Andrew Bird is zo geniaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Erik!
Je krijgt smaak
Niet geniaal, maar wel erg goedquote:
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
http://www.karikatuur.nl/shop/#
Tsjee, wat een prijzen..
Misschien moet ik ook maar een webwinkeltje beginnen ofzo..
Lol, ja, dan wordt het ineens werken he?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
De "plicht" dat als iemand iets bestelt, ik het dan ook moet leveren..
Maar zo voor erbij, af en toe, wanneer het mij uitkomt en ik er zin in heb, dat zou wel wat zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lol, ja, dan wordt het ineens werken he?
Misschien is het dan wel goed, deadlines zodat je niet eindeloos blijft verbeteren. Op een gegeven moment moet het gewoon af zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar zo voor erbij, af en toe, wanneer het mij uitkomt en ik er zin in heb, dat zou wel wat zijn..
En ik zou dan nog wat sneller moeten tekenen, ik pruts nu te lang door..
Dat is ook een reden waarom ik altijd nee wil kunnen zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:09 schreef Cairon het volgende:
klanten hebben soms ook de meest onmogelijk eisen die ze aan een commissie stellen.
Ik moest eens een gereisd figuur tekenen, met vervolgens een waslijst aan karakteristieken. Succes met overbrengen, want zo specifiek als dat ze waren, zadelden ze je ook nog eens op met een aantal praktische problemen.
Hij is wel leuk ja! Ken de persoon natuurlijk niet, maar er zitten vast wel herkenbare dingen in. Zou alleen iets meer met kleur werken (licht/schaduw), nu komt het een beetje over als een kleurplaat. Iets meer diepte zou leuk zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kijk, deze karikatuur van een collega ziet er toch redelijk professioneel uit?.
Ik heb al in geen tijden meer getekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hadlaatst mijn tekenblok ook weer opgepakt, half portretje gemaakt, maar ik ben bang om aan de andere helft te beginnen omdat ik dan altijd last heb van asymmetrie. Dan zit het andere oog te hoog/laag, of is de vorm enorm anders...
En haar kan ik ook nooit tekenen, dus mijn persoon is kaal gebleven.
Hmmz... Misschien zou het contrast sterker mogen idd, hoewel je het in het origineel (wat veel groter is) het contrast duidelijker ziet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is wel leuk ja! Ken de persoon natuurlijk niet, maar er zitten vast wel herkenbare dingen in. Zou alleen iets meer met kleur werken (licht/schaduw), nu komt het een beetje over als een kleurplaat. Iets meer diepte zou leuk zijn.
Je kunt ook beter de tekening gelijkmatig opbouwen, ipv details helemaal uitwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu zit ik met zoiets, en ik weet niet hoe ik verder moet.
http://xs216.xs.to/xs216/07234/halfgezicht.jpg
Ja, dat weet ik, maar daar had ik het geduld niet voorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je kunt ook beter de tekening gelijkmatig opbouwen, ipv details helemaal uitwerken..
Hij is hardstikke mooi!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kijk, deze karikatuur van een collega ziet er toch redelijk professioneel uit?.
Alles er heel licht op tekenen en voor de spiegel houden, als je dan in de spiegel kijkt, kun je zien hoe het zit(of het scheef is)quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu zit ik met zoiets, en ik weet niet hoe ik verder moet.
http://xs216.xs.to/xs216/07234/halfgezicht.jpg
nee, het is altijd nog een Herne EN Equilan loktitel. Deze is gewoon voor het wonderbaarlijke boek dat ik momenteel aan het lezen ben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
't Is vast weer een Herne-loktitel ofzo.
Jij hebt ook pas sinds kort de smaak te pakken geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn dat [homo]'s af en toe een foto in S&G plaatsen..
Ik denk niet dat ik, of de wereld, daar bijzonder vrolijk van wordquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn dat [homo]'s af en toe een foto in S&G plaatsen..
Aan je fotografie-talent zal 't niet liggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik, of de wereld, daar bijzonder vrolijk van word.
Dat niet, maar het wordt nog een hele klus om iets anders dan mijn hoofd flatteus en dan ook nog sexy of gewaagd op de foto te zettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan je fotografie-talent zal 't niet liggen.
Je ziet verre van slecht uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet, maar het wordt nog een hele klus om iets anders dan mijn hoofd flatteus en dan ook nog sexy of gewaagd op de foto te zetten.
Eensch. Zelfs ik heb daar een foto staanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je weet dat je alleen foto's van mijn hoofd ziet, hč.quote:
In vorige topic niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat je alleen foto's van mijn hoofd ziet, hč.
"Goh."quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef Weemz het volgende:
Wow! Vanavond zowaar toch nog 9 mensen langsgeweest bij mijn werk!
Groot gelijk, je weet nooit wie er naast Twoflower nog meer meelurkt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd op FOK!
Er zitten hier mensen die ik ken die niet weten dat ik hier zit en ik wil ook niet dat ze weten dat ik hier zit, vraag me niet waarom, want ik heb niks te verbergen, maar toch.
Okee, beetje een loze opmerking...sorry...
Egnie! Ik post al jaren buikjes en kontjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt ook pas sinds kort de smaak te pakken geloof ik..
Ja, die heb ik ook gezienquote:
It's all about the entrance darling. Always make a good first impressionquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l weet weer een goede binnenkomer te maken.
Erg is ie hequote:
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik was net wel ineens de weg kwijt...
Ik wil wel buikjes en kontjes zien(en wonderers rug nog een keer)![]()
Ik zet hem wel in mijn foboquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik was net wel ineens de weg kwijt...
Ik wil wel buikjes en kontjes zien(en wonderers rug nog een keer)![]()
Nee, die nog niet. Is dat wat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is ie he
En die nieuwe van hem, Stonewall & Riot?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's all about the entrance darling. Always make a good first impression
Toevallig heb ik vandaag een stuk in mijn dagboek gechreven wat heet "You sometimes get a second chance to make a first impression" waarmee ik een vriend van me aan het huilen kreeg. Grote brede gozer, covered in tattoos en met tranen op zijn wang. *smelt*quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Joe nevvar get a sekont sjans toe meek a first impressioon.
Ik ben er, zonder op mijn eigen toetertje te willen blazen, vrij goed in. Ik krijg van veel mensen te horen dat mijn schrijfstijl erg fijn is en mooi, en dat ze smullen van alle verhalen. Niet dat er zoveel zijn die het adres nog hebben hoor, inmiddels.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik ook dat ik een dagboek moet beginnen, maar ik ben daar zo slecht in.
Een heel erg select gezelschap heeft de site ja. Want inmiddels, sinds November 2005, is het van papier naar een weblog verhuisd omdat ik het schrijven te veel moeite vond worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je laat je dagboek ook lezen (ookal is het maar aan een select gezelschap)?
Een MTM pak?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, weekend..
's Kijken of ik mezelf morgenochtend naar Suit Supply kan schoppen..
Voor de show volgende week vrijdag. Dat, half afgestroopt (dus het bovenste stuk open en naar beneden hangend) en dan een witte blouse, zwart gilet. Zwartwitte schoenen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dat dan?
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor mijn postuur beter is dan het vermaken van confectie inderdaad.
Vast askleurig, of zilvergrijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zou muisgrijs-achtig mooi zijn? Of hoe heet dat bij pakken?
Zoiets als deze: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=129869#129869quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zou muisgrijs-achtig mooi zijn? Of hoe heet dat bij pakken?
Dat vind ik (op die foto iig) erg lelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Zoiets als deze: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=129869#129869
vind ik zelf wel mooi, ook de combinatie met hemd & das.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de show volgende week vrijdag. Dat, half afgestroopt (dus het bovenste stuk open en naar beneden hangend) en dan een witte blouse, zwart gilet. Zwartwitte schoenen.
Nou ik gok van nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedemorgen, het is perfect weer voor mijn eerste golfles, denk ik, ik weet niet wat voor weer daar goed voor is eigenlijk...
Nee Em Té tegenwoordig, maar bij jullie is dat toch weer Golff ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef DennisMoore het volgende:
Edah of Jumbo?
Hoe je er wel rekening mee dat je door boodschappen te gaan doen bij de Jumbo dus indirect sponsor wordt van het fijne gezelschap Djumboquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, de Edah hier schijnt een Jumbo te worden.
Maar 'k weet niet of ik mij in rouw moet dompelen of dat mijn hart van vreugde dient op te springen.
Dus voorlopig veins ik maar complete desinteresse... Hoe de fok kers.
dus jij hebt afgelopen winter heel ijverig die spaarkaart volgeplakt zodat jij ook een 2e kaartje gratis kreeg voor de Tobbers in Concertquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef Stroekie het volgende:
Hoe je er wel rekening mee dat je door boodschappen te gaan doen bij de Jumbo dus indirect sponsor wordt van het fijne gezelschap Djumbo![]()
Vind je?quote:
Nou, nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij hebt afgelopen winter heel ijverig die spaarkaart volgeplakt zodat jij ook een 2e kaartje gratis kreeg voor de Tobbers in Concert
Geen fratsen noemen ze dat dan![]()
Das dinsdag! Dan heb ik een gesprek op mijn werk over meer uren... Succes bij lingo hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Weemz het volgende:
Jeej, waarschijnlijk wordt het de 12e dat we voor opname naar Lingo mogen!
Mja, nou ja, nu al! Yost moest werken vandaag, dus na 5,5 uur slaap was het alweer opzoutenquote:
Nu bijvoorbeeld?quote:
Bijvoorbeeld. Of desnoods 's nachts. Zo word ik iig nooit natuurlijk bruin...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu bijvoorbeeld?
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Cairon het volgende:
van dit weer word je nauwelijks bruin, de lucht is zo vochtig dat het je huid aantast, en de lucht is niet eens meer blauw, maar bedekt met een wittige nevel in de hoger-gelegen lagen van de atmosfeer. Het is geen hoge druk gebied waar we mee te maken hebben geloof ik.
Als de wind uit het Oosten komt, dan heb je de meeste kans om bruin te worden. Die lucht is voornamelijk droog, en dan zijn er de minste wolken.
Het weer van de afgelopen dagen is warm, maar plakkerig, waardoor buiten zitten echt geen pretje is.
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.
Da's dan toch ook in de airco zitten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg..
Er stond nota bene daarstraks al een file op de A2. De avondspits begint tegenwoordig om half één 's middags..
en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg..
Er stond nota bene daarstraks al een file op de A2. De avondspits begint tegenwoordig om half één 's middags..
Voor matige akoestiek van matige muziek van matige artiesten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?
Het is allebei irritant. Maar ja. Als je op kantoor zit kun je opstaan, heen en weer lopen, gaan plassen. In de auto kun je ongegeneerd in je kruis krabben mocht je dat willen, ik zeg niet dat ik dat doe en lekker muziek luisteren en heel hard meegillen zonder dat iemand daar last van heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's dan toch ook in de airco zitten?Maar goed, ik kan tenminste nog eens heen en weer lopen, da's in de auto wat minder...
Het was een file op de A2 van Utrecht naar 's-Hertogenbosch, dus dat is de andere kant op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?
u is mild vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor matige akoestiek van matige muziek van matige artiesten.
Mja, ik had het eerst kut willen noemen ipv matig, maar dan kom je met zo'n opsomming op K3 uit. Niet dat het veel scheelt, overigens...quote:
Ik zit alleen op kantoor, dus dat meegilllen daargelaten ivm de buren kom ik een heel eind in de buurt. Maar het is saaaaai. In de auto heb je nog wisselend landschap. Weliswaar stapvoets wisselend, maar toch...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het is allebei irritant. Maar ja. Als je op kantoor zit kun je opstaan, heen en weer lopen, gaan plassen. In de auto kun je ongegeneerd in je kruis krabben mocht je dat willen, ik zeg niet dat ik dat doe en lekker muziek luisteren en heel hard meegillen zonder dat iemand daar last van heeft..
*teken*quote:To: Arnold Schwarzenegger, Governer of California
Whereas Ms. Paris Hilton, unduly celebrated "actress" and “singer”, has shown blatant disregard for the laws of our state and to those of good taste in general, she has proven herself to be a clear and present danger. The threat that Ms. Hilton poses is not limited to the roadways of California, but extends to the cultural welfare of our nation.
To the current petition to have her sentence lifted, we, the undersigned, respond with an adamant “NO!” We further suggest that 45 days is insufficient punishment, and that her attempt to use public sentiment to escape justice is inexcusable.
In the light of her brazen criminality and arrogance before the law, we request that you use your authority as Governor of the great state of California to implement the death penalty.
We are aware of the opposition that could arise and the political issues that you would have to consider. In response, we would point out that the fact alone that she is Paris Hilton outweighs all political and legal considerations as well as any arguments in her defense.
I can further assure you that this is truly a non-partisan matter. Concerned citizens from all points of the political spectrum will come together in their effort to protect the current and future generations from the negative influence of unwarranted and undeserved celebrity.
It is with level heads and in full cognizance of the finality of this drastic measure that we implore you to once and for all put an end to the crime against humanity that is the career of Ms. Paris Hilton.
It’s time to draw the line!
Death Penalty for Paris Hilton!
Sincerely,
The Undersigned
bron
Je moet ook werken, in plaats van een beetje te zitten Fok!en, jij Epibreerder!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zit alleen op kantoor, dus dat meegilllen daargelaten ivm de buren kom ik een heel eind in de buurt. Maar het is saaaaai. In de auto heb je nog wisselend landschap. Weliswaar stapvoets wisselend, maar toch...
Omdat je in je kruis zat te krabben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik reed daarstraks mee op met een dikke Audi met een Japanse vader achter het stuur, zoontje er naast en opa achterin. En die opa (keurig in pak, type CEO van een grote multinational) zat met grote ogen door het raampje naar buiten te kijken, wijzend naar dingen die hem opviel.. Waaronder ik, kennelijk, al zal ik nooit weten waarom.
.
Like I said: saaaaaaaaaaaaaaai.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je moet ook werken, in plaats van een beetje te zitten Fok!en, jij Epibreerder!.
Maar goed, ik ben weg, weer in de auto..
Oh, da's natuurlijk iedereen die voor vanavond nog in het zuiden wil zijn omdat vanavond de Maasbrug bij Hedel voor een heel weekend wordt afgeslotenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het was een file op de A2 van Utrecht naar 's-Hertogenbosch, dus dat is de andere kant op.
Zo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
's Kijken of ik mezelf morgenochtend naar Suit Supply kan schoppen..
zeikwijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Cairon het volgende:
van dit weer word je nauwelijks bruin, de lucht is zo vochtig dat het je huid aantast, en de lucht is niet eens meer blauw, maar bedekt met een wittige nevel in de hoger-gelegen lagen van de atmosfeer. Het is geen hoge druk gebied waar we mee te maken hebben geloof ik.
Als de wind uit het Oosten komt, dan heb je de meeste kans om bruin te worden. Die lucht is voornamelijk droog, en dan zijn er de minste wolken.
Het weer van de afgelopen dagen is warm, maar plakkerig, waardoor buiten zitten echt geen pretje is.
Ik woon ong in het midden. Aan de ene kant de steeds maar rijker wordende buurt en aan de andere kant de verloederende. Omrijden is wel een optie duurt alleen iets langer dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Omrijden geen optie?
Zeikwijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef samjustme het volgende:
Ik woon ong in het midden. Aan de ene kant de steeds maar rijker wordende buurt en aan de andere kant de verloederende. Omrijden is wel een optie duurt alleen iets langer dan.
Niks mis mee!quote:
En, wat wordt het? En moet je tussentijds nog terug om te passen, of doen ze dat niet bij SuitSupply?quote:
Gayish lookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik reed daarstraks mee op met een dikke Audi met een Japanse vader achter het stuur, zoontje er naast en opa achterin. En die opa (keurig in pak, type CEO van een grote multinational) zat met grote ogen door het raampje naar buiten te kijken, wijzend naar dingen die hem opviel.. Waaronder ik, kennelijk, al zal ik nooit weten waarom.
.
Ehm, er staat niet zo heel veel op de bon. Alle standaarddingen eigenlijk:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
En, wat wordt het? En moet je tussentijds nog terug om te passen, of doen ze dat niet bij SuitSupply?.
Nah, klinkt netjes allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, er staat niet zo heel veel op de bon. Alle standaarddingen eigenlijk:
Een grijze stof (5SH574 110146). Jasje Napoli, 2 knoops, klepzakken, zijsplitten, lichtblauwe voering. Doorputten 2mm (waarover ik eigenlijk wat twijfel), open knoopsgaten. Broek slank, zonder bandplooien, steekzakken, twee achterzakken, zonder omslag, zonder bretelknopen. Naam of initialen in het label vond ik maar onzin..
Nee, ik heb een maatpak van New Tailor.quote:'k Dacht dat jij ervaring had met MTM van SS?
Warme zwoele zomerregenquote:
Als ik naar een klant toe moet (vaak dus), dan draag ik eigenlijk altijd een pak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:41 schreef DennisMoore het volgende:
Nu hoef ik bij m'n huidige werkgever eigenlijk nooit een pak aan. Af en toe naar beurs/congres kan ik volstaan met 'netjes'. En verder hoef ik niet naar klanten, alleen naar leveranciers die MIJ wat proberen te verkopen en dus tegen MIJ moeten slijmen en aardig doen..
Dat was wat geflits en gerommel, maar zonder regen. Nu is een beetje als een broeierig voorspel zonder orgasme.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:18 schreef Ang3l het volgende:
Hier ook. Onweer is voorbij en het heeft (nog) niet geregend.
Wat een TRS posequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als ik naar een klant toe moet (vaak dus), dan draag ik eigenlijk altijd een pak..
[afbeelding]
Fotootje..
Ja alleen jammer dat we op die foto niet kunnen controleren of er ook bijpassend haar op te zien isquote:
Hebben ze daar geen ventilatoren voor uitgevonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Vlarp het volgende:
Kan iemand de wind aanwakkeren? Dan wordt het eindelijk behaagelijk in m'n slaapkamer..
Die koelen niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen ventilatoren voor uitgevonden?
Wat is dat voor een hoere-pose?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
jaja sta ik dr weer even elegant op![]()
Warme wind ook nietquote:
Ventilator voor het raam zetten dus...quote:
It's so you ..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Collega met oranje trui heeft baan opgezegd....
Heb ik straks nog maar één buurvrouw.
(En wat zijn m'n ogen altijd eng, wanneer ik zelf geen controle heb over de foto's...)
Wat sta je er schattig opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
(En wat zijn m'n ogen altijd eng, wanneer ik zelf geen controle heb over de foto's...)
Staat je goed! alleen why geen hoofdfoto pffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als ik naar een klant toe moet (vaak dus), dan draag ik eigenlijk altijd een pak..
[afbeelding]
Fotootje..
Hugh Laurie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wie is die dame aan de linkerkant?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Da's een collega een kamer verderop. Ze werd laatst 40 jaar.quote:
Je mag 't proberen, maar ik denk dat je ruzie krijgt met d'r vriend.quote:Wat is ze mooi en elegant! Mag ik haar ten huwelijk vragen![]()
![]()
En waarom is dat geen open dirretje? Nou!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:55 schreef samjustme het volgende:
... en het staat als accountant in spe ook niet echt professioneel om in zo een dergelijk pak te verschijnen eigenlijk
Gewoon doen! Misschien heeft ze wel hele leuke homovriendjes van zo rond de 30quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, volgens mij is de onderbuurman/-vrouw 30 geworden. Er hangt een strik met '30' op de deur, en er staan allemaal mensen te roken en luid te praten op 't balkon. Eigenlijk moet ik aanbellen en met een flesje wijn gaan feliciteren ofzo. Maar ik ken ze niet veel meer dan dat ze wel 's een postpakketje voor me aannamen.
Het is sowieso vrij lastig te combineren met een fulltime baan maar ik hoop de komende periode zeker aan mee te doen, het opkomen van mensenrechten staat bij me hoog in vaandel.quote:
Misschien moet je eerst tegenover je ouders uit de kast komen voor je de wereld gaat vertellen hoe ze zich moeten gedragen? Gewoon een tipje hoor. Klein beginnen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is sowieso vrij lastig te combineren met een fulltime baan maar ik hoop de komende periode zeker aan mee te doen, het opkomen van mensenrechten staat bij me hoog in vaandel.
Via een kennis van een vriendin die zelf ook voor PvdA actief is, ga ik misschien iets doen op het gebied van homoacceptatie binnen allochtone kringen, het is alleen wat lastig omdat mijn familie het niet echt op prijs zal stellen dat ik zo nadrukkelijk voor uitkom helaas.
Ik ben al uit de kast binnen familie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst tegenover je ouders uit de kast komen voor je de wereld gaat vertellen hoe ze zich moeten gedragen? Gewoon een tipje hoor. Klein beginnen..
Heb een maand of 3 geleden voor de eerste keer niet ontkend maar gewoon een beetje moed verzameld en toegegeven dat ik ook op mannen val. Niet hele familie is van op de hoogte, maar het komt wel goed ook al weet ik helaas dat ik daarna door een deel van mijn familie verstoten zal worden, maar ja doordat ik op mezelf woon heb ik een stukje vrijheid gekregen en kom stapje voor stapje voor uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
Sinds wanneer? Wat goed!
Dank u!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Staat je goed! alleen why geen hoofdfoto pff
Als je die vreselijke foto's nou eens weghaalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Het hoofd van LGE staat wel ergens op m'n foto site..
Je stond bij 't uitdelen niet helemaal vooraan, maar m.i. toch zeker een flink eindje voor het midden van de rij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:51 schreef Cairon het volgende:
blijkbaar ben ik knap... aldus een of andere 16-jarige. Degene met wie ik daar was wees me erop dat ik sjans had, waarop ik tactisch antwoordde... "maar hij is zestien," gevolgd door een subtiele "eeeeuw."
Ik zie jou lekker zometeeeenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi.
Nee! Het is ONWEER!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Zeg1 Dat is gewoon de herrie uit het PSV stadion of zo.
Was dat bij mij in de buurt? Want de bliksem sloeg hier zo hard in ergens dat het leek alsof er een kanon afging.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee! Het is ONWEER!.
Je weet dat gisteren iemand dodelijk is getroffen door een bliksem?.
Ja dat wist God me gister ook heel fijn te vermelden. Ik zei al "Denk je dat dit me helpt? Dat ik dit WIL weten? NEE DUS!!!!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee! Het is ONWEER!.
Je weet dat gisteren iemand dodelijk is getroffen door een bliksem?.
O nee, het is toch niet TRSquote:
Hm, ik ga dinsdag weer in pak. Strak 3-delig, doch niet op maat gemaakt. 'k Zal m'n zakhorloge weer eens proberen te vinden...quote:
quote:
Dames en heren, place your bets...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
Mission finding a hottie for me haha, hij zei zelf vanavond zoeken we een hunk voor je![]()
Heb net van een maatje te horen gekregen dat ik en atje eigenlijk bijelkaar passen in de zin van een relatie. I dont no op zich is ie leuk in die zin maar ik wil de vriendschap niet riskeren.quote:
Kan ik volgend keer van je lenen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
What Time Is It?
titelsong van High School Musical 2
Wa?quote:
Als je er al met zo'n instelling heengaat gaat het dus niet lukken. Ten eerste kom je dan te desperate over, en ten tweede is het met dat soort dingen hetzelfde als met leuke kleding: Als je gaat zoeken nar dat ene shirt dan vind je niks. Maar heb je eigenlijk niets nodig, dan hangt ineens de stad vol leuke kleren!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:45 schreef samjustme het volgende:
Het wordt zeker gezellig vanavond. Over een of 2 komt atje naar me en daarna gaan we palacen![]()
Mission finding a hottie for me haha, hij zei zelf vanavond zoeken we een hunk voor je![]()
Wat ben je vandaag filosofischquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er al met zo'n instelling heengaat gaat het dus niet lukken. Ten eerste kom je dan te desperate over, en ten tweede is het met dat soort dingen hetzelfde als met leuke kleding: Als je gaat zoeken nar dat ene shirt dan vind je niks. Maar heb je eigenlijk niets nodig, dan hangt ineens de stad vol leuke kleren!
Alleen als je echt voelt dat je het "aankan" (klinkt zwaar, maar het is wel zo).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef Ang3l het volgende:
Een kennis van me, uit een vorig leven, vertelde me dat hij vanavond hier in de straat moest optreden bij Delftsblauw. Zal ik gaan? Eigenlijk heb ik die hele periode achter me gelaten, maar om de een of andere manier ben ik wel nieuwsgierig. Alleen heb ik wel dikke kans dat ik dus mijn eerste "vriendje" ga tegenkomen, met zijn vriendin.Hmmz.
Timing.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen als je echt voelt dat je het "aankan" (klinkt zwaar, maar het is wel zo).
Aaaaach welnee. Dat is 6 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, wat heb je het toch ingewikkeld.
Dat zeggen ze van mij nou ook altijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
Anderen maken het altijd moeilijk. Ik ben heel makkelijk
Foto's die hij van jou gemaakt heeft of foto's van hem?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mijn echtgenoot van een aantal weken geleden zijn binnen *slik*
Kielekielekiele...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De jongen op de foto is mijn echtgenootquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
Foto's die hij van jou gemaakt heeft of foto's van hem?
Diegene hierboven ziet er niet verkeerd uit...
'k Zou zeggen, eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja de vraag of er peper en zout bij moet kan gerust achterwege blijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Zou zeggen, eet smakelijk![]()
![]()
Niet vanavond. Hij zit bij zijn ouders in kerkrade. M'n schoonoudersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Zou zeggen, eet smakelijk![]()
![]()
Maarehm, ik heb wat gemist kennelijk, wat is de relatie tussen jullie twee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet vanavond. Hij zit bij zijn ouders in kerkrade. M'n schoonouders
(O en hij begint vooor de verandering eens niet met een D)
O niet zo gek veel hoor. We hebben 1x gezoend en we zijn getrouwdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maarehm, ik heb wat gemist kennelijk, wat is de relatie tussen jullie twee?
Ehm, leg uit, getrouwd?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O niet zo gek veel hoor. We hebben 1x gezoend en we zijn getrouwd
maar ik zie in jouw ook meer een echte BABSquote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik ben bewust niet gevraagd als bruidsmeisje
the iinsult![]()
Maar jij bent heel geen meisje!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik ben bewust niet gevraagd als bruidsmeisje
the iinsult![]()
geen meisje nee, haar naam is theaterMAMAquote:Op zondag 10 juni 2007 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar jij bent heel geen meisje!
Babs met d'r dikke bips.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zie in jouw ook meer een echte BABS![]()
![]()
en dan straks weer Wonderer op ons pad vinden zoals eerder deze week dat ze na een uurtje ons onderonsje komt versturenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En 't is zo stil in 't lebso topic, terwijl ik daar toch weer wat cultuur aan heb toegevoegd.
Nee ik bedoel niet die film van mevr Kaandorpquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Babs met d'r dikke bips.
Sorry, ik ben een beetje irritant-melig op dit moment. Ik had gister al een concept verslag af willen hebben, met een plan van aanpak erin verwerkt. Morgenvroeg wellicht verder
Wondje houdt toch ook wel van cultuur, is't niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan straks weer Wonderer op ons pad vinden zoals eerder deze week dat ze na een uurtje ons onderonsje komt versturen![]()
Ja volgens mij raakt ze niet echt opgewonden van BackStreetBoys of Nsync typesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wondje houdt toch ook wel van cultuur, is't niet?
Helaas heb ik in een grijs verleden het fenomeen BackStreetBoys langs zien/horen komen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij raakt ze niet echt opgewonden van BackStreetBoys of Nsync types
en mocht JIJ ze niet kennen ga er dan ook niet naar zoeken op Google of Wiki![]()
goed zoquote:Op zondag 10 juni 2007 01:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas heb ik in een grijs verleden het fenomeen BackStreetBoys langs zien/horen komen.
Nsync is mij gelukkig ontgaan... Ik heb nu op zich dan ook niet echt de behoefte om dit op te zoeken..
dan kan jij deze ook wel waarderenquote:
Jamaar, ik heb de backstreetboys wel... gehoord enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo![]()
ik deel die waarschuwingen niet voor niets uit![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan jij deze ook wel waarderen
http://www.youtube.com/watch?v=5mzUivm_OZc&mode=related&search=
en weet wat Jeanette in België is![]()
![]()
en als ik het dan over The New Kids on the block en East 17 had gehad?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb de backstreetboys wel... gehoord enzo
Toen ik nog een klein pubertje was, kwetsbaar als mijn gehoor was
Ook van The New Kids on the Block heb ik gehoord jaquote:Op zondag 10 juni 2007 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als ik het dan over The New Kids on the block en East 17 had gehad?![]()
dat jij dan maar mag genieten van een boyband vrije nachtrustquote:Op zondag 10 juni 2007 01:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik moet naar bed toe.
Truste!
Als mensen al niks te drinken willen en daarnaast niet bedanken voor de eer, heb je wat mij betreft de moeite gedaan en is meer moeite doen in mijn ogen zinloos. Je hoeft niet door het stof voor dat soort types.quote:Op zondag 10 juni 2007 06:01 schreef samjustme het volgende:
Uitgaan was best wel leuk op zich. Had de moed verzameld en tegen een jongen rug zitten dansen, vervolgens mezelf voorgesteld en gevraagd of hij iets wou drinken, kreeg als antwoord er wordt al iets voor me gehaald <knip>
Wat doe je moeilijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 06:01 schreef samjustme het volgende:
Uitgaan was best wel leuk op zich. Had de moed verzameld en tegen een jongen rug zitten dansen, vervolgens mezelf voorgesteld en gevraagd of hij iets wou drinken, kreeg als antwoord er wordt al iets voor me gehaald.
Daarna om zijn nummer gevraagd en kreeg als antwoord zo gaat het niet, zei als tegenantwoord hoe gaat het dan wel?
Hij: Je moet je best voor me doen
iIk:Wat wil je dan
Hij: Dat moet je zelf maar uitzoeken
Ik ben daarna vervolgens naar atje gelopen en gewoon weggegaan. Wat deed ie hard to get zeg pff
zo leuk zag ie nou ook weer niet uit.
Atje heeft vanavond weer laten zien wat voor lief persoon het eigenlijk is en hij ziet zeer goed uit, buiten mijn bereik eigenlijk. Om niet voor schut te komen, laat ik het maar voor wat het is en gewoon vriendschap is de beste optie.
Hoezo?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk.
Ach i dont no, ik ben best wel slecht in dat soort zaken, moet ik bekennen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je wilt teveel en je laat te weinig gebeuren.
Daar viel ik vroeger ontzettend op. Tegenwoordig date ik alleen maar met 'autochtonen'quote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom zou je een obsessie hebben voor Marokkanen?
Kijk, dat bedoelde ik nou met een verziekte uitgaanscultuur. Een kleurloze massa dat iets wilt zijn maar door mentale onmacht gewelddadig wordt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef samjustme het volgende:
Binnenland
zo 10 jun 2007, 01:17 | 318 reacties
Vechtpartijen en plundering in Rotterdam
door Rotterdamse redactie
ROTTERDAM - Bij de Maasboulevard in Rotterdam is het in de loop van zaterdagavond tot vechtpartijen tussen grotere groepen mensen gekomen. Het oproer begon aan een strandje aan de Maas, zo meldden een woordvoerster van de politie.
Een groep op hol geslagen jongeren die werd geweigerd op de pre-party van Musica Republica is afgelopen nacht op plundertocht door Rotterdam getrokken.
De jongeren wilde naar het feest bij het strand aan de Maas in het centrum van de stad. Omdat het strand al mudje vol stond kon de groep van ongeveer 300 niet meer naar binnen. De organisatie vroeg de jongens en meisjes om weg te gaan. Hierop begonnen enkelen echter aan de hekken te trekken om zo toch te proberen het feest binnen te komen. ,,Een deel van de groep ging rustig weg maar tientallen anderen renden over de omvergetrokken hekken naar binnen”, vertelt een woordvoerster van de politie.
Daar begonnen ze met de tafels en stoelen te gooien. Twee beveiligers die de verhitte menigte tot bedaren wilde brengen, raakten hierbij licht gewond. De politie en de organisatie trokken vervolgens net na middernacht de stekker uit het feest dat eigenlijk nog tot 2 uur zou duren.
De groep jongeren ging hierop weg maar rende vervolgens over de Maasboulevard het centrum in. Daar werden winkelruiten ingegooid op de Lijnbaan en het Churchillplein. Ook een avondwinkel werd tot stomme verbazing van de medewerkers leeggeplunderd.
De politie pakte uiteindelijk maar twee jonge mannen op. ,,We hebben die op heterdaad kunnen betrappen. We verwachten veel meer arrestaties de komende tijd. Ook omdat op de Lijnbaan cameratoezicht is. Daar bekijken we nu de beelden van”, zegt de woordvoerster.
Het is de tweede keer in een week dat jeugd uit Rotterdam in een kwaad daglicht staat. Afgelopen week werd het zeilschip de Eendracht vernield door losgeslagen jeugd uit Rotterdam die voor een heropvoedingstripje op weg waren. De schoener maakte een vierdaagse reis met veertien bemanningsleden en 25 jeugdigen tussen vijftien en negentien jaar, onder leiding van vier begeleiders. Het grootste deel van de groep bestond uit jongeren die via het Jeugdloket Sociale Dienst Rotterdam aan boord waren geplaatst.
bron: telegraaf
Hm, ik weet 't niet hoor, Ik vindt toch dat in 't gros van de uitgaansgelegenheden een broeierige 'Salou' sfeer hangt. En ik zie er nooit zoveel Marokkanen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft niks met uitgaanscultuur te maken. Heeft met hoogstwaarschijnlijk Marokkaanse straatratten te maken. Die trappen overal rotzooi, of het nu met uitgaan, voetbal of zeiltochtjes is.
quote:Op zondag 10 juni 2007 11:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |