Nee Em Té tegenwoordig, maar bij jullie is dat toch weer Golff ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:49 schreef DennisMoore het volgende:
Edah of Jumbo?
Hoe je er wel rekening mee dat je door boodschappen te gaan doen bij de Jumbo dus indirect sponsor wordt van het fijne gezelschap Djumboquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef DennisMoore het volgende:
Nou, de Edah hier schijnt een Jumbo te worden.
Maar 'k weet niet of ik mij in rouw moet dompelen of dat mijn hart van vreugde dient op te springen.
Dus voorlopig veins ik maar complete desinteresse... Hoe de fok kers.
dus jij hebt afgelopen winter heel ijverig die spaarkaart volgeplakt zodat jij ook een 2e kaartje gratis kreeg voor de Tobbers in Concertquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:13 schreef Stroekie het volgende:
Hoe je er wel rekening mee dat je door boodschappen te gaan doen bij de Jumbo dus indirect sponsor wordt van het fijne gezelschap Djumbo![]()
Vind je?quote:
Nou, nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij hebt afgelopen winter heel ijverig die spaarkaart volgeplakt zodat jij ook een 2e kaartje gratis kreeg voor de Tobbers in Concert
Geen fratsen noemen ze dat dan![]()
Das dinsdag! Dan heb ik een gesprek op mijn werk over meer uren... Succes bij lingo hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:19 schreef Weemz het volgende:
Jeej, waarschijnlijk wordt het de 12e dat we voor opname naar Lingo mogen!
Mja, nou ja, nu al! Yost moest werken vandaag, dus na 5,5 uur slaap was het alweer opzoutenquote:
Nu bijvoorbeeld?quote:
Bijvoorbeeld. Of desnoods 's nachts. Zo word ik iig nooit natuurlijk bruin...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu bijvoorbeeld?
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Cairon het volgende:
van dit weer word je nauwelijks bruin, de lucht is zo vochtig dat het je huid aantast, en de lucht is niet eens meer blauw, maar bedekt met een wittige nevel in de hoger-gelegen lagen van de atmosfeer. Het is geen hoge druk gebied waar we mee te maken hebben geloof ik.
Als de wind uit het Oosten komt, dan heb je de meeste kans om bruin te worden. Die lucht is voornamelijk droog, en dan zijn er de minste wolken.
Het weer van de afgelopen dagen is warm, maar plakkerig, waardoor buiten zitten echt geen pretje is.
Dat kan ik beamenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Boeien. Van de hele dag in de airco zitten word je ook niet vrolijk.
Da's dan toch ook in de airco zitten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg..
Er stond nota bene daarstraks al een file op de A2. De avondspits begint tegenwoordig om half één 's middags..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |