quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:50 schreef Crappery het volgende:
Concurrent van Solemio?
Wat moet dat dan wezenbbq
aha, dus de fokkers kunnen die mensen zelf gaan aanklagen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:52 schreef yvonne het volgende:
het is niet toegestaan om je geslachtsdelen te tonen (inclusief) borsten op de algemene chat rooms. Daar zijn de 18+ rooms voor.
Submit het!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef TyPmi3p het volgende:
kan er niet een frontpage bericht aan gewijd worden?
Ik maakte meer bold!quote:
Jij geeft aan dat ik dom ben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef Slimpies het volgende:
dat gaan we hier maar niet vertellen .
begin maar s´nachts dan eerst naar de stomme reclames te kijken over betaald webcammen,telefoonsex, etc op 4 5 en 7.
Wie weet dat je zo slim bent er wel achter komt.
Al bij al, heb dit forum als iets leuks ervaren![]()
[..]
Die vond ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef hamkaastosti het volgende:
Gut, wat leuk. ik heb fotolijstjes op TV
mijn man heeft een flat TV. foto's blijven daar niet op staan.
ow jee moeten we nog eronder gaan typen ook nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Crappery het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat ik dom ben?
Wat ben jij dan wel? Werkelijk waar, nog nooit zo'n idiote muts gezien, die boven het bericht quote en users opnaait met iets wat gewoon mag
Vind het lollig wat hier gebeurt, heb weer een leuke dag vandaag, bedankt mensenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef hamkaastosti het volgende:
ja! met een interview met slimpies
Wat vind je er van slimpie?
mijn man vind dat het niet kan!
oh enneuh... denk je dat ze de politie op bezoek krijgen?
mijn man zegt van wel. en die doet 20tb in de maand
en wat zal de boete zijn?
mijn man weet niet precies hoeveel het is maar wist je dat hij 's nachts reclame op tv heeft?
Gut, wat leuk. ik heb fotolijstjes op TV
mijn man heeft een flat TV. foto's blijven daar niet op staan.
bedankt voor het interview slimpies.
mijn man zegt graag gedaan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Vind het lollig wat hier gebeurt, heb weer een leuke dag vandaag, bedankt mensen
En kom vooral eens gezellig kletsen in me box![]()
Nog niet opgevallen dat ik het nu hier te druk hebquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Crappery het volgende:
Welk nummertje zit je dan?
ik loop nog even naar het toilet om nog eens extra door te spoelen want je blijft je kop maar opstekenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:00 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Vind het lollig wat hier gebeurt, heb weer een leuke dag vandaag, bedankt mensen
En kom vooral eens gezellig kletsen in me box![]()
Godverdomme, wat ben je toch een bijdehante muts. Ga lekker in je box zitten, dom figuur.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Nog niet opgevallen dat ik het nu hier te druk heb
Vind dit leuker dan nu op Solo te gaan zitten
zie je nu wel dat FOK leuker is?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Vind dit leuker dan nu op Solo te gaan zitten
Met het bovenstaande bedoelen ze dat ouders van breezers Solomio niet kunnen aanklagen als hun dochter de hele wereld haar flamoes laat zien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:02 schreef Buschetta het volgende:
quote:
Solomio is niet aansprakelijk voor eventueel uitzenden van onrechtmatig verkregen content!
Dat tel nr hebben ze waarschijnlijk uit hun logs....
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:03 schreef Slimpies het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |