Dat zeggen ze van mij nou ook altijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:04 schreef wonderer het volgende:
Anderen maken het altijd moeilijk. Ik ben heel makkelijk
Foto's die hij van jou gemaakt heeft of foto's van hem?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De foto's van mijn echtgenoot van een aantal weken geleden zijn binnen *slik*
Kielekielekiele...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De jongen op de foto is mijn echtgenootquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef Weemz het volgende:
[..]
Foto's die hij van jou gemaakt heeft of foto's van hem?
Diegene hierboven ziet er niet verkeerd uit...
'k Zou zeggen, eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Ja de vraag of er peper en zout bij moet kan gerust achterwege blijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Zou zeggen, eet smakelijk![]()
![]()
Niet vanavond. Hij zit bij zijn ouders in kerkrade. M'n schoonoudersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Zou zeggen, eet smakelijk![]()
![]()
Maarehm, ik heb wat gemist kennelijk, wat is de relatie tussen jullie twee?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet vanavond. Hij zit bij zijn ouders in kerkrade. M'n schoonouders
(O en hij begint vooor de verandering eens niet met een D)
O niet zo gek veel hoor. We hebben 1x gezoend en we zijn getrouwdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maarehm, ik heb wat gemist kennelijk, wat is de relatie tussen jullie twee?
Ehm, leg uit, getrouwd?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O niet zo gek veel hoor. We hebben 1x gezoend en we zijn getrouwd
maar ik zie in jouw ook meer een echte BABSquote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik ben bewust niet gevraagd als bruidsmeisje
the iinsult![]()
Maar jij bent heel geen meisje!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik ben bewust niet gevraagd als bruidsmeisje
the iinsult![]()
geen meisje nee, haar naam is theaterMAMAquote:Op zondag 10 juni 2007 00:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar jij bent heel geen meisje!
Babs met d'r dikke bips.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik zie in jouw ook meer een echte BABS![]()
![]()
en dan straks weer Wonderer op ons pad vinden zoals eerder deze week dat ze na een uurtje ons onderonsje komt versturenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
En 't is zo stil in 't lebso topic, terwijl ik daar toch weer wat cultuur aan heb toegevoegd.
Nee ik bedoel niet die film van mevr Kaandorpquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Babs met d'r dikke bips.
Sorry, ik ben een beetje irritant-melig op dit moment. Ik had gister al een concept verslag af willen hebben, met een plan van aanpak erin verwerkt. Morgenvroeg wellicht verder
Wondje houdt toch ook wel van cultuur, is't niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan straks weer Wonderer op ons pad vinden zoals eerder deze week dat ze na een uurtje ons onderonsje komt versturen![]()
Ja volgens mij raakt ze niet echt opgewonden van BackStreetBoys of Nsync typesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wondje houdt toch ook wel van cultuur, is't niet?
Helaas heb ik in een grijs verleden het fenomeen BackStreetBoys langs zien/horen komen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij raakt ze niet echt opgewonden van BackStreetBoys of Nsync types
en mocht JIJ ze niet kennen ga er dan ook niet naar zoeken op Google of Wiki![]()
goed zoquote:Op zondag 10 juni 2007 01:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas heb ik in een grijs verleden het fenomeen BackStreetBoys langs zien/horen komen.
Nsync is mij gelukkig ontgaan... Ik heb nu op zich dan ook niet echt de behoefte om dit op te zoeken..
dan kan jij deze ook wel waarderenquote:
Jamaar, ik heb de backstreetboys wel... gehoord enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 01:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
goed zo![]()
ik deel die waarschuwingen niet voor niets uit![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan jij deze ook wel waarderen
http://www.youtube.com/watch?v=5mzUivm_OZc&mode=related&search=
en weet wat Jeanette in België is![]()
![]()
en als ik het dan over The New Kids on the block en East 17 had gehad?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb de backstreetboys wel... gehoord enzo
Toen ik nog een klein pubertje was, kwetsbaar als mijn gehoor was
Ook van The New Kids on the Block heb ik gehoord jaquote:Op zondag 10 juni 2007 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als ik het dan over The New Kids on the block en East 17 had gehad?![]()
dat jij dan maar mag genieten van een boyband vrije nachtrustquote:Op zondag 10 juni 2007 01:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik moet naar bed toe.
Truste!
Als mensen al niks te drinken willen en daarnaast niet bedanken voor de eer, heb je wat mij betreft de moeite gedaan en is meer moeite doen in mijn ogen zinloos. Je hoeft niet door het stof voor dat soort types.quote:Op zondag 10 juni 2007 06:01 schreef samjustme het volgende:
Uitgaan was best wel leuk op zich. Had de moed verzameld en tegen een jongen rug zitten dansen, vervolgens mezelf voorgesteld en gevraagd of hij iets wou drinken, kreeg als antwoord er wordt al iets voor me gehaald <knip>
Wat doe je moeilijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 06:01 schreef samjustme het volgende:
Uitgaan was best wel leuk op zich. Had de moed verzameld en tegen een jongen rug zitten dansen, vervolgens mezelf voorgesteld en gevraagd of hij iets wou drinken, kreeg als antwoord er wordt al iets voor me gehaald.
Daarna om zijn nummer gevraagd en kreeg als antwoord zo gaat het niet, zei als tegenantwoord hoe gaat het dan wel?
Hij: Je moet je best voor me doen
iIk:Wat wil je dan
Hij: Dat moet je zelf maar uitzoeken
Ik ben daarna vervolgens naar atje gelopen en gewoon weggegaan. Wat deed ie hard to get zeg pff
zo leuk zag ie nou ook weer niet uit.
Atje heeft vanavond weer laten zien wat voor lief persoon het eigenlijk is en hij ziet zeer goed uit, buiten mijn bereik eigenlijk. Om niet voor schut te komen, laat ik het maar voor wat het is en gewoon vriendschap is de beste optie.
Hoezo?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk.
Ach i dont no, ik ben best wel slecht in dat soort zaken, moet ik bekennen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je wilt teveel en je laat te weinig gebeuren.
Daar viel ik vroeger ontzettend op. Tegenwoordig date ik alleen maar met 'autochtonen'quote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom zou je een obsessie hebben voor Marokkanen?
Kijk, dat bedoelde ik nou met een verziekte uitgaanscultuur. Een kleurloze massa dat iets wilt zijn maar door mentale onmacht gewelddadig wordt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef samjustme het volgende:
Binnenland
zo 10 jun 2007, 01:17 | 318 reacties
Vechtpartijen en plundering in Rotterdam
door Rotterdamse redactie
ROTTERDAM - Bij de Maasboulevard in Rotterdam is het in de loop van zaterdagavond tot vechtpartijen tussen grotere groepen mensen gekomen. Het oproer begon aan een strandje aan de Maas, zo meldden een woordvoerster van de politie.
Een groep op hol geslagen jongeren die werd geweigerd op de pre-party van Musica Republica is afgelopen nacht op plundertocht door Rotterdam getrokken.
De jongeren wilde naar het feest bij het strand aan de Maas in het centrum van de stad. Omdat het strand al mudje vol stond kon de groep van ongeveer 300 niet meer naar binnen. De organisatie vroeg de jongens en meisjes om weg te gaan. Hierop begonnen enkelen echter aan de hekken te trekken om zo toch te proberen het feest binnen te komen. ,,Een deel van de groep ging rustig weg maar tientallen anderen renden over de omvergetrokken hekken naar binnen”, vertelt een woordvoerster van de politie.
Daar begonnen ze met de tafels en stoelen te gooien. Twee beveiligers die de verhitte menigte tot bedaren wilde brengen, raakten hierbij licht gewond. De politie en de organisatie trokken vervolgens net na middernacht de stekker uit het feest dat eigenlijk nog tot 2 uur zou duren.
De groep jongeren ging hierop weg maar rende vervolgens over de Maasboulevard het centrum in. Daar werden winkelruiten ingegooid op de Lijnbaan en het Churchillplein. Ook een avondwinkel werd tot stomme verbazing van de medewerkers leeggeplunderd.
De politie pakte uiteindelijk maar twee jonge mannen op. ,,We hebben die op heterdaad kunnen betrappen. We verwachten veel meer arrestaties de komende tijd. Ook omdat op de Lijnbaan cameratoezicht is. Daar bekijken we nu de beelden van”, zegt de woordvoerster.
Het is de tweede keer in een week dat jeugd uit Rotterdam in een kwaad daglicht staat. Afgelopen week werd het zeilschip de Eendracht vernield door losgeslagen jeugd uit Rotterdam die voor een heropvoedingstripje op weg waren. De schoener maakte een vierdaagse reis met veertien bemanningsleden en 25 jeugdigen tussen vijftien en negentien jaar, onder leiding van vier begeleiders. Het grootste deel van de groep bestond uit jongeren die via het Jeugdloket Sociale Dienst Rotterdam aan boord waren geplaatst.
bron: telegraaf
Hm, ik weet 't niet hoor, Ik vindt toch dat in 't gros van de uitgaansgelegenheden een broeierige 'Salou' sfeer hangt. En ik zie er nooit zoveel Marokkanen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft niks met uitgaanscultuur te maken. Heeft met hoogstwaarschijnlijk Marokkaanse straatratten te maken. Die trappen overal rotzooi, of het nu met uitgaan, voetbal of zeiltochtjes is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |