en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Wat dacht je van in de auto zitten (met climate control, dat wel) van E. naar Utrecht rijden, van Utrecht weer terug naar E. en dan zo dadelijk op en neer naar Donker Limburg..
Er stond nota bene daarstraks al een file op de A2. De avondspits begint tegenwoordig om half één 's middags..
Voor matige akoestiek van matige muziek van matige artiesten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?
Het is allebei irritant. Maar ja. Als je op kantoor zit kun je opstaan, heen en weer lopen, gaan plassen. In de auto kun je ongegeneerd in je kruis krabben mocht je dat willen, ik zeg niet dat ik dat doe en lekker muziek luisteren en heel hard meegillen zonder dat iemand daar last van heeft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's dan toch ook in de airco zitten?Maar goed, ik kan tenminste nog eens heen en weer lopen, da's in de auto wat minder...
Het was een file op de A2 van Utrecht naar 's-Hertogenbosch, dus dat is de andere kant op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat allemaal voor de mensen die vanavond op tijd in de Arena moeten zijn ?
u is mild vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor matige akoestiek van matige muziek van matige artiesten.
Mja, ik had het eerst kut willen noemen ipv matig, maar dan kom je met zo'n opsomming op K3 uit. Niet dat het veel scheelt, overigens...quote:
Ik zit alleen op kantoor, dus dat meegilllen daargelaten ivm de buren kom ik een heel eind in de buurt. Maar het is saaaaai. In de auto heb je nog wisselend landschap. Weliswaar stapvoets wisselend, maar toch...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het is allebei irritant. Maar ja. Als je op kantoor zit kun je opstaan, heen en weer lopen, gaan plassen. In de auto kun je ongegeneerd in je kruis krabben mocht je dat willen, ik zeg niet dat ik dat doe en lekker muziek luisteren en heel hard meegillen zonder dat iemand daar last van heeft..
*teken*quote:To: Arnold Schwarzenegger, Governer of California
Whereas Ms. Paris Hilton, unduly celebrated "actress" and “singer”, has shown blatant disregard for the laws of our state and to those of good taste in general, she has proven herself to be a clear and present danger. The threat that Ms. Hilton poses is not limited to the roadways of California, but extends to the cultural welfare of our nation.
To the current petition to have her sentence lifted, we, the undersigned, respond with an adamant “NO!” We further suggest that 45 days is insufficient punishment, and that her attempt to use public sentiment to escape justice is inexcusable.
In the light of her brazen criminality and arrogance before the law, we request that you use your authority as Governor of the great state of California to implement the death penalty.
We are aware of the opposition that could arise and the political issues that you would have to consider. In response, we would point out that the fact alone that she is Paris Hilton outweighs all political and legal considerations as well as any arguments in her defense.
I can further assure you that this is truly a non-partisan matter. Concerned citizens from all points of the political spectrum will come together in their effort to protect the current and future generations from the negative influence of unwarranted and undeserved celebrity.
It is with level heads and in full cognizance of the finality of this drastic measure that we implore you to once and for all put an end to the crime against humanity that is the career of Ms. Paris Hilton.
It’s time to draw the line!
Death Penalty for Paris Hilton!
Sincerely,
The Undersigned
bron
Je moet ook werken, in plaats van een beetje te zitten Fok!en, jij Epibreerder!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik zit alleen op kantoor, dus dat meegilllen daargelaten ivm de buren kom ik een heel eind in de buurt. Maar het is saaaaai. In de auto heb je nog wisselend landschap. Weliswaar stapvoets wisselend, maar toch...
Omdat je in je kruis zat te krabben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik reed daarstraks mee op met een dikke Audi met een Japanse vader achter het stuur, zoontje er naast en opa achterin. En die opa (keurig in pak, type CEO van een grote multinational) zat met grote ogen door het raampje naar buiten te kijken, wijzend naar dingen die hem opviel.. Waaronder ik, kennelijk, al zal ik nooit weten waarom.
.
Like I said: saaaaaaaaaaaaaaai.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Je moet ook werken, in plaats van een beetje te zitten Fok!en, jij Epibreerder!.
Maar goed, ik ben weg, weer in de auto..
Oh, da's natuurlijk iedereen die voor vanavond nog in het zuiden wil zijn omdat vanavond de Maasbrug bij Hedel voor een heel weekend wordt afgeslotenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het was een file op de A2 van Utrecht naar 's-Hertogenbosch, dus dat is de andere kant op.
Zo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:27 schreef DennisMoore het volgende:
's Kijken of ik mezelf morgenochtend naar Suit Supply kan schoppen..
zeikwijfquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Cairon het volgende:
van dit weer word je nauwelijks bruin, de lucht is zo vochtig dat het je huid aantast, en de lucht is niet eens meer blauw, maar bedekt met een wittige nevel in de hoger-gelegen lagen van de atmosfeer. Het is geen hoge druk gebied waar we mee te maken hebben geloof ik.
Als de wind uit het Oosten komt, dan heb je de meeste kans om bruin te worden. Die lucht is voornamelijk droog, en dan zijn er de minste wolken.
Het weer van de afgelopen dagen is warm, maar plakkerig, waardoor buiten zitten echt geen pretje is.
Ik woon ong in het midden. Aan de ene kant de steeds maar rijker wordende buurt en aan de andere kant de verloederende. Omrijden is wel een optie duurt alleen iets langer dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Omrijden geen optie?
Zeikwijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef samjustme het volgende:
Ik woon ong in het midden. Aan de ene kant de steeds maar rijker wordende buurt en aan de andere kant de verloederende. Omrijden is wel een optie duurt alleen iets langer dan.
Niks mis mee!quote:
En, wat wordt het? En moet je tussentijds nog terug om te passen, of doen ze dat niet bij SuitSupply?quote:
Gayish lookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik reed daarstraks mee op met een dikke Audi met een Japanse vader achter het stuur, zoontje er naast en opa achterin. En die opa (keurig in pak, type CEO van een grote multinational) zat met grote ogen door het raampje naar buiten te kijken, wijzend naar dingen die hem opviel.. Waaronder ik, kennelijk, al zal ik nooit weten waarom.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |