ondertitel staat onder je avatar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik weet het verschil tussen ondertitel en signature niet eens joh
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
whehequote:
wat voor film dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
je kunt niet eens een middag lang een "goed" gesprek hebben en een avondje BBQen zonder een heel stuk van de film te missen hier
ik nie, dat ben ik in DEquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ondertitel staat onder je avatar......wie is hier de MOD....
![]()
![]()
Ik heb de KSC-film gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat voor film dan?
lastig hoor, bbq'en en dus eten, goed praten en dan film kijken?
lijkt me ook wat erg veel tegelijk...
nah...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat doe je... je was bent zo lief en knuffelig...... en dan ga je jezelf geheel ten onrechte (imho) kreng noemen
Dat kan ik er vandaag echt niet bij hebben
ow die heb ik denk ik dan ook gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de KSC-film gemist
Vanavond geBBQd
en vanmiddag een "goed" gesprek gehad
Na.. vooruit dan... voor deze keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......gellof me...tis aaleen maar goed bedoeld..
![]()
![]()
![]()
*geeft MPG flinke knuf...![]()
![]()
Wat is er loos dan? Iets met je project?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb de KSC-film gemist
Vanavond geBBQd
en vanmiddag een "goed" gesprek gehad
ik vind je ondertitel wel leuk hoor, maar dat had ik toen al gezegdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is het daar anders dan......nou dan...
![]()
Whehe, je zit er nu middenin, net als ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow die heb ik denk ik dan ook gemist
niet eens een BBQ gehad...
net wel een goed gesprek... maar ja..geen film dan denk ik
das een beroep dat ik ook lang wilde gaan doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahahahaha! Ja ach, er schuilt een journalist in me hè!
Ja... afgeblazenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er loos dan? Iets met je project?
Maar uiteindelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das een beroep dat ik ook lang wilde gaan doen
ja wil ik ook wel weten ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat is er loos dan? Iets met je project?
Dankje, daar ben ik wel ff aan toequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
Zo dames en heren, ik ben weer effies terug, en neem met mij mee:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
heerlijk brandxquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
OMFFG....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
en natuurlijk
[afbeelding]
Ja... maar dat gaat dus niet door.... meer dan (goede) vriendschap zit er niet inquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Damn!Van de week zei je nog dat je een date ging plannen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFFG....:o:o:o....:9~:9~:9~..BrandX...YOU RULE...^O^_O_^O^_O_8-)*)*O**O**O*
Dankjequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik lees het ja...![]()
Balen!
Neem snel een troostbrownie!![]()
transport en logistiek plannerquote:
ach what ever pays the billsquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
transport en logistiek planner:')
heel wat anders, ik weet... maar tis er niet van gekomen.. .ondanks dat ik echt een nieuwsfreak ben, alles doorspit qua news en het ook graag wil verspreiden:')Maar ja, verder niets mee gedaan
al stuur ik ook wel eensartikelen in naar regionale dagbladen en telegraaf:)
Het project heeft ook niets met een film van doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb de film van het project gemist denk ik, sorry![]()
sterkte![]()
Balen man! Altijd kut om zoiets te horen! Heeft niets met je ex te maken hoop ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... maar dat gaat dus niet door.... meer dan (goede) vriendschap zit er niet in... Maar we gaan wel nog een keer samen wat ondernemen
zekers BrandX...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef BrandX het volgende:
ach, ik weet zolangzamerhand hoe ik voor mijn KSC-ers moet zorgen hè
daten?quote:
ja maar...ja maar...ik ben er nog....quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Het project heeft ook niets met een film van doen, maar met een koffie-date die nu geen date meer is maar just een keertje samen koffie drinken zonder date idee erachter
dankje
Aha, ja kijk ik studeer nu nog dus wie weet waar ik uiteindelijk terecht kom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
transport en logistiek planner
heel wat anders, ik weet... maar tis er niet van gekomen.. .ondanks dat ik echt een nieuwsfreak ben, alles doorspit qua news en het ook graag wil verspreidenMaar ja, verder niets mee gedaan
al stuur ik ook wel eensartikelen in naar regionale dagbladen en telegraaf![]()
True that!quote:
Rare gang van zaken, maar waarom is ze zo veranderd dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Het project heeft ook niets met een film van doen, maar met een koffie-date die nu geen date meer is maar just een keertje samen koffie drinken zonder date idee erachter
dankje
naja, zo'n idee had ik al...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
dankje
Alvast slaap lekker dan maar!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik blijf niet lang meer hangen mensen, de oogjes gaan langzaamaan dichtzakken
Heeft NIETS met mijn ex te maken... gelukkig... maar tja... wat ik voor haar voel, voelt zij niet voor mij... en dan houdt t al snel opquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Balen man! Altijd kut om zoiets te horen! Heeft niets met je ex te maken hoop ik?
Exen
Ik heb dus ook in mijn vrijgezelle periode een 'projectje' gehad. Heel lang 'aan gewerkt' en uiteindelijk koos ze voor haar vriend![]()
Maar dankzij haar heb ik nu wel mijn prinsesje leren kennen
PM je me nog ff terug??quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......![]()
![]()
![]()
![]()
meer koffie nemen dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:02 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik blijf niet lang meer hangen mensen, de oogjes gaan langzaamaan dichtzakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |