Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Kan deze TT veranderd worden Wat is jullie belangrijkste TV-fragment ooit?
In 'Wat is jullie belangrijkste TV-fragment ooit ?'
Beeld-canon is te onduidelijk.
Alvast bedankt.
Doe maar niet. Anders publiceer ik printscreens waar te zien is dat jij aan het baggeren bent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:32 schreef Mike het volgende:
Ik kan nu natuurlijk heel flauw 'Welke spatie?' vragen...
Laster!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Doe maar niet. Anders publiceer ik printscreens waar te zien is dat jij aan het baggeren bent.
Als Mike niet binnen 24 uur zijn ontslag indient en mij als zijn opvolger benoemt, zul je ze spoedig zien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welke printscreens?
jullie gaan wel heel erg lievvvquote:
Klopt. Gelukkig hebben jullie het daar al goed opgelost.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:07 schreef HostiMeister het volgende:
Welke film heb jij pas/vandaag gezien? Deel CXIII
Een beetje een rare discussie over Lambiekjes politieke visie met TC03, die eigenlijk in TRU thuishoort, heeft nog weinig met Sunshine te maken.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[3FM #246] eejjjjj 8-)
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om 3 extra j's te plaatsen in deze TT?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[3FM #246] eejjjjj 8-)
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om 3 extra j's te plaatsen in deze TT?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mike ! Was jij vanavond op TV in het 8 uur journaal in het item over de CDA-summer school ?
Jij wel dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Mike het volgende:
[..]
. IR was er ook, maar die kwam niet genoeg in beeld.
Hebben jullie dat carrieremeisje geslagen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:14 schreef Mike het volgende:
[..]. IR was er ook, maar die kwam niet genoeg in beeld.
al gebeurdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:56 schreef Ole het volgende:
Mag deze een zwieper? In het kader van het consequent zijn![]()
Puberruil
Mike!quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hebben jullie dat carrieremeisje geslagen?
Ik had namelijk die behoefte al na 3 zinnen!
Ze is door iemand anders vermoord?????quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:43 schreef Mike het volgende:
We hebben d'r niet geslagen, maar ik weet wel vrij zeker dat je d'r weinig meer zult tegen komen.
niet dus, maar deze keer was static eerderquote:
2 jaar hè.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb het allemaal even gedingest.
Mikey, je bent vergeten de noodzakelijke post te verwijderen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:17 schreef Mike het volgende:
Er zijn een hoop hatelijke posts verwijderd. Dit topic gaat over het tv-programma en alle andere zaken die je wil bespreken doe je maar in een ander forum of op MSN.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:45 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
Wat nou vieze homo, straks zit je weer gebukt in de moskee met je neus op 10 cm afstand van de reet van de vent voor je
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef Mrln het volgende:
[..]
![]()
[..]
vooruit..nog een keer dan maar:
dat mag een Admin voor jou verifieren, ik daag je uit![]()
je kunt je 72 maagden neefjes bijvoorbaat wel vergeten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
serieus.. jij en je maatjes keken WK voetbal via Iranese zenders toch ook met vertraging, zodat alles netjes nagesynchroniseerd is met koranverzen?![]()
quote:
Als je toch reacties gatat verwijderen, doe het dan ook bij de juiste en laat de andere helft niet staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Mrln het volgende:
[..]
ik geloof dat Al-Jaizeera de hele uitzending met 3 minuten vertraging in een "verdraaid gekuiste" versie via de schotel heeft uitgezonden, vandaar z'n reactie.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
The Phone #4
Spatie tussen The en Phone.
Ik was het al vergetenquote:
Er was al een apart topic over dat fragment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:53 schreef SunChaser het volgende:
Hans Teeuwen vs de Meiden van Halal
Wrom geen apart topic over dit fragment, wordt goed op gereageerd. of merge t anders ff
Dan ben je enigszins blind, want op 30/8 werd er nog gepost.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik kan het How I Met Your Mother topic niet vinden. Of is die er niet?
Niet echt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo blijft er niet veel meer over, hè?
Ja hoi waarde mods.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[NL] Heroes #5
Linkje naar een site waar de hele afleveringen op staan (onder heroes, media, afleveringen).
Ik heb het gemeld in het gepaste verjaardagstopic.quote:Op zondag 2 september 2007 18:08 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet nog uit mijn moderatortijd dat er achter de schermen zo'n mooi topic aangemaakt was waar allemaal FA's en A's zitten...
quote:Op woensdag 5 september 2007 20:04 schreef -Mo- het volgende:
Laat je hem hier zó makkelijk mee wegkomen, Mike?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |