slimpies het volgende:

[..]

Fok is inderdaad leuk.
ga jullie hierbij laten, de mensen worden wat sjaggie hier van mij.

Wens jullie een fijne dag verders op Solo
de mensen? je man bedoel je
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:07:18 #133
152303 hamkaastosti
pi_50231073
Xionz blijft toch nog wel even?
Tom Jones zong ooit...
pi_50231082
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef snellejelle het volgende:

[..]

de mensen? ja man bedoel je
pi_50231106
voordoen als iemand van solomio is toch ook strafbaar?
pi_50231121
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef hamkaastosti het volgende:
Xionz blijft toch nog wel even?
Natuurlijk blijf ik .
pi_50231127
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef snellejelle het volgende:

[..]

de mensen? je man bedoel je
Nope mijn man heeft het te druk om zich hiermee in te laten.
Die heeft wel wat beters te doen.......
pi_50231128
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Buschetta het volgende:
Zal het hier ook maar even posten. Ze hebben geen grond om iemand aan te klagen.

Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...

Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren

quote:

quote:
LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
Die 'voorwaarden'/waarschuwingen hebben er niks mee te maken. Als Schiphol je waarschuwt voor zakkenrollers, dan mogen die zakkenrollers vervolgens maar hun gang gaan?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_50231154
XionZ en Slimpies, nog wat andere wilde verhalen?
pi_50231163
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Kijk das netjes.

@ stak

Lees mijn eerdere post maar. Ze hebben geen gronden om een aanklacht in te dienen. Dat weet iedereen die een wetboek ooit heeft opengeslagen. En uit deze post blijkt dat het dus een Mod actie is die dus waarschijnlijk WEL dat tel nr uit een log heeft.
ik weet wel dat iemand gisteren of eergisteren zichzelf heeft ingelogd met een telefoon nummer
  Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 11:09:44 #141
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50231172
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef Stak het volgende:

[..]

euhm, nu snap ik het niet meer helemaal
Ik wel

Slim, nu kan ik niet meer klagen over creeps die d'r stijve aan mn minderjarige dochter liet zien
In het algemene gedeelte dus

pi_50231189
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef snellejelle het volgende:

[..]

spam
Idd, bann die hap!
  Moderator vrijdag 8 juni 2007 @ 11:10:38 #143
18653 crew  D.
pi_50231204
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Slimpies het volgende:

Denk dat je nog lelijk op je neus zou vallen...
[..]
auw
  Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 11:10:55 #144
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50231212
Niet teveel posten, ik moet even een nieuwe aan de haak slaan

vrijdag 8 juni 2007 @ 11:11:25 #145
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50231224
Verdomme, weg potentieele rel.
On my sleeve.....
pi_50231233
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef Stak het volgende:
voordoen als iemand van solomio is toch ook strafbaar?
Ik doe mezelf niet voor als iemand van Solo laat dit even een feit wezen.
ben net als jullie doodnormale mensen, die chat op Solo, en dus van iemand van hier een adres kreeg, juist omdat ik het met jullie in me box gezellig vond.

Ik ben geen hopeloos type zoals de meeste op Solo.
Maar wilde gewoon effe op jullie berichten reageren, dat Solo wel degelijk moeilijk kan zijn als het om iets gaat, dat was het enige.
vervolgens krijg je vanalles op je dak, dus laat ik het hierbij dan toch.
Ga lekker je gang op Solo dat kan mij niks schelen,ben enkel een bezoekster daar.
pi_50231245
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:10 schreef yvonne het volgende:
Niet teveel posten, ik moet even een nieuwe aan de haak slaan
euhm....
pi_50231251
Altijd prijs met Achmed is erweer!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:12:13 #149
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50231252
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:08 schreef doka het volgende:

[..]

Die 'voorwaarden'/waarschuwingen hebben er niks mee te maken. Als Schiphol je waarschuwt voor zakkenrollers, dan mogen die zakkenrollers vervolgens maar hun gang gaan?
Mijn voorbeeld is gebaseerd op Jurisprudentie (eerdere uitspraken). Dus lees mijn post nog eens en dan begrijp je het misschien. Zakkenrollen is bij wet verboden. Foto's maken op openbare plekken niet.
Als een chatter expliciet aangeeft voordat het gesprek begint dat er geen screenshots gemaakt mogen worden DAN PAS is het onrechtmatig.

Tja tijdje rechten geprobeerd .... saai/.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:12:25 #150
152303 hamkaastosti
pi_50231259
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Slimpies het volgende:

[..]

hij had het niet tegen jou
Tom Jones zong ooit...
pi_50231261
quote:

[..]

ben net als jullie doodnormale mensen, die chat op Solo, en dus van iemand van hier een adres kreeg, juist omdat ik het met jullie in me box gezellig vond.

Maar wilde gewoon effe op jullie berichten reageren, dat Solo wel degelijk moeilijk kan zijn als het om iets gaat, dat was het enige.
Ga lekker je gang op Solo dat kan mij niks schelen,ben enkel een bezoekster daar.
oh
pi_50231276
hehe
pi_50231290
quote:

[..]

het gaat niet over jou
quote:

jawel.
quote:
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:13:58 #154
169877 TyPmi3p
pi_50231313
potverdorie, als het geen kut kloon was is de rel dus al weer voorbij
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:15:40 #155
169877 TyPmi3p
pi_50231374
voordeel is dan weer wel dat als het geen kut kloon was er een leuk relletje bij solomio.nl ontstaat door die mod
pi_50231392
Hmz, ze hebben m'n tips gevolgd, ze bannen niet meer met cookies :S.
pi_50231396
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Mijn voorbeeld is gebaseerd op Jurisprudentie (eerdere uitspraken). Dus lees mijn post nog eens en dan begrijp je het misschien. Zakkenrollen is bij wet verboden. Foto's maken op openbare plekken niet.
Als een chatter expliciet aangeeft voordat het gesprek begint dat er geen screenshots gemaakt mogen worden DAN PAS is het onrechtmatig.

Tja tijdje rechten geprobeerd .... saai/.
Ik geloof direct dat die screenshots geen probleem zijn, maar als fokkers (of wie dan ook) aan minderjarigen pornografisch getinte voorstellen gaan doen en dergelijke dan wordt het wat anders. Ik weet niet of dat gebeurt is, ik heb het niet zo gevolgd, maar het zou me niks verbazen.
pi_50231417
ik kan weer rustig slapen
pi_50231524
En als een room vol zit, gewoon een paar codes proberen. Hun range is nogal groot .
pi_50231711
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef XionZ het volgende:
En als een room vol zit, gewoon een paar codes proberen. Hun range is nogal groot .
OMG, ook nog echt ook
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:26:35 #161
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_50231736
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:16 schreef doka het volgende:

[..]

Ik geloof direct dat die screenshots geen probleem zijn, maar als fokkers (of wie dan ook) aan minderjarigen pornografisch getinte voorstellen gaan doen en dergelijke dan wordt het wat anders. Ik weet niet of dat gebeurt is, ik heb het niet zo gevolgd, maar het zou me niks verbazen.
Mij ook niet. Maar ik heb tot nu toe alleen een oude naakte gast op z'n bed zien liggen

Erg slecht geslapen daardoor.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:33:54 #162
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50231984
Wat een grap.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:33:55 #163
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50231985
Die mensen van Solemio moesten stichting Brein maar eens gauw gaan leren hoe je binnen een uur door een telefoontje naar de politie al iemands NAW gegevens hebt
Iedereen weet dat de politie een servicepunt is voor het bedrijfsleven
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:43:16 #164
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_50232294
tvp
pi_50232441
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die mensen van Solemio moesten stichting Brein maar eens gauw gaan leren hoe je binnen een uur door een telefoontje naar de politie al iemands NAW gegevens hebt
Iedereen weet dat de politie een servicepunt is voor het bedrijfsleven
Klaar terwijl u wacht inderdaad
We leven hier niet in dromenland
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:51:38 #166
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_50232568
Je zou haast willen dat het waar is, want een aanklacht kan niet, de politie mag je gegevens niet door spelen, dus als bewijsmateriaal is het onbruikbaar, en jij kan de staat aanklagen voor schadevergoeding
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:52:35 #167
40194 danielsj
Kapoe! Plaap!
pi_50232609
Beste mensen,

Wat een spannende cowboy verhalen hier
Zoals mijn collega (Solomio) al poste is er compleet niks aan de hand.

XionZ vertelt ook spannende dingen over Solomio en wat wij hier zouden moeten kunnen net zoals Slimpies. Allemaal Bullsjit

Voor iets duidelijkheid over cowboy verhalen; Indien verzocht worden logs aan justitie gegeven maar dan moet er wel wat aan de hand zijn (lijkt me logisch) en "aangifte" wordt gedaan bij meldpunt.org (check de site; dat weet je waar we het over hebben). Dat soort aangiftes doen we graag (lijkt me ook logisch).

Het plaatsen van screenshots is natuurlijk niet echt netjes tegenover de persoon achter de cam maar voor zover ik weet overtreedt je daar (standaard) geen wet mee.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:55:52 #168
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50232739
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:52 schreef danielsj het volgende:
Beste mensen,

XionZ vertelt ook spannende dingen over Solomio en wat wij hier zouden moeten kunnen net zoals Slimpies. Allemaal Bullsjit

Voor iets duidelijkheid over cowboy verhalen; Indien verzocht worden logs aan justitie gegeven maar dan moet er wel wat aan de hand zijn (lijkt me logisch) en "aangifte" wordt gedaan bij meldpunt.org (check de site; dat weet je waar we het over hebben). Dat soort aangiftes doen we graag (lijkt me ook logisch).

Het plaatsen van screenshots is natuurlijk niet echt netjes tegenover de persoon achter de cam maar voor zover ik weet overtreedt je daar (standaard) geen wet mee.
Sterker nog, je overtreed ook geen richtlijnen van de website zelf, aangezien zij voor de "cammer" een disclaimer tonen dat het kan gebeuren.
Erover klagen als het daadwerkelijk gebeurt is dus te idioot voor woorden.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_50232822
Ik ben een paar dagen geleden ook ge'PM'ed door een chatter van Solomio, waarvan ik een screen had geplaatst. Hierop mailde zij mij en vertelde dat ze het niet leuk vondt dat de betreffende screen met context geplaatst was. Hierop heb ik die screen, vanzelfsprekend, verwijderd.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:58:28 #170
40194 danielsj
Kapoe! Plaap!
pi_50232839
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:55 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Sterker nog, je overtreed ook geen richtlijnen van de website zelf, aangezien zij voor de "cammer" een disclaimer tonen dat het kan gebeuren.
Erover klagen als het daadwerkelijk gebeurt is dus te idioot voor woorden.
Bedoel maar.
pi_50232944
quote:
Dan moet je Pim om z'n oren slaan .
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:02:52 #172
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_50233001
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Stak het volgende:
Electro-Worm
en die moet je geloven
Ask my mom
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:06:21 #173
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_50233120
Gezeik, solomio is geinig en die mensen doen het zelf hoor .
KuikenGuppy
pi_50233129
Ik snap niet dat moderators niet wat doen aan die pedo's op Solomio.
Ik ben al een stuk of 4 mensen tegengekomen, waarbij je de kamer nog niet binnen was of ze vroegen je hoe oud je bent. Staat het antwoord ze niet aan, wat ligt tussen de 19 en 80 jaar, dan wordt je meteen gebanned. Een aantal van diegene zie ik nog steeds regelmatig langskomen.
pi_50233496
Idd, zitten zoveel pedo's op, volgens mij kunnen wij net zo goed mod worden
  Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 12:19:01 #176
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50233554
quote:
Beste mensen,

Excact!
Net wat ik zei tig posts boven je
Maar hé, komop, we hebben een schitterende vrijdag zo
En een pubertje bang gemaakt,
nou, wat willen we nog meer?

Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 12:20:07 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50233592
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 11:12 schreef Stak het volgende:

[..]

euhm....
Vissie, jeweets!

pi_50233661
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Vissie, jeweets!
blub
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:12:08 #179
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_50235489
Zal wel weer een hoax zijn gek
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:13:39 #180
27569 -SL-
pi_50235544
WTF heeft PrintScreen hier eigenlijk mee te maken
It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
pi_50235554
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef -SL- het volgende:
WTF heeft PrintScreen hier eigenlijk mee te maken
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:14:28 #182
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_50235570
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:12 schreef Maikuuul het volgende:
Zal wel weer een hoax zijn gek
of je leest het topic daadwerkelijk, kut limbo.
On my sleeve.....
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:14:47 #183
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_50235585
Op grond van wat willen ze eigenlijk aangifte doen?

Er word duidelijk gezegd dat er screenshots gemaakt KUNNEN worden, en dat alleen het verspreiden van kinderpr0n en lastigvallen van pubers niet mag
pi_50235603
If there's one thing I know, it's everything
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:31:06 #185
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_50236286
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Er word duidelijk gezegd dat er screenshots gemaakt KUNNEN worden, en dat alleen het verspreiden van kinderpr0n en lastigvallen van pubers niet mag
Iets met spuit 11 enzo.
pi_50237911
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar hé, komop, we hebben een schitterende vrijdag zo
En een pubertje bang gemaakt,
nou, wat willen we nog meer?

Sorry, wilde jullie vrijdag niet bederven, maar bang... nope.

Ik (en EW zelf ook) heb de beste meneer overigens gewoon te woord gestaan. Niks aan de hand dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_50238338
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:14 schreef NordicBlue het volgende:
[afbeelding]
Er staat dat het kan. Staat er ook dat dat mag?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:24:30 #189
27569 -SL-
pi_50238339
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:13 schreef Stak het volgende:

[..]

Post eens andere smilies
No good can come of it.
pi_50238354
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sorry, wilde jullie vrijdag niet bederven, maar bang... nope.

Ik (en EW zelf ook) heb de beste meneer overigens gewoon te woord gestaan. Niks aan de hand dus.
Heb je hem wel billenkoek gegeven?
pi_50238665
Leuke vrienden heb jij, Electro-Worm
pi_50238944
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:01 schreef yvonne het volgende:
En niemand die zich afvraagt hoe men aan een tel.nr komt?

Dat vroeg ik mij al af, maar EW wist er blijkbaar niets vanaf. !
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:44:53 #193
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_50239035
Via een site waarik lang geleden ooit mijn gegevens heb ingevuld Kutgoogle.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_50239243
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Electro-Worm het volgende:
Via een site waarik lang geleden ooit mijn gegevens heb ingevuld Kutgoogle.

Wat ik nog wel even kwijt wil is dat sommige mensen er eigenlijk gewoon om vragen.
Grapjes moet namelijk gewoon kunnen. Maar als je ze bijv iemand de hele huid gaat vol schelden ga je toch wel te ver.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_50239695
GEWELDIG TOPIC!!!
SOLOMIO!!!
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_50240376
Risico van het vak hé
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:27:41 #197
182322 DeRechter
Laat het recht Zegevieren!
pi_50240516
De taal die in dit topic word gebruikt is derhalve onvriendelijk, dat ik jullie allemaal sommeer daar mee op te houden!
Op straffe van een celstraf!
Wetboek van Strafrecht der Nederlanden
Leesch en huiver!
Huidige zaak in behandeling: Solomio vs Electro-Worm
pi_50241884
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef XionZ het volgende:
Er zal geen rechtzaak komen, wel een fikse boete.
Jij denkt echt dat dit forum ook uit alleen maar idioten bestaat he, net als solemio

gast wees gewoon stil als je geen flauw idee hebt waar je over praat.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50242032
tvp
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_50242123
Ik ben anders nog niet gebeld, hoewel ik wel me telefoon nummer in me naam had staan. !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')