Wat is dat voor een hoere-pose?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
jaja sta ik dr weer even elegant op![]()
Warme wind ook nietquote:
Ventilator voor het raam zetten dus...quote:
It's so you ..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Collega met oranje trui heeft baan opgezegd....
Heb ik straks nog maar één buurvrouw.
(En wat zijn m'n ogen altijd eng, wanneer ik zelf geen controle heb over de foto's...)
Wat sta je er schattig opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
(En wat zijn m'n ogen altijd eng, wanneer ik zelf geen controle heb over de foto's...)
Staat je goed! alleen why geen hoofdfoto pffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als ik naar een klant toe moet (vaak dus), dan draag ik eigenlijk altijd een pak..
[afbeelding]
Fotootje..
Hugh Laurie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wie is die dame aan de linkerkant?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Da's een collega een kamer verderop. Ze werd laatst 40 jaar.quote:
Je mag 't proberen, maar ik denk dat je ruzie krijgt met d'r vriend.quote:Wat is ze mooi en elegant! Mag ik haar ten huwelijk vragen![]()
![]()
En waarom is dat geen open dirretje? Nou!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wat een onzin!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:55 schreef samjustme het volgende:
... en het staat als accountant in spe ook niet echt professioneel om in zo een dergelijk pak te verschijnen eigenlijk
Gewoon doen! Misschien heeft ze wel hele leuke homovriendjes van zo rond de 30quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, volgens mij is de onderbuurman/-vrouw 30 geworden. Er hangt een strik met '30' op de deur, en er staan allemaal mensen te roken en luid te praten op 't balkon. Eigenlijk moet ik aanbellen en met een flesje wijn gaan feliciteren ofzo. Maar ik ken ze niet veel meer dan dat ze wel 's een postpakketje voor me aannamen.
Het is sowieso vrij lastig te combineren met een fulltime baan maar ik hoop de komende periode zeker aan mee te doen, het opkomen van mensenrechten staat bij me hoog in vaandel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |