De bijbel bestaat 2000 jaar in de Christendorpen hier in de buurt moeten vrouwen nog in rok lopen. Wel de geilste hoertjes van de klas trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef nattermann het volgende:
Wanneer zijn die regeltjes van de Islam allemaal bedacht, 800 na christus?
We leven nu ruim 1200 jaar later, weigeren deze mensen zich dan ook maar een beetje aan de huidige tijd aan te passen, doen ze het bewust om zich te houden aan deze Islamitische regels? Of zie ik dit verkeerd..
no offence overigens
WTF?? Die neuken als konijnen man, zo`n gezin bestaat makkelijk uit 5 a 12 koters.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:16 schreef Mrln het volgende:
die vrouw van de Christen Unie:" vergis je niet dat vrouwen in burka/hoofddoeken niet aan sex doen..integendeel.."
halalmeiden:".....![]()
![]()
![]()
"
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
De homo's zouden minder moeten provoceren. Dan worden ze minder in elkaar geslagen volgens de man met de baard
Echt tenenkrommende uitspraken worden gedaan in dit programma.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef tong80 het volgende:
De homo's zouden minder moeten provoceren. Dan worden ze minder in elkaar geslagen volgens de man met de baard
que?...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:25 schreef tong80 het volgende:
Hij bachatiseerd de Marokanen met knuppels.
Het ligt aan de slachtoffers zelf
Precies, ze zijn keihard uitgeluld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Ze blijven wel doorhameren over dat beledigen, maar reageren niet inhoudelijk op wat hij net zei.
Ah. Waar werkwoord is?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:ik Hans Teeuwen voor het eerst in mn leven serieus
herkansing hier ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef Biancavia het volgende:
Goftedomme, zit ik dat programma weg te zappen, omdat het allemaal vaag gelul is, missen we Hans Teeuwen.
Het is niet live geloof ik...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef StefSOFT-NL het volgende:
gaat dit programma nog door op internet?
Inderdaad is het al een tijdje geleden opgenomen.quote:
vrijwel geen één geloof predikt geweld in de basis van het geloof. Alleen misbruiken al duizenden jaren heel veel mensen geloof voor hun strijd om macht. Zie de beeldenstorm, zie de kruistochen etc. etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef Flyduck het volgende:
de islam staat geen geweld toe... dus ze volgen allemaal hun eigen geloof niet?
Niet als je moslim bent. TV is voor de duivelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:49 schreef George_Costanza het volgende:
Verdomme, heb ik dat weer gemist.
Digitaal na te bekijken?
Ben ik even blij dat ik net mn TV heb uitgezet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet als je moslim bent. TV is voor de duivel
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Plots het volgende:
Wat is het belang van de Moslims-ex Comitee?
Wat proberen zijn nou duidelijk te maken, en dwingen ze aandacht af?
quote:Het Centraal Comité voor Ex-Moslims is een comité dat afvallige moslims wil helpen, wil opkomen voor het grondwettelijke recht op godsdienstvrijheid van voormalige moslims en taboes in de moslimwereld over huiselijk geweld en schending van vrouwenrechten bespreekbaar wil maken. Het roept eveneens de Nederlandse overheid op om meer hulp te bieden aan bedreigde ex-moslims.
Ze luisterden dan ook niet, en wilden semi-ad-remme opmerkingen plaatsenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef Scandalous het volgende:
Ze blijven wel doorhameren over dat beledigen, maar reageren niet inhoudelijk op wat hij net zei.
Om even te qouten van internet:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Dachten maar alle Moslims zo, dat ze geen geweld mogen gebruikenMaarja de Christenen trokken 1.000 jaar geleden ook door Europa in de Kruistochen om de Moslims uit te moorden en te verjagen
Met andere woorden, bijna 500 jaar nadat moslims bijna een derde van het Christelijke land hadden veroverd (en geplunderd) hebben 'we' wat terug gedaan en dit duurde slechts 20 jaar. Wie de bal kaatst...gaat hier ook weer op.quote:The first Crusade began in 1095� 460 years after the first Christian city was overrun by Muslim armies, 457 years after Jerusalem was conquered by Muslim armies, 453 years after Egypt was taken by Muslim armies, 443 after Muslims first plundered Italy, 427 years after Muslim armies first laid siege to the Christian capital of Constantinople, 380 years after Spain was conquered by Muslim armies, 363 years after France was first attacked by Muslim armies, 249 years after Rome itself was sacked by a Muslim army, and only after centuries of church burnings, killings, enslavement and forced conversions of Christians.
By the time the Crusades finally began, Muslim armies had conquered two-thirds of the Christian world.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef Super7fighter het volgende:
Sterkste debater en degene die het meest respect toonde in de discussie was toch echt de intellectueel Salam.
De vieze homo's en die schaars geklede lelijke indo vielen onterecht over Salam heen. Het was juist Salam die opstond en wegging. Op geen enkele wijze kan je daarmee de ander beledigen man.![]()
Wat die reetridder en die bimbo zeiden sloeg nergens op.
Ik schrok me overigens een ongeluk toen ze die pedofiele leraar hadden uitgenodigd. Die gozer geeft nota bene les en is een voorstander van kinderverkrachting. Ik vond het heel goed van dat Salam de universiteit van Amsterdam opriep om iets tegen hem te ondernemen.
De Iraanse asielzoeker, de loopjongen van Ehsan Jami, was overduidelijk oversekst en zijn betoog die hij in zijn eentje uitvoerde stelde echt niet zoveel voor. Voornamelijk dezelfde zinnen, maar dan alleen in een andere volgorde.![]()
idd, zat ook al te kijken of ikzelf niet toevallig de namen door elkaar haalde.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde programma bekeken als de rest van Nederland?![]()
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Plots het volgende:
Wat is het belang van de Moslims-ex Comitee?
Wat proberen zijn nou duidelijk te maken, en dwingen ze aandacht af?
klopt.. islam is één van de weinigenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vrijwel geen één geloof predikt geweld in de basis van het geloof.
Wat gebeurde er dan volgens jou?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.
Wat is nou weer verkeerd aan het haten van moslims?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:08 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een club van (Iraanse) mediageile gelukszoekers en asielzoekers die snel, geld, roem en een maatschappelijk of politieke carriere nastreven, zoals Hirsi Magan. De drijvende krachten achter dit bijna maffia-achtig groepje zijn de moslimhaters Afshian Ellian(alias de Godfather) en Leon de Winter die hun eigen agenda erop nahouden via dit comite, namelijk haatzaaien tegen de Moslims.
Dit sinister clubje heeft niks met vrijheid te maken, maar met opruiing, macht en snelle roem met de Islam-bashing als hun ticket naar hun doelen.
Ehsan Jami, het schoothondje van Elian, heeft al een boek en een film klaarliggen om wat bij te klussen...
Natuurlijk weet jij dat waarschijnlijk ook, maar durf je dat niet te beamen. Vandaar zo'n nietszeggend plaatje als weerwoord.quote:
ik geloof dat Al-Jaizeera de hele uitzending met 3 minuten vertraging in een "verdraaid gekuiste" versie via de schotel heeft uitgezonden, vandaar z'n reactie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag een man met ideeën uit de Middeleeuwen, die wegkeek of wegliep als hij geconfronteerd werd met dingen die hem niet aanstonden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:10 schreef Super7fighter het volgende:
Wat gebeurde er dan volgens jou?
![]()
Je kan proberen grappig te doen, maar jij en je maatjes blijven maar verzaken waar ik dan verkeerd zit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Mrln het volgende:
[..]
ik geloof dat Al-Jaizeera de hele uitzending met 3 minuten vertraging in een "verdraaid gekuiste" versie via de schotel heeft uitgezonden, vandaar z'n reactie.![]()
Goh, uit welke 'betrouwbare' bronnen heb je die wetenschap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Super7fighter het volgende:
Het is alom bekend dat Elian en de Winter de drijvende krachten achter dit clubje zijn,
Ik zag iemand met karakter, die een ander in zijn waarde liet (behalve die pedo-leraar) en zelf de keuze maakte om weg te gaan zonder daarbij te ander de vrijheid te verbieden om te doen en dragen wat hij of zij wil.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zag een man met ideeën uit de Middeleeuwen, die wegkeek of wegliep als hij geconfronteerd werd met dingen die hem niet aanstonden.
Met opvattingen die hij, voor een zichzelf leraar noemende man , niet goed onder woorden kon brengen.
Met een vrouw die eenmalig van hem toestemming had gekregen 3 andere moslimvrouwen te woord te staan, maar die toen het erop aan kwam niet in de studio live wilde reageren op vragen uit het publiek.
Bij monde van Ellian zelf. Het is geen geheim, hoor. Hij schept er graag zelfs over op. Hij is ook niet voor niets de adviseur en woordvoerder van Jami. Of heb je de afgelopen weken in een nieuwsvrije coma gezeten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Goh, uit welke 'betrouwbare' bronnen heb je die wetenschap?
het is niet eens grappig bedoeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je kan proberen grappig te doen, maar jij en je maatjes blijven maar verzaken waar ik dan verkeerd zit.
De vrijheid van meningsuiting is heus niet beperkt door dit programma, je kunt het gerust verklaren, als je me ook kunt weerspreken, op een manier waarvan jij denkt dat het grappig is.
Wat was er suggestief aan de vraag uit het publiek. "Vindt u het extreem gekleed gaan uit een bepaalde (levens- of religieuze) overtuiging beledigend? "quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Super7fighter het volgende:
Zijn vrouw wilde mensen niet te woord staan, omdat ze enkel suggestieve vragen op zich kreeg. In die context is het dus begrijpelijk dat ze zulke mensen niet te woord staat.
Iranesequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
het is niet eens grappig bedoeld![]()
serieus.. jij en je maatjes keken WK voetbal via Iranese zenders toch ook met vertraging, zodat alles netjes nagesynchroniseerd is met koranverzen?![]()
Nee, mijn schotelantenne wilde even tijdelijk niet de Iraanse staatsTV-zenders ontvangen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Super7fighter het volgende:
Of heb je de afgelopen weken in een nieuwsvrije coma gezeten?
Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.quote:
die was wel grappig bedoeld....en nu?quote:
VERDOMME! De NRE hier is moslim?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.
Leon trad op als 'onafhankelijke' journalist die een getuige van de vermeende mishandeling interviewde om de schijn van partijdigheid te vermijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wat had Leon de Winter er ook alweer mee te maken?
Handel naar eer en geweten, zoals Salam. Liever 100 Salams dan een leugenaar als jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:36 schreef Mrln het volgende:
[..]
die was wel grappig bedoeld....en nu?
zwak hoor om een relkloon aan te maken om jezelf bij te staan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:
OMFG ik moet dit zien, ik ben hansje fan, ik kan zijn tiepetjes zelfs nadoen, en ik heb hem eens gezwaffeld.
quote:De jonge Salam is verloofd met de 23-jarige Samira Dahri uit Utrecht. Ook zij haalt met een opvallende daad de media. De docente aan een vmbo-school in Utrecht weigert na de laatste zomervakantie haar mannelijke collega's nog langer de hand te schudden. De commissie Gelijke Behandeling stelt Samira later in het gelijk, maar ze keert niet meer terug op school.
Opmerkelijk aspect: Suhayb zou al een vrouw en kind hebben in Syrië. Zo vader, zo zoon? Want ook vader Salam leeft niet meer met zijn eerste vrouw in Tilburg, met wie hij vier kinderen heeft. Hij heeft nu een tweede, jongere vrouw in Berkel-Enschot. Hij zou haar ontmoet hebben bij de taalles. Bij sommige moskeebezoekers heeft dit de wenkbrauwen doen fronsen. Niet echt gepast dat een vrome imam zijn echtgenote zo achterlaat. Dubbele moraal? Ook op ander vlak laadt de familie die verdenking op zich. Oproepen geen belasting te betalen, maar wel zelf jarenlang een uitkering genieten? Inmiddels is Salam in dienst van de moskee, de uitkering is gestopt. Maar zijn eerste vrouw heeft die wel en de tweede krijgt schuldhulpverlening.
Waarom op de man spelen met roddel en achterklap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
Overigens mag binnen het Salafisme van die 'intellectueel' dit wel?
[..]
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Super7fighter het volgende:
Het eerste wat jij meteen deed was aanvallen op wie hij is, namelijk aan de hand van de baard concluderen dat hij een middeleeuws typje is.
Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.quote:Ik vind de uitspraken van Salam in dat opzicht veel verstandiger. Hij heeft namelijk schijt of iemand homo is, of een hanekam heeft.
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Mrln het volgende:
Wat ik me serieus afvraag he...wat nou als bv de vrouw van Salam op straat neervalt van een hartaanval en de enig voorbijganger is toevallig een (mannelijk & homo) dokter, mag hij haar wel of niet reanimeren?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef AlGore het volgende:
[..]
- ze wordt door een ongelovig en homosexueel varken aangerand, met als gevolg dat ze de familie-eer vernield en in de hel terecht zal komen
Hij wenst niet geconfronteerd te worden met zulks bloot. Dat is zijn goed recht. Hij verbiedt de persoon die er zo bij rondloopt echter niet om zulke korte rokken te dragen. Op geen enkele wijze beperkt hij daarmee het recht van een ander. Hij besluit echter om zichzelf te verwijderen, hij heeft de keuze en de vrijheid om dat te doen. Als iemand in een discotheek staat en er wordt ineens R &B gedraagd en de persoon in kwestie loopt de zaal uit, beoordeelt en benadeelt hij de mensen die wel graag R& B luisteren en erop dansen dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.
Ik had het over Middeleeuwse ideeën.
[..]
Hij vertelt ze dat geweld tegen wie dan ook niet toegestaan is. Hij heeft het niet specifiek over homo's e.d.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.
O ja waar dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
wat te heet onder z'n voeten wordt
Het is veel handiger als de rest niet op hem ingaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
Super7fighter, misschien is het een idee om jouw blijkbaar persoonlijke vete met een ander user elders uit te vechten en dit topic niet verder te 'vervuilen' met die posts en inhoudelijk op het TV-programma in te gaan?
het was weer cabaret hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:33 schreef troubleh het volgende:
Hans op TV? Hoezo heb ik dit gemist?
En nu eens iemand naar youtube uppen, hophop!
Momentje, Moderator!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:17 schreef Mike het volgende:
Er zijn een hoop hatelijke posts verwijderd. Dit topic gaat over het tv-programma en alle andere zaken die je wil bespreken doe je maar in een ander forum of op MSN.
[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:02 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Momentje, Moderator!!!!
Wat hier gebeurt, klopt niet!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef nickname18 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |