Ah. Waar werkwoord is?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:ik Hans Teeuwen voor het eerst in mn leven serieus
herkansing hier ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef Biancavia het volgende:
Goftedomme, zit ik dat programma weg te zappen, omdat het allemaal vaag gelul is, missen we Hans Teeuwen.
Het is niet live geloof ik...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef StefSOFT-NL het volgende:
gaat dit programma nog door op internet?
Inderdaad is het al een tijdje geleden opgenomen.quote:
vrijwel geen één geloof predikt geweld in de basis van het geloof. Alleen misbruiken al duizenden jaren heel veel mensen geloof voor hun strijd om macht. Zie de beeldenstorm, zie de kruistochen etc. etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Flyduck het volgende:
de islam staat geen geweld toe... dus ze volgen allemaal hun eigen geloof niet?
Niet als je moslim bent. TV is voor de duivelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef George_Costanza het volgende:
Verdomme, heb ik dat weer gemist.
Digitaal na te bekijken?
Ben ik even blij dat ik net mn TV heb uitgezet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet als je moslim bent. TV is voor de duivel
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Plots het volgende:
Wat is het belang van de Moslims-ex Comitee?
Wat proberen zijn nou duidelijk te maken, en dwingen ze aandacht af?
quote:Het Centraal Comité voor Ex-Moslims is een comité dat afvallige moslims wil helpen, wil opkomen voor het grondwettelijke recht op godsdienstvrijheid van voormalige moslims en taboes in de moslimwereld over huiselijk geweld en schending van vrouwenrechten bespreekbaar wil maken. Het roept eveneens de Nederlandse overheid op om meer hulp te bieden aan bedreigde ex-moslims.
Ze luisterden dan ook niet, en wilden semi-ad-remme opmerkingen plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Ze blijven wel doorhameren over dat beledigen, maar reageren niet inhoudelijk op wat hij net zei.
Om even te qouten van internet:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Dachten maar alle Moslims zo, dat ze geen geweld mogen gebruikenMaarja de Christenen trokken 1.000 jaar geleden ook door Europa in de Kruistochen om de Moslims uit te moorden en te verjagen
Met andere woorden, bijna 500 jaar nadat moslims bijna een derde van het Christelijke land hadden veroverd (en geplunderd) hebben 'we' wat terug gedaan en dit duurde slechts 20 jaar. Wie de bal kaatst...gaat hier ook weer op.quote:The first Crusade began in 1095� 460 years after the first Christian city was overrun by Muslim armies, 457 years after Jerusalem was conquered by Muslim armies, 453 years after Egypt was taken by Muslim armies, 443 after Muslims first plundered Italy, 427 years after Muslim armies first laid siege to the Christian capital of Constantinople, 380 years after Spain was conquered by Muslim armies, 363 years after France was first attacked by Muslim armies, 249 years after Rome itself was sacked by a Muslim army, and only after centuries of church burnings, killings, enslavement and forced conversions of Christians.
By the time the Crusades finally began, Muslim armies had conquered two-thirds of the Christian world.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef Super7fighter het volgende:
Sterkste debater en degene die het meest respect toonde in de discussie was toch echt de intellectueel Salam.
De vieze homo's en die schaars geklede lelijke indo vielen onterecht over Salam heen. Het was juist Salam die opstond en wegging. Op geen enkele wijze kan je daarmee de ander beledigen man.![]()
Wat die reetridder en die bimbo zeiden sloeg nergens op.
Ik schrok me overigens een ongeluk toen ze die pedofiele leraar hadden uitgenodigd. Die gozer geeft nota bene les en is een voorstander van kinderverkrachting. Ik vond het heel goed van dat Salam de universiteit van Amsterdam opriep om iets tegen hem te ondernemen.
De Iraanse asielzoeker, de loopjongen van Ehsan Jami, was overduidelijk oversekst en zijn betoog die hij in zijn eentje uitvoerde stelde echt niet zoveel voor. Voornamelijk dezelfde zinnen, maar dan alleen in een andere volgorde.![]()
idd, zat ook al te kijken of ikzelf niet toevallig de namen door elkaar haalde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde programma bekeken als de rest van Nederland?![]()
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Plots het volgende:
Wat is het belang van de Moslims-ex Comitee?
Wat proberen zijn nou duidelijk te maken, en dwingen ze aandacht af?
klopt.. islam is één van de weinigenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel geen één geloof predikt geweld in de basis van het geloof.
Wat gebeurde er dan volgens jou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.
Wat is nou weer verkeerd aan het haten van moslims?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.
Dit sinister clubje heeft niks met vrijheid te maken, maar met opruiing, macht en snelle roem met de Islam-bashing als hun ticket naar hun doelen.
Ehsan Jami, het schoothondje van Elian, heeft al een boek en een film klaarliggen om wat bij te klussen...
Natuurlijk weet jij dat waarschijnlijk ook, maar durf je dat niet te beamen. Vandaar zo'n nietszeggend plaatje als weerwoord.quote:
ik geloof dat Al-Jaizeera de hele uitzending met 3 minuten vertraging in een "verdraaid gekuiste" versie via de schotel heeft uitgezonden, vandaar z'n reactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag een man met ideeën uit de Middeleeuwen, die wegkeek of wegliep als hij geconfronteerd werd met dingen die hem niet aanstonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef Super7fighter het volgende:
Wat gebeurde er dan volgens jou?
![]()
Je kan proberen grappig te doen, maar jij en je maatjes blijven maar verzaken waar ik dan verkeerd zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Mrln het volgende:
[..]
ik geloof dat Al-Jaizeera de hele uitzending met 3 minuten vertraging in een "verdraaid gekuiste" versie via de schotel heeft uitgezonden, vandaar z'n reactie.![]()
Goh, uit welke 'betrouwbare' bronnen heb je die wetenschap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Super7fighter het volgende:
Het is alom bekend dat Elian en de Winter de drijvende krachten achter dit clubje zijn,
Ik zag iemand met karakter, die een ander in zijn waarde liet (behalve die pedo-leraar) en zelf de keuze maakte om weg te gaan zonder daarbij te ander de vrijheid te verbieden om te doen en dragen wat hij of zij wil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag een man met ideeën uit de Middeleeuwen, die wegkeek of wegliep als hij geconfronteerd werd met dingen die hem niet aanstonden.
Met opvattingen die hij, voor een zichzelf leraar noemende man , niet goed onder woorden kon brengen.
Met een vrouw die eenmalig van hem toestemming had gekregen 3 andere moslimvrouwen te woord te staan, maar die toen het erop aan kwam niet in de studio live wilde reageren op vragen uit het publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |