Misschien moet je eerst tegenover je ouders uit de kast komen voor je de wereld gaat vertellen hoe ze zich moeten gedragen? Gewoon een tipje hoor. Klein beginnen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is sowieso vrij lastig te combineren met een fulltime baan maar ik hoop de komende periode zeker aan mee te doen, het opkomen van mensenrechten staat bij me hoog in vaandel.
Via een kennis van een vriendin die zelf ook voor PvdA actief is, ga ik misschien iets doen op het gebied van homoacceptatie binnen allochtone kringen, het is alleen wat lastig omdat mijn familie het niet echt op prijs zal stellen dat ik zo nadrukkelijk voor uitkom helaas.
Ik ben al uit de kast binnen familie!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst tegenover je ouders uit de kast komen voor je de wereld gaat vertellen hoe ze zich moeten gedragen? Gewoon een tipje hoor. Klein beginnen..
Heb een maand of 3 geleden voor de eerste keer niet ontkend maar gewoon een beetje moed verzameld en toegegeven dat ik ook op mannen val. Niet hele familie is van op de hoogte, maar het komt wel goed ook al weet ik helaas dat ik daarna door een deel van mijn familie verstoten zal worden, maar ja doordat ik op mezelf woon heb ik een stukje vrijheid gekregen en kom stapje voor stapje voor uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
Sinds wanneer? Wat goed!
Dank u!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:41 schreef samjustme het volgende:
Staat je goed! alleen why geen hoofdfoto pff
Als je die vreselijke foto's nou eens weghaalt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Het hoofd van LGE staat wel ergens op m'n foto site..
Je stond bij 't uitdelen niet helemaal vooraan, maar m.i. toch zeker een flink eindje voor het midden van de rij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:51 schreef Cairon het volgende:
blijkbaar ben ik knap... aldus een of andere 16-jarige. Degene met wie ik daar was wees me erop dat ik sjans had, waarop ik tactisch antwoordde... "maar hij is zestien," gevolgd door een subtiele "eeeeuw."
Ik zie jou lekker zometeeeenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:03 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi.
Nee! Het is ONWEER!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Zeg1 Dat is gewoon de herrie uit het PSV stadion of zo.
Was dat bij mij in de buurt? Want de bliksem sloeg hier zo hard in ergens dat het leek alsof er een kanon afging.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee! Het is ONWEER!.
Je weet dat gisteren iemand dodelijk is getroffen door een bliksem?.
Ja dat wist God me gister ook heel fijn te vermelden. Ik zei al "Denk je dat dit me helpt? Dat ik dit WIL weten? NEE DUS!!!!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Nee! Het is ONWEER!.
Je weet dat gisteren iemand dodelijk is getroffen door een bliksem?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |