quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Hoelaat gaan woningstichtingen open enzo?
Beloofd is beloofd!!quote:
8 uur?!quote:
Dan al! Dan ga ik gauw bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:30 schreef OA het volgende:
8 uur?!
oh ja....dus ik moet het ook nog zelf doen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter! same here
* Frutsel melk en suiker op tafel zet
Doe es lief tegen ze, gaan ze wel voor je openquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:35 schreef Jo0Lz het volgende:
K O F F I E !.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.
ahum, sorry.
Ik doe lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Doe es lief tegen ze, gaan ze wel voor je open+.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
De huidige huurder uit zn bed gebeld. Lol..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel een speciaal kopje koffie maakt voor JJ, met suiker en melk![]()
Hij wilde een afspraak maken voor volgende week ( voor de bezichtiging) maar wij moeten maandag al beslist hebben.quote:
oh..ja..das minder...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij wilde een afspraak maken voor volgende week ( voor de bezichtiging) maar wij moeten maandag al beslist hebben.
quote:
Ambtenaren....quote:
Whehe!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Hij belt terug. Nu de verhuurder nog zien te bereikenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh..ja..das minder......dan maar rond 09:00 weer bellen...
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh Joolzzzzz
quote:
quote:
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Kut instantie moet zijn telefoonlijn es laten checken.
Was dat voor, tijdens of na het gesprek?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.
Zoals de @home/essent helpdesk medewerker bij mij maandag.
UPC kan er ook wat van...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.
Zoals de @home/essent helpdesk medewerker bij mij maandag.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank weer voor de subtiele hint JJ.
Hoe is het hier![]()
?
De belastingdienst ook...quote:
idd, keep us posted!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Leuk wel. Zo'n live verslag van Woningstichting frustraties.
Oké. Hee een ander bandje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef OA het volgende:
idd, keep us posted!
Fine thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank weer voor de subtiele hint JJ.
Hoe is het hier![]()
?
Tijdens het gesprekquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na het gesprek?
Geen klant bij UPC. Naar ik hoor, blij toe.quote:
Hoi OA!quote:
UPCquote:
Heerlijk die ongezouten kritiek!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
UPC9 maanden lang aan de telefoon (van mijn baas natuurlijk, geldklopperij is die helpdesk). gehad. Een kind maken en krijgen gaat nog sneller dan een probleem oplossen.
Wat ik ook tegen ze gezegd heb, zo bot ben ik dan ook wel weer.
Heel evenquote:
Precies...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh Frutsel.
Of bedoelen jullie die brakke mobiele realtoon muziekjes die je altijd hoort als je 20 minuten moet wachten![]()
Ik had dus maandag opeens geen internet meer, gebeld, had de helldesk een storing, of ik later terug wilde bellen. Prima, done.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Aan @home verspil ik niet eens moeite meer, dat kost je al 20 euro voordat je eindelijk iemand aan de lijn hebt, die je vervolgens verteld dat er over een week wel iemand langskomt om het te maken.
Vervolgens komt er iemand die zegt dat het 'gemaakt' is na 5 minuten. Waarop de volgende dag doodleuk internet er wéér uitflikkert.
@home
pppfff....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had dus maandag opeens geen internet meer, gebeld, had de helldesk een storing, of ik later terug wilde bellen. Prima, done.
Die jongen wist het niet, ik had TV, geen internet of telefoon, dus dan komt een monteur langs. 3 Werkdagen.
Dus ik naar huis bellen, vriendin verteld dat het 3 dagen duurt, ik dacht, ik informeer effe, of we wel tv hebben, of niet. "nee, geen TV." WTF>?!
Dus ik heb weer gebeld, deze keer met de TV menschen. Die gast vertelde me dat ik geen abbo had en ik een zwartkijker was. Toen ik daar ietwat geïrriteerd op reageerde en spottend tegen m'n collega zei dat ik een zwartkijker was, werd ie boos en begon hij helemaal idioot te doen.
Toen ik daar wat van zei, hing hij opMet de mededeling dat ik maar lekker terug kon bellen en opnieuw m'n verhaal moest doen.
Bleek uiteindelijk dat ik wel betaalde, maar op het verkeerde adres. Van ALLES wat er van hun verhuisd is, hebben ze TV vergeten.
Het duurt nu 10 werkdagen voordat ik weer internet heb. En tv. En telefoon.
Jep. Ik hoorde 3FM-achtige deuntjes. Toen de stem van het receptiemeisje. En toen was ik gelukkig, want eindelijk was ik door de wachtrij heen gebeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Of bedoelen jullie die brakke mobiele realtoon muziekjes die je altijd hoort als je 20 minuten moet wachten![]()
Jup, @homequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup, @homelaten we allemaal even kotsen op hun
!
Groepskots!
geen idee...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
UPC, @home. Is dat niet één pot nat?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
!
Groepskots!
BraaaaaannnndX...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef BrandX het volgende:
![]()
OA heeft zich aan zijn woord gehouden! Wat een heerlijke TT!
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen trouwens al te zaam!![]()
![]()
![]()
![]()
oh..!!!! fruts...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm
A1 en A12 allebei vast met files
De duitsers hebben weer eens een vrije dag... en maken er dus een lang weekend van...zei de nieuwslezer..
JA JA! Frutsel is niet gek...
* Frutsel gaat hamsteren
in 1940 bleven ze ook een lang weekend, toch werd dat vijf jaar![]()
vergeet je niet info door te geven over zondag...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:05 schreef BrandX het volgende:JJ!!!
![]()
![]()
En fruts, jo0lz, kuuk, boem, pheno ook natuurlijk!
Goedemorgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, morgenavond weet ik het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vergeet je niet info door te geven over zondag...![]()
????
cool...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, morgenavond weet ik het.
Just to be clear: ik moet wel zo links en rechts af en toe ook e.e.a. doen, we zijn maar met zijn tweeen met een bokser. De rest is in rotterdam op een profgala.
Normaal zijn we minimaal met 10 man ofzo![]()
zie nog even mijn edit.. tis zaterdagavond, niet zondagquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.....nou sterkte dan maar...
![]()
![]()
Zie hierin onze gedeelde interesse in nieuws. Ik heb dit ook net zitten bekijken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm
A1 en A12 allebei vast met files
De duitsers hebben weer eens een vrije dag... en maken er dus een lang weekend van...zei de nieuwslezer..
JA JA! Frutsel is niet gek...
* Frutsel gaat hamsteren
in 1940 bleven ze ook een lang weekend, toch werd dat vijf jaar![]()
oww...oehh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie nog even mijn edit.. tis zaterdagavond, niet zondag
Zei ik toch.. journalisten, detectives, speurneuzen ten topquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zie hierin onze gedeelde interesse in nieuws. Ik heb dit ook net zitten bekijken!
ikke ook interesse in nieuws hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zie hierin onze gedeelde interesse in nieuws. Ik heb dit ook net zitten bekijken!
Whoiquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:05 schreef BrandX het volgende:JJ!!!
![]()
![]()
En fruts, jo0lz, kuuk, boem, pheno ook natuurlijk!
Smileys zijn tof!quote:
@homequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
!
Groepskots!
Uiteraard!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zei ik toch.. journalisten, detectives, speurneuzen ten top
RTL10?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef OA het volgende:
@home![]()
Microsoft![]()
Windows![]()
RTL10, Talpa, 10![]()
en van alles wat ik nog vergeten ben...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
@home![]()
Microsoft![]()
Windows![]()
RTL10, Talpa, 10![]()
en van alles wat ik nog vergeten ben...![]()
Als 10 door RTL wordt overgenomen gaat het ws RTL10 heten...quote:
Doehoei!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:17 schreef BrandX het volgende:
lady's and gents, ik ben aan het werk, tot very much later!
quote:
maakt mij niet uit hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Is gewoon gejat hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] P+
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Smilie terreur.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:Wát een smileys zeg op de vroege morgen. krijg er haast Epilepsie van.
SMILIES RULE.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:Wát een smileys zeg op de vroege morgen. krijg er haast Epilepsie van.
Kun je nagaan als je dat al 241 delen meemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:Wát een smileys zeg op de vroege morgen. krijg er haast Epilepsie van.
Waarom niet ErTienElquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:17 schreef OA het volgende:
[..]
Als 10 door RTL wordt overgenomen gaat het ws RTL10 heten...![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef OA het volgende:
Wat is dit nou eigenlijk voor vage smilie...? [afbeelding]
Wat gebeurt er....
Dat dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Kuukske het volgende:
Krassen. Emo's.
tis wat... smileysquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:Wát een smileys zeg op de vroege morgen. krijg er haast Epilepsie van.
Ja, die is weer in opkomst toch.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
tis wat... smileys
in elk geval een beter onderwerp dan de "processie rups"
Hey kuuk.. prima wel weer... denk ikquote:
Lieverdquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Schatje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*knuffelt MPG heel stevig
Gelukkig maar! Beetje relativeren in je slaap doet wonderen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey kuuk.. prima wel weer... denk ik
Voor degenen die er gisteravond laat niet waren: [KSC #240] Koffie vloeit hier rijkelijk!!!! en dan ff 1,5 blz lezen..
Indd... ik heb wel wonderbaarlijk goed geslapen jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Beetje relativeren in je slaap doet wonderen!
Ja daar krijgen we ook steeds noorderlijker last vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tis wat... smileys
in elk geval een beter onderwerp dan de "processie rups"
Komt helemaal goed heur hee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
Voor degenen die er gisteravond laat niet waren: [KSC #240] Koffie vloeit hier rijkelijk!!!! en dan ff 1,5 blz lezen..
Hey MPG!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar TILBURG?! Dat kan ik niet goedkeuren.quote:
Ja hoorquote:
Komt omdat je hier even hebt kunnen vertellen hoe het is!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd... ik heb wel wonderbaarlijk goed geslapen ja
Hoezo niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar TILBURG?! Dat kan ik niet goedkeuren.
band Frits....jeweets..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Komt omdat je hier even hebt kunnen vertellen hoe het is!
De Muppetsquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef Frutsel het volgende:
ach ja..
2 van die muppets hier hebben overal jeuk...
Whehe....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hey MPG!!![]()
Heb vanochtend al even een stukje teruggelezen...![]()
Ja.. kut voor je...![]()
Maar een aantal posts verder lees ik dat je de player gaat uithangen...![]()
in nijmegen wel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Daar ga ik bij vrienden BBQen.... in breda heb ik geen adresje om te gaan BBQen
Tilburg en Breda is als ehm.. Rotterdam en Amsterdam.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef MPG het volgende:
Hoezo niet?
Daar ga ik bij vrienden BBQen.... in breda heb ik geen adresje om te gaan BBQen
Maar goed dan dat ik als buitenstaander beide plaatsen kan en mag bezoekenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tilburg en Breda is als ehm.. Rotterdam en Amsterdam.
quote:
Kun je op MSN?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:38 schreef MPG het volgende:
Maar goed dan dat ik als buitenstaander beide plaatsen kan en mag bezoekenen dan na van beiden geproefd te hebben een oordeel kan vellen...
Nu nog een keer iemand vinden waar ik terecht kan in Breda...
5 minuutjes, dan heb ik collegequote:
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
... lees ik goed dat ik nu NOG een adresje in Nijmegen heb om een keertje langs te komen
... ?
Naja.. als ik het precieze adres ff vraag dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
vroeg me al af wie het plaatje ging posten
Waar ongeveer? In het Mastbos?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Breda is wel tof. Wij hadden zo'n 8 persoonshuisje van Staatsbosbeheer daar. Gaan mijn ouders weer heen in de zomervakantie. écht tof huisje!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...
- Ter Aar
- Boskoop
- Den Haag
- Vlaardingen
![]()
Volgens mij wel, bij die grote weilanden.quote:
Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...
- Ter Aar
- Boskoop
- Den Haag
- Vlaardingen
![]()
Dat is een mooie plek inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wel, bij die grote weilanden.
Daar speelde ik ook als klein Kuukske.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
En vlak bij zo'n speelbos voor kinderen.
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachterquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is een mooie plek inderdaad.
Je geeft wel even een gil als je richting Breda gaat hm?.
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!
Boswachter!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Volgens mij is dat ook een ambtenaren job. Dat kan niet tegenvallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
Boswachter!![]()
Mooie baan lijkt me dat!![]()
of valt het vies tegen?
Een zeker persoon is daar ook heel goed in!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hey Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Té cool!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
goedemorgen papier...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deukquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Wachten tot je teruggebeld wordt is saai.
Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
Moeizaam...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deuk![]()
Goeiemorgenquote:
tis hier prachtig weer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Is het bij jou ook strand weer?![]()
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hier prachtig weer...![]()
...zo maar ff de stad in...
![]()
![]()
![]()
zekers...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
damn, wat een lekker idee/plaatje..
Geniet er nog maar van zolang als het duurt
Niemand??quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...![]()
quote:
quote:
Kijk!quote:
Dat zegt Len toch altijd. Ik haalde alleen zijn commentaar aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig maken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
nou daar gaat mij terassen-mood....quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!
Succes! Zal nog wel effe meevallen met die buien dan
Yep, met jou ook?quote:
old news...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, met jou ook?
Heeee sinds wanneer ben jij assistent van Sander?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Laat het maar flink regenen.
Ja joh.. alles wat nu valt, valt in de zomer niet.quote:
gelukkig wonen we nie in limburgquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou daar gaat mij terassen-mood....![]()
Vanavond na 18.00 uur aub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Laat het maar flink regenen.
Wehhehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh.. alles wat nu valt, valt in de zomer niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanavond na 18.00 uur aub.![]()
Ik ben nou eenmaal wat lang-za-mer als ik niet op mn werk zitquote:
idd.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wehhehehe.
Wake up, je woont in Nederland.
Ik heb een fietstocht gepland voor zaterdag en zondag, dus dan moet het weer over zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!
Succes! Zal nog wel effe meevallen met die buien dan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Yep, met jou ook?
Heeee sinds wanneer ben jij assistent van Sander?
Heel oud nieuws inderdaad!quote:
Nouja, ik denk gewoon positief.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Wehhehehe.
Wake up, je woont in Nederland.
jasnap ik wel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal wat lang-za-mer als ik niet op mn werk zit![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jasnap ik wel......maar tis al weken zo...
![]()
Hehe! Ik vind ook elke keer weer droog om te lezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Succes verder mensen![]()
Linker zon![]()
![]()
Pheno gedrag is besmettelijk
frits ook weer aanwezigquote:
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.htmlquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is pheno? heb zin in pinguinlied
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.html
Hoiquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is pheno? heb zin in pinguinlied
Heel, half, kapot?quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Succes verder mensen![]()
Linker zon![]()
![]()
Pheno gedrag is besmettelijk
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
En weer weg is, de cursisten zijn nu net even bezig met een praktijkopdrachtje
M'n meisjequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
awww......maar...maar...twas maar een grapje...
![]()
![]()
Dankje.. ze heeft me ff met een boel onduidelijkheid achtergelaten en ik ben me al de hele nacht aan wachten tot ze iets laat horen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG...dat meen je toch niet he....????
*geeft Cross een flinke knuf...![]()
![]()
![]()
Waar is jouw BBQ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh waar mijn bbq is valt net buiten het gebied. Mooi.
Ahw Crossquote:
jeetje..lijkt wel besmettelijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Dankje.. ze heeft me ff met een boel onduidelijkheid achtergelaten en ik ben me al de hele nacht aan wachten tot ze iets laat horen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 06 juni 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 403 Kuukske![]()
015. 144 juon_jacket1
016. 136 OA
021. 125 Papierversnipperaar
023. 123 Sebasser
029. 116 boem-dikkie
051. 082 eer-ik
077. 069 vrolijke-frits
090. 063 Frutsel
092. 062 MPG
127. 052 Muck
129. 051 BrandX
162. 043 Pheno
183. 039 Jo0Lz
Ok. Dan is het goed.quote:
Das ook zwaar klote...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Dankje.. ze heeft me ff met een boel onduidelijkheid achtergelaten en ik ben me al de hele nacht aan wachten tot ze iets laat horen.
Tilburgquote:
Precies.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok. Dan is het goed.
Het glas is halfvol, nietwaar?!
quote:
quote:
quote:
Vandaag jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die van mij is morgen trouwens, van jou vandaag?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
* Jo0Lz moet weer koffie halen, kut catering, kut collegae..
Ik heb gister maar 3 boterhammen gehad, en kan nu nog steeds niks eten, de cornflakes met melk krijg ik niet weg.quote:
sterkte manquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb gister maar 3 boterhammen gehad, en kan nu nog steeds niks eten, de cornflakes met melk krijg ik niet weg.
Arm ding. *Knuff.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb gister maar 3 boterhammen gehad, en kan nu nog steeds niks eten, de cornflakes met melk krijg ik niet weg.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Met uitjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb trek in een haring....![]()
![]()
!!!!!!!
no probs cross...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie medeleven![]()
Nu zal ik de slowchat niet meer vervuilen met mijn depressieve berichten.
Lucht je hart maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie medeleven![]()
Nu zal ik de slowchat niet meer vervuilen met mijn depressieve berichten.
quote:
Ja, dat wel, behalve haring...quote:
Tonijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |