Hij is wel leuk ja! Ken de persoon natuurlijk niet, maar er zitten vast wel herkenbare dingen in. Zou alleen iets meer met kleur werken (licht/schaduw), nu komt het een beetje over als een kleurplaat. Iets meer diepte zou leuk zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kijk, deze karikatuur van een collega ziet er toch redelijk professioneel uit?.
Ik heb al in geen tijden meer getekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hadlaatst mijn tekenblok ook weer opgepakt, half portretje gemaakt, maar ik ben bang om aan de andere helft te beginnen omdat ik dan altijd last heb van asymmetrie. Dan zit het andere oog te hoog/laag, of is de vorm enorm anders...
En haar kan ik ook nooit tekenen, dus mijn persoon is kaal gebleven.
Hmmz... Misschien zou het contrast sterker mogen idd, hoewel je het in het origineel (wat veel groter is) het contrast duidelijker ziet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is wel leuk ja! Ken de persoon natuurlijk niet, maar er zitten vast wel herkenbare dingen in. Zou alleen iets meer met kleur werken (licht/schaduw), nu komt het een beetje over als een kleurplaat. Iets meer diepte zou leuk zijn.
Je kunt ook beter de tekening gelijkmatig opbouwen, ipv details helemaal uitwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu zit ik met zoiets, en ik weet niet hoe ik verder moet.
http://xs216.xs.to/xs216/07234/halfgezicht.jpg
Ja, dat weet ik, maar daar had ik het geduld niet voorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je kunt ook beter de tekening gelijkmatig opbouwen, ipv details helemaal uitwerken..
Hij is hardstikke mooi!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Kijk, deze karikatuur van een collega ziet er toch redelijk professioneel uit?.
Alles er heel licht op tekenen en voor de spiegel houden, als je dan in de spiegel kijkt, kun je zien hoe het zit(of het scheef is)quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu zit ik met zoiets, en ik weet niet hoe ik verder moet.
http://xs216.xs.to/xs216/07234/halfgezicht.jpg
nee, het is altijd nog een Herne EN Equilan loktitel. Deze is gewoon voor het wonderbaarlijke boek dat ik momenteel aan het lezen ben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef DennisMoore het volgende:
't Is vast weer een Herne-loktitel ofzo.
Jij hebt ook pas sinds kort de smaak te pakken geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn dat [homo]'s af en toe een foto in S&G plaatsen..
Ik denk niet dat ik, of de wereld, daar bijzonder vrolijk van wordquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Eigenlijk zou het verplicht moeten zijn dat [homo]'s af en toe een foto in S&G plaatsen..
Aan je fotografie-talent zal 't niet liggen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik, of de wereld, daar bijzonder vrolijk van word.
Dat niet, maar het wordt nog een hele klus om iets anders dan mijn hoofd flatteus en dan ook nog sexy of gewaagd op de foto te zettenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Aan je fotografie-talent zal 't niet liggen.
Je ziet verre van slecht uit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat niet, maar het wordt nog een hele klus om iets anders dan mijn hoofd flatteus en dan ook nog sexy of gewaagd op de foto te zetten.
Eensch. Zelfs ik heb daar een foto staanquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:49 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |