Je weet dat je alleen foto's van mijn hoofd ziet, hè.quote:
In vorige topic niet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat je alleen foto's van mijn hoofd ziet, hè.
"Goh."quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:26 schreef Weemz het volgende:
Wow! Vanavond zowaar toch nog 9 mensen langsgeweest bij mijn werk!
Groot gelijk, je weet nooit wie er naast Twoflower nog meer meelurkt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd op FOK!
Er zitten hier mensen die ik ken die niet weten dat ik hier zit en ik wil ook niet dat ze weten dat ik hier zit, vraag me niet waarom, want ik heb niks te verbergen, maar toch.
Okee, beetje een loze opmerking...sorry...
Egnie! Ik post al jaren buikjes en kontjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt ook pas sinds kort de smaak te pakken geloof ik..
Ja, die heb ik ook gezienquote:
It's all about the entrance darling. Always make a good first impressionquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l weet weer een goede binnenkomer te maken.
Erg is ie hequote:
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik was net wel ineens de weg kwijt...
Ik wil wel buikjes en kontjes zien(en wonderers rug nog een keer)![]()
Ik zet hem wel in mijn foboquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik was net wel ineens de weg kwijt...
Ik wil wel buikjes en kontjes zien(en wonderers rug nog een keer)![]()
Nee, die nog niet. Is dat wat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg is ie he
En die nieuwe van hem, Stonewall & Riot?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's all about the entrance darling. Always make a good first impression
Toevallig heb ik vandaag een stuk in mijn dagboek gechreven wat heet "You sometimes get a second chance to make a first impression" waarmee ik een vriend van me aan het huilen kreeg. Grote brede gozer, covered in tattoos en met tranen op zijn wang. *smelt*quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Joe nevvar get a sekont sjans toe meek a first impressioon.
Ik ben er, zonder op mijn eigen toetertje te willen blazen, vrij goed in. Ik krijg van veel mensen te horen dat mijn schrijfstijl erg fijn is en mooi, en dat ze smullen van alle verhalen. Niet dat er zoveel zijn die het adres nog hebben hoor, inmiddels.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms denk ik ook dat ik een dagboek moet beginnen, maar ik ben daar zo slecht in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |