quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Hoelaat gaan woningstichtingen open enzo?
Beloofd is beloofd!!quote:
8 uur?!quote:
Dan al! Dan ga ik gauw bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:30 schreef OA het volgende:
8 uur?!
oh ja....dus ik moet het ook nog zelf doen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter! same here
* Frutsel melk en suiker op tafel zet
Doe es lief tegen ze, gaan ze wel voor je openquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:35 schreef Jo0Lz het volgende:
K O F F I E !.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.K O F F I E !
.
ahum, sorry.
Ik doe lief!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Doe es lief tegen ze, gaan ze wel voor je open+.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
De huidige huurder uit zn bed gebeld. Lol..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel een speciaal kopje koffie maakt voor JJ, met suiker en melk![]()
Hij wilde een afspraak maken voor volgende week ( voor de bezichtiging) maar wij moeten maandag al beslist hebben.quote:
oh..ja..das minder...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij wilde een afspraak maken voor volgende week ( voor de bezichtiging) maar wij moeten maandag al beslist hebben.
quote:
Ambtenaren....quote:
Whehe!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Hij belt terug. Nu de verhuurder nog zien te bereikenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh..ja..das minder......dan maar rond 09:00 weer bellen...
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh Joolzzzzz
quote:
quote:
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Kut instantie moet zijn telefoonlijn es laten checken.
Was dat voor, tijdens of na het gesprek?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.
Zoals de @home/essent helpdesk medewerker bij mij maandag.
UPC kan er ook wat van...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Soms gooien ze ook express de hoorn erop hoor.
Zoals de @home/essent helpdesk medewerker bij mij maandag.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank weer voor de subtiele hint JJ.
Hoe is het hier![]()
?
De belastingdienst ook...quote:
idd, keep us posted!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Leuk wel. Zo'n live verslag van Woningstichting frustraties.
Oké. Hee een ander bandje!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:47 schreef OA het volgende:
idd, keep us posted!
Fine thanksquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank weer voor de subtiele hint JJ.
Hoe is het hier![]()
?
Tijdens het gesprekquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat voor, tijdens of na het gesprek?
Geen klant bij UPC. Naar ik hoor, blij toe.quote:
Hoi OA!quote:
UPCquote:
Heerlijk die ongezouten kritiek!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
UPC9 maanden lang aan de telefoon (van mijn baas natuurlijk, geldklopperij is die helpdesk). gehad. Een kind maken en krijgen gaat nog sneller dan een probleem oplossen.
Wat ik ook tegen ze gezegd heb, zo bot ben ik dan ook wel weer.
Heel evenquote:
Precies...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh Frutsel.
Of bedoelen jullie die brakke mobiele realtoon muziekjes die je altijd hoort als je 20 minuten moet wachten![]()
Ik had dus maandag opeens geen internet meer, gebeld, had de helldesk een storing, of ik later terug wilde bellen. Prima, done.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Aan @home verspil ik niet eens moeite meer, dat kost je al 20 euro voordat je eindelijk iemand aan de lijn hebt, die je vervolgens verteld dat er over een week wel iemand langskomt om het te maken.
Vervolgens komt er iemand die zegt dat het 'gemaakt' is na 5 minuten. Waarop de volgende dag doodleuk internet er wéér uitflikkert.
@home
pppfff....quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had dus maandag opeens geen internet meer, gebeld, had de helldesk een storing, of ik later terug wilde bellen. Prima, done.
Die jongen wist het niet, ik had TV, geen internet of telefoon, dus dan komt een monteur langs. 3 Werkdagen.
Dus ik naar huis bellen, vriendin verteld dat het 3 dagen duurt, ik dacht, ik informeer effe, of we wel tv hebben, of niet. "nee, geen TV." WTF>?!
Dus ik heb weer gebeld, deze keer met de TV menschen. Die gast vertelde me dat ik geen abbo had en ik een zwartkijker was. Toen ik daar ietwat geïrriteerd op reageerde en spottend tegen m'n collega zei dat ik een zwartkijker was, werd ie boos en begon hij helemaal idioot te doen.
Toen ik daar wat van zei, hing hij opMet de mededeling dat ik maar lekker terug kon bellen en opnieuw m'n verhaal moest doen.
Bleek uiteindelijk dat ik wel betaalde, maar op het verkeerde adres. Van ALLES wat er van hun verhuisd is, hebben ze TV vergeten.
Het duurt nu 10 werkdagen voordat ik weer internet heb. En tv. En telefoon.
Jep. Ik hoorde 3FM-achtige deuntjes. Toen de stem van het receptiemeisje. En toen was ik gelukkig, want eindelijk was ik door de wachtrij heen gebeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Of bedoelen jullie die brakke mobiele realtoon muziekjes die je altijd hoort als je 20 minuten moet wachten![]()
Jup, @homequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup, @homelaten we allemaal even kotsen op hun
!
Groepskots!
geen idee...quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
UPC, @home. Is dat niet één pot nat?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jup, @homelaten we allemaal even kotsen op hun
!
Groepskots!
BraaaaaannnndX...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef BrandX het volgende:
![]()
OA heeft zich aan zijn woord gehouden! Wat een heerlijke TT!
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen trouwens al te zaam!![]()
![]()
![]()
![]()
oh..!!!! fruts...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm
A1 en A12 allebei vast met files
De duitsers hebben weer eens een vrije dag... en maken er dus een lang weekend van...zei de nieuwslezer..
JA JA! Frutsel is niet gek...
* Frutsel gaat hamsteren
in 1940 bleven ze ook een lang weekend, toch werd dat vijf jaar![]()
vergeet je niet info door te geven over zondag...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:05 schreef BrandX het volgende:JJ!!!
![]()
![]()
En fruts, jo0lz, kuuk, boem, pheno ook natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |