In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef MPG het volgende:
[..]
... lees ik goed dat ik nu NOG een adresje in Nijmegen heb om een keertje langs te komen
... ?
Naja.. als ik het precieze adres ff vraag dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
vroeg me al af wie het plaatje ging posten
Waar ongeveer? In het Mastbos?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Breda is wel tof. Wij hadden zo'n 8 persoonshuisje van Staatsbosbeheer daar. Gaan mijn ouders weer heen in de zomervakantie. écht tof huisje!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...
- Ter Aar
- Boskoop
- Den Haag
- Vlaardingen
![]()
Volgens mij wel, bij die grote weilanden.quote:
Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
In Z-H heb je zelfs 4 adresjes...
- Ter Aar
- Boskoop
- Den Haag
- Vlaardingen
![]()
Dat is een mooie plek inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wel, bij die grote weilanden.
Daar speelde ik ook als klein Kuukske.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
En vlak bij zo'n speelbos voor kinderen.
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachterquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is een mooie plek inderdaad.
Je geeft wel even een gil als je richting Breda gaat hm?.
Tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! En dat zijn dan wel toplocaties hoor!
Boswachter!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhuh! Het handige is dat we haast altijd terecht kunnen, want mn pa is boswachter!
Volgens mij is dat ook een ambtenaren job. Dat kan niet tegenvallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef OA het volgende:
Boswachter!![]()
Mooie baan lijkt me dat!![]()
of valt het vies tegen?
Een zeker persoon is daar ook heel goed in!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hey Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Té cool!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Mwah. Volgens mij vindt ie het wel leuk! Beetje door het bos heen op pad, foto's maken. natuurcampings onderhouden, verder wat papier werk. etcvéél in het veld. Eerst gaf ie ook excursies etc.
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?quote:
goedemorgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
goedemorgen papier...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
ADV!
[afbeelding]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deukquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Wachten tot je teruggebeld wordt is saai.
Papier!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
Moeizaam...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoorde ik hier iemand papier zeggen?![]()
Hier alles goed OA![]()
Zijn jullie de ochtend goed doorgekomen zonder mij?![]()
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan een hele gekke tekening maken van degene die belt, als dan belt lig je helemaal in een deuk![]()
Goeiemorgenquote:
tis hier prachtig weer...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Is het bij jou ook strand weer?![]()
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis hier prachtig weer...![]()
...zo maar ff de stad in...
![]()
![]()
![]()
zekers...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd leuk om de stad in te gaan met dit weer!
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
damn, wat een lekker idee/plaatje..
Geniet er nog maar van zolang als het duurt
Niemand??quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
En als je dan die tekening op papier maakt, kan hij ook nog meelachen...![]()
quote:
quote:
Kijk!quote:
Dat zegt Len toch altijd. Ik haalde alleen zijn commentaar aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Morgen/vrijdag stevige onweersbuien & kans op wateroverlast!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben koffie en water aan het verzamelen en dan ga ik mn dakterras onveilig maken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:19 schreef OA het volgende:
[..]
Niemand??![]()
Dan lach ik zelf maar....![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |