Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...
- Ter Aar
- Boskoop
- Den Haag
- Vlaardingen
![]()
Dat is een mooie plek inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wel, bij die grote weilanden.
Daar speelde ik ook als klein Kuukske.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
En vlak bij zo'n speelbos voor kinderen.
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachterquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is een mooie plek inderdaad.
Je geeft wel even een gil als je richting Breda gaat hm?.
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!
Boswachter!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Volgens mij is dat ook een ambtenaren job. Dat kan niet tegenvallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
Boswachter!![]()
Mooie baan lijkt me dat!![]()
of valt het vies tegen?
Een zeker persoon is daar ook heel goed in!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hey Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Té cool!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
goedemorgen papier...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deukquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Wachten tot je teruggebeld wordt is saai.
Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
Moeizaam...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deuk![]()
Goeiemorgenquote:
tis hier prachtig weer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Is het bij jou ook strand weer?![]()
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hier prachtig weer...![]()
...zo maar ff de stad in...
![]()
![]()
![]()
zekers...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
damn, wat een lekker idee/plaatje..
Geniet er nog maar van zolang als het duurt
Niemand??quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...![]()
quote:
quote:
Kijk!quote:
Dat zegt Len toch altijd. Ik haalde alleen zijn commentaar aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig maken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
nou daar gaat mij terassen-mood....quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!
Succes! Zal nog wel effe meevallen met die buien dan
Yep, met jou ook?quote:
old news...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, met jou ook?
Heeee sinds wanneer ben jij assistent van Sander?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Laat het maar flink regenen.
Ja joh.. alles wat nu valt, valt in de zomer niet.quote:
gelukkig wonen we nie in limburgquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou daar gaat mij terassen-mood....![]()
Vanavond na 18.00 uur aub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Laat het maar flink regenen.
Wehhehehe.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja joh.. alles wat nu valt, valt in de zomer niet.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vanavond na 18.00 uur aub.![]()
Ik ben nou eenmaal wat lang-za-mer als ik niet op mn werk zitquote:
idd.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wehhehehe.
Wake up, je woont in Nederland.
Ik heb een fietstocht gepland voor zaterdag en zondag, dus dan moet het weer over zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!
Succes! Zal nog wel effe meevallen met die buien dan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Yep, met jou ook?
Heeee sinds wanneer ben jij assistent van Sander?
Heel oud nieuws inderdaad!quote:
Nouja, ik denk gewoon positief.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Wehhehehe.
Wake up, je woont in Nederland.
jasnap ik wel...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal wat lang-za-mer als ik niet op mn werk zit![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jasnap ik wel......maar tis al weken zo...
![]()
Hehe! Ik vind ook elke keer weer droog om te lezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Succes verder mensen![]()
Linker zon![]()
![]()
Pheno gedrag is besmettelijk
frits ook weer aanwezigquote:
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.htmlquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is pheno? heb zin in pinguinlied
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.html
Hoiquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar is pheno? heb zin in pinguinlied
Heel, half, kapot?quote:
Whehehehehequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Succes verder mensen![]()
Linker zon![]()
![]()
Pheno gedrag is besmettelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |