Trusten NachtVriend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga onder zeil!
Fijne nacht nog vriend!
Hier dus ook...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....door alles heb ik echt energie voor 20...![]()
![]()
..dus ja dan maar uit bed...
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Kuuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:48 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Klopt, ik ben vrij. Maar ik ga zometeen de woningbouw bellen over ons appartementjequote:Op donderdag 7 juni 2007 07:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen Kuuk...![]()
..je was toch vrij vandaag...??? en toch zo vroeg op...
![]()
quote:
Oh ja! Echt leuk zeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vrij. Maar ik ga zometeen de woningbouw bellen over ons appartementje.
En dingen regelen.
Ja... was een typo...quote:
Mogge!quote:
Ik kon amper slapenquote:
Lolquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.devilducky.com/media/59793/
OMG, Japanners![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:09 schreef Pheno het volgende:
http://www.devilducky.com/media/59793/
OMG, Japanners![]()
![]()
![]()
alhoewel ik nooit een fan ben geweest van The Transformer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
Volgende maand de echte film iig, reken er maar op dat ik daar heen ga
quote:
quote:
quote:
05:00....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering. Ik kon gewoon uitslapen vandaag, maar werd om 8 uur wakker
Same here, maar JD moet werken dus dan ga ik er ook maar uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tering. Ik kon gewoon uitslapen vandaag, maar werd om 8 uur wakker
Ooit hè.... ooit gaat iedereen het doen en sta ik aan de bakermat van het onvolprezen multiquoten!quote:
quote:
Multiquoten is voor mensen met tijd te veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ooit hè.... ooit gaat iedereen het doen en sta ik aan de bakermat van het onvolprezen multiquoten!![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |