Daarom gaan ze ook grondig de logs bekijken. Wie er nou fout zat, of er iets is uitgelokt, etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Chau het volgende:
Dat is hem juist, er zijn alleen screenshot gepost, en mensen nemen afstand van hun privacy als ze een webcam starten, waarom nemen ze afstand ervan? Omdat ze in hun policy eral voor waarschuwing en je okay moet gaan voordat je uberhaupt in een room kunt komen.
Dan moeten ze hun vakanties maar opzeggen denk ik, voor ze vervolgd worden in het buitenlandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef XionZ het volgende:
Daar gaan nog wel een paar weken in op.
en dan nog gaan klagen? Sorry hoor maar dat werkt niet echtquote:LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
leer lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Slimpies het volgende:
Jimmy als je werkelijk denkt dat ik een wandelend wetboek, ben dan zou ik me zeer slim voelen hehe.
Mare zouz eggen geef je msn eens dan kan mijn man je uiteraard veel meer vertellen hoe dit in elkaar steekt.
Denk dat je nog lelijk op je neus zou vallen van de info die je dan te horen krijgt....
[..]
Dan kan je man je mischien bijscholen in "Begrijpend lezen".quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Slimpies het volgende:
Jimmy als je werkelijk denkt dat ik een wandelend wetboek, ben dan zou ik me zeer slim voelen hehe.
Mare zouz eggen geef je msn eens dan kan mijn man je uiteraard veel meer vertellen hoe dit in elkaar steekt.
Denk dat je nog lelijk op je neus zou vallen van de info die je dan te horen krijgt....
[..]
lolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:44 schreef Crappery het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun vakanties maar opzeggen denk ik, voor ze vervolgd worden in het buitenland
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:46 schreef Crappery het volgende:
Slimpies, wat heeft je man ermee? Of zijn jullie beiden solomio incrowd?
Volgens mij ben jij 12 ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:47 schreef XionZ het volgende:
Ik stel voor dat jullie gaan solliciteren bij Solomio en alle logs wissen als jullie worden aangenomen.
dus..quote:Regels
Schelden, pedofilie of andere kwetsende uitingen is niet toegestaan.
In welke vorm dan ook is racisme en/of discrimineren hier niet toegestaan.
Voor sexschat zijn er speciale rooms. De speciale rooms voor sexchat zijn sex 18+, bisex en gay rooms.
Maak op Solomio geen reclame voor andere chatsites of voor commerciële/adult sites.
Alles wat in het normale leven illegaal of strafbaar is, wordt ook niet toegestaan op de Solomio.
Alle ip-adressen en chatsessies worden gelogd, dus je bent altijd te achterhalen.
LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.
het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.
Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!
LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
Onnodig gebruik van hoofdletters (caps) is niet toegestaan.
Mensen die de chat opzettelijk verpesten voor andere zullen hier voor worden bestraft.
Ik heb bij de politie gewerkt. Die lachen zich rot hier omquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:16 schreef XionZ het volgende:
[..]
Solomio hoeft maar 1 telefoontje naar de politie de plegen en binnen een uur heeft Solomio alle gegevens van een bezoeker.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:
als ik screenshots had geplaatst zou ik me drukker maken of er geen lepeltje jus meekwam met die scheet die ik net liet dan dat de politie op m'n stoep zou staan
dat liet ik net zien jahquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
# LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.
#
het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.
#
Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!
#
LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
beetje laat schatje van mequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
# LET OP: Iedereen met erotisch getinte vragen gericht aan minderjarigen zal door de Moderators permanent worden geblokkeerd tot solomio!.
#
#
#
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef hamkaastosti het volgende:
als ik screenshots had geplaatst zou ik me drukker maken of er geen lepeltje jus meekwam met die scheet die ik net liet dan dat de politie op m'n stoep zou staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |