abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50230306
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Chau het volgende:
Dat is hem juist, er zijn alleen screenshot gepost, en mensen nemen afstand van hun privacy als ze een webcam starten, waarom nemen ze afstand ervan? Omdat ze in hun policy eral voor waarschuwing en je okay moet gaan voordat je uberhaupt in een room kunt komen.
Daarom gaan ze ook grondig de logs bekijken. Wie er nou fout zat, of er iets is uitgelokt, etc.
pi_50230314
wat zijn de betreffende screenshots?

linkje iemand?
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:44:41 #78
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230323
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef XionZ het volgende:
Daar gaan nog wel een paar weken in op.
Dan moeten ze hun vakanties maar opzeggen denk ik, voor ze vervolgd worden in het buitenland
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:45:00 #79
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_50230327
quote:
LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
en dan nog gaan klagen? Sorry hoor maar dat werkt niet echt
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_50230328
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Slimpies het volgende:
Jimmy als je werkelijk denkt dat ik een wandelend wetboek, ben dan zou ik me zeer slim voelen hehe.
Mare zouz eggen geef je msn eens dan kan mijn man je uiteraard veel meer vertellen hoe dit in elkaar steekt.
Denk dat je nog lelijk op je neus zou vallen van de info die je dan te horen krijgt....
[..]
leer lezen

en kap met lullen over die vent van je
pi_50230335
Heeeeeerlijk

En bedankt
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:42 schreef snellejelle het volgende:
Slimpies

lekker simpel figuur
pi_50230337
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Slimpies het volgende:
Jimmy als je werkelijk denkt dat ik een wandelend wetboek, ben dan zou ik me zeer slim voelen hehe.
Mare zouz eggen geef je msn eens dan kan mijn man je uiteraard veel meer vertellen hoe dit in elkaar steekt.
Denk dat je nog lelijk op je neus zou vallen van de info die je dan te horen krijgt....
[..]
Dan kan je man je mischien bijscholen in "Begrijpend lezen".
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:46:14 #83
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230370
Slimpies, wat heeft je man ermee? Of zijn jullie beiden solomio incrowd?
pi_50230389
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:44 schreef Crappery het volgende:

[..]

Dan moeten ze hun vakanties maar opzeggen denk ik, voor ze vervolgd worden in het buitenland
lol
pi_50230423
Ik stel voor dat jullie gaan solliciteren bij Solomio en alle logs wissen als jullie worden aangenomen .
pi_50230454
Ik heb 2 dagen geleden gesolliciteerd in de Fok! room, ze wouden me niet hebben
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:48:51 #87
169877 TyPmi3p
Typen kan ik als de beste
pi_50230458
ik wordt wel een beetje moet van slimpies haar man, laat die kerel is een trein gaan koppen ofzo

Ohja slimpie je hoeft nu niet de politie te bellen, wil mijn adres zo ook wel geven
Bagger zit in je broek, niet op een forum
pi_50230460
tvp
pi_50230462
Nope Solo is een concurrent van het bedrijf van me man.
Ik heb zelf niks tegen jullie, absoluut niks, dus niet iedereen hoeft mij aan te vallen.
Maar tis wel de waarheid dat Solo het hier niet bij laat zitten.
daar geef ik die Xionz wel gelijk in.
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:46 schreef Crappery het volgende:
Slimpies, wat heeft je man ermee? Of zijn jullie beiden solomio incrowd?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:49:09 #90
158838 Crappery
Full House!!
pi_50230469
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef XionZ het volgende:
Ik stel voor dat jullie gaan solliciteren bij Solomio en alle logs wissen als jullie worden aangenomen .
Volgens mij ben jij 12 ofzo
pi_50230483
quote:
Regels

• Schelden, pedofilie of andere kwetsende uitingen is niet toegestaan.

• In welke vorm dan ook is racisme en/of discrimineren hier niet toegestaan.

• Voor sexschat zijn er speciale rooms. De speciale rooms voor sexchat zijn sex 18+, bisex en gay rooms.

• Maak op Solomio geen reclame voor andere chatsites of voor commerciële/adult sites.

• Alles wat in het normale leven illegaal of strafbaar is, wordt ook niet toegestaan op de Solomio.

• Alle ip-adressen en chatsessies worden gelogd, dus je bent altijd te achterhalen.

• LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.

• het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.

• Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!

• LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.

• Onnodig gebruik van hoofdletters (caps) is niet toegestaan.

• Mensen die de chat opzettelijk verpesten voor andere zullen hier voor worden bestraft.
  • dus..
    pi_50230502
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef XionZ het volgende:

[..]

Solomio hoeft maar 1 telefoontje naar de politie de plegen en binnen een uur heeft Solomio alle gegevens van een bezoeker.
    Ik heb bij de politie gewerkt. Die lachen zich rot hier om
      vrijdag 8 juni 2007 @ 10:50:23 #93
    152303 hamkaastosti
    ook bekend als hamkaastosti
    pi_50230511
    als ik screenshots had geplaatst zou ik me drukker maken of er geen lepeltje jus meekwam met die scheet die ik net liet dan dat de politie op m'n stoep zou staan
    Tom Jones zong ooit...
    she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
    laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
    grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
      vrijdag 8 juni 2007 @ 10:50:38 #94
    158838 Crappery
    Full House!!
    pi_50230524
    Concurrent van Solemio?

Wat moet dat dan wezen bbq
    pi_50230537
    Š Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
    Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
      Admin vrijdag 8 juni 2007 @ 10:52:03 #96
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_50230580
    # LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.

#

het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.

#

Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!

#

LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_50230600
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:
    als ik screenshots had geplaatst zou ik me drukker maken of er geen lepeltje jus meekwam met die scheet die ik net liet dan dat de politie op m'n stoep zou staan
    pi_50230607
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
    # LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.

#

het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.

#

Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!

#

dat liet ik net zien jah
      vrijdag 8 juni 2007 @ 10:53:17 #99
    169877 TyPmi3p
    Typen kan ik als de beste
    pi_50230625
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:

#

#

#

beetje laat schatje van me
    Bagger zit in je broek, niet op een forum
      vrijdag 8 juni 2007 @ 10:53:50 #100
    27569 -SL-
    I've got a jar of di-irt!
    pi_50230640
    quote:
    Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:

_!!
    It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
    No good can come of it.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')