Een heel erg select gezelschap heeft de site ja. Want inmiddels, sinds November 2005, is het van papier naar een weblog verhuisd omdat ik het schrijven te veel moeite vond worden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Je laat je dagboek ook lezen (ookal is het maar aan een select gezelschap)?
Een MTM pak?quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, weekend..
's Kijken of ik mezelf morgenochtend naar Suit Supply kan schoppen..
Voor de show volgende week vrijdag. Dat, half afgestroopt (dus het bovenste stuk open en naar beneden hangend) en dan een witte blouse, zwart gilet. Zwartwitte schoenen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom dat dan?
Dat was voor mij ook de belangrijkste reden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor mijn postuur beter is dan het vermaken van confectie inderdaad.
Vast askleurig, of zilvergrijs.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zou muisgrijs-achtig mooi zijn? Of hoe heet dat bij pakken?
Zoiets als deze: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=129869#129869quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zou muisgrijs-achtig mooi zijn? Of hoe heet dat bij pakken?
Dat vind ik (op die foto iig) erg lelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:03 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Zoiets als deze: http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=129869#129869
vind ik zelf wel mooi, ook de combinatie met hemd & das.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de show volgende week vrijdag. Dat, half afgestroopt (dus het bovenste stuk open en naar beneden hangend) en dan een witte blouse, zwart gilet. Zwartwitte schoenen.
Nou ik gok van nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
goedemorgen, het is perfect weer voor mijn eerste golfles, denk ik, ik weet niet wat voor weer daar goed voor is eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |