Ik zei dat ie kutmuziek draaide, gelijk een kickquote:
Die 2e screen van hem is leuker vin ik,quote:
Nee, je moet gewoon bij een vent een meisjesnaam hebben en bij een meisje een grappige naam, dan komt het wel goed, en direct het gesprek aangaan niet zitten lurken, gewoon meteen complimentje geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef Biefstuk het volgende:
Damn, wordt hele tijd gekicked omdat mijn webcam niet aanstaat, zijn fok! gasten die hun webcam wel aandoen?
En wij kunnen hun aanklagen wegen het schenden van Microsofts Copyright,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Buschetta het volgende:
Maken jullie je maar geen zorgen hoor,...
Er zijn geen duidelijke voorwaarden aan de website verbonden. Sterker nog ze geven zelf aan wat er kan gebeuren
[..]
[..]
Om toegang te krijgen tot een chat hoef je geen voorwaarden te accepteren. Dus in een rechtzaal zouden ze geen poot hebben om op te staan. Volgens de N.L wet is het namelijk zo dat als er voorwaarden op de website staan (kon ze niet zo snel vinden) dan is het zo dat zonder nadrukkelijke acceptatie van die voorwaarden je simpelweg niet verantwoordelijk bent voor het maken en posten van screenshots. (jurisprudentie)
En het is sowiezo geen onrechtmatig verkregen content. De webcammer geeft toestemming doordat hij op een openbare website plaats neemt achter de cam. Hij/zij gaat tenslotte ook akkoord met de voorwaarden dat er eventueel screenshots kunnen worden genomen.
Ga maar lekker door met het plaatsen van chats hoor. En maak je geen zorgen over een eventuele rechtzaak.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:26 schreef DeRechter het volgende:
De rechter vind het nodig dit topic te volgen, en plaatst derhalve een tvp.
Ik sommeer u vriendelijk het plaatje van een afgetuigde allochtoon in uw schermafbeelding te verwijderen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..], ik moet nu zelf even de stad in dus kan niet meer meedoen. (en mn photobucket account is vol
) Maar vanavond ga ik mischien weer even lollerplaatjes maken.
waar zit je nu?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik d'r best wel lief eigenlijk.
okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nu even nergens, ik heb hier thuis nog het e.e.a. te doen.
okquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan meld ik me hier wel weer, gezellig.
Dat filmpje heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:20 schreef Lienzz het volgende:
ik had al verteld hier dat we niet de link moeten geven van dit topic, er is nl een malloot die dat wel doet en zo komen andere erachter wat wij doen in onze vrije tijd.
Zou diegene die steeds dit topic van fok doorgeeft op solomio.nl ermee kunnen stoppen.
Ook kreeg ik de schuld erover dat ik een filmpje had gemaakt en op youtube had gezet :S
Er zou mijn naam achter staan....maar volgens mij heeft ze ook nog iets aan haar ogen want ik heet Lienzz en niet Einz.
http://www.youtube.com/watch?v=Wn7VFJIUXBY
wie heeft dit filmpje eigenlijk gemaakt?
Staat het op video dat ik zojuist ben geband omdat ik vroeg wat het verschil tussen alto en emo was?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef Crappery het volgende:
Ik ga nu een filmpje maken bij die emo
ben er zo
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Staat het op video dat ik zojuist ben geband omdat ik vroeg wat het verschil tussen alto en emo was?![]()
neej je hoeft m niet weg te halen hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik gemaakt
Ik wil het wel verwijderen als ze dat wil.
En idd geen linkjes geven, laat ze maar googlen![]()
Jij hebt duidelijk geen respectquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Chau het volgende:
Ze bannde me ook, omdat ik zei dat ze vroeg bezig was met sminken en 5 december nog even duurde
welke room?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Chau het volgende:
Spam het gastenboek van meisjuh eens zit in de room kijken hoeveel emails ze krijgt
ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zijn die nog steeds bezig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Pietklaaso het volgende:
daar in die box waar jij net zat :p
die vriend en vriendin
Deze?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef Pietklaaso het volgende:
daar in die box waar jij net zat :p
die vriend en vriendin
Die Thieske, of jij als je dat wiltquote:
of diegene die de LaPo heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die Thieske, of jij als je dat wilt![]()
hoe danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef Thieske het volgende:
Als jullie deze dan even volposten....
En de echte danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Pietklaaso het volgende:
Mocht je maikuuul tegenkomen
Ik ben het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |