abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:24:52 #101
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52824837
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Goh, uit welke 'betrouwbare' bronnen heb je die wetenschap?
Bij monde van Ellian zelf. Het is geen geheim, hoor. Hij schept er graag zelfs over op. Hij is ook niet voor niets de adviseur en woordvoerder van Jami. Of heb je de afgelopen weken in een nieuwsvrije coma gezeten?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52824923
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Je kan proberen grappig te doen, maar jij en je maatjes blijven maar verzaken waar ik dan verkeerd zit.

De vrijheid van meningsuiting is heus niet beperkt door dit programma, je kunt het gerust verklaren, als je me ook kunt weerspreken, op een manier waarvan jij denkt dat het grappig is.
het is niet eens grappig bedoeld

serieus.. jij en je maatjes keken WK voetbal via Iranese zenders toch ook met vertraging, zodat alles netjes nagesynchroniseerd is met koranverzen?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:27:07 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52824939
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Super7fighter het volgende:

Zijn vrouw wilde mensen niet te woord staan, omdat ze enkel suggestieve vragen op zich kreeg. In die context is het dus begrijpelijk dat ze zulke mensen niet te woord staat.
Wat was er suggestief aan de vraag uit het publiek. "Vindt u het extreem gekleed gaan uit een bepaalde (levens- of religieuze) overtuiging beledigend? "
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:28:16 #104
126836 Super7fighter
pi_52824973
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Mrln het volgende:

[..]

het is niet eens grappig bedoeld

serieus.. jij en je maatjes keken WK voetbal via Iranese zenders toch ook met vertraging, zodat alles netjes nagesynchroniseerd is met koranverzen?
Iranese ?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:33:04 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52825154
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Super7fighter het volgende:

Of heb je de afgelopen weken in een nieuwsvrije coma gezeten?
Nee, mijn schotelantenne wilde even tijdelijk niet de Iraanse staatsTV-zenders ontvangen.

Maar wat had Leon de Winter er ook alweer mee te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_52825193
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Iranese ?
Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.
pi_52825272
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:28 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Iranese ?
die was wel grappig bedoeld....en nu?

zwak hoor om een relkloon aan te maken om jezelf bij te staan.
pi_52825367
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef Super8fighter het volgende:

[..]

Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.
VERDOMME! De NRE hier is moslim?!
Insanity later.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:41:31 #109
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_52825495
Als iemand zegt dat hij vanuit zijn godsdienstige overtuiging geen mini-rokjes mag aanschouwen, dan kan hij maar beter in een land gaan wonen waar hij geen schaarsgeklede dames in het openbaar tegen zal komen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:43:21 #110
126836 Super7fighter
pi_52825554
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar wat had Leon de Winter er ook alweer mee te maken?
Leon trad op als 'onafhankelijke' journalist die een getuige van de vermeende mishandeling interviewde om de schijn van partijdigheid te vermijden.
Flauwekul natuurlijk.
Leon de Winter en Ellian spelen notabene onder één hoedje. Ze delen dezelfde visie over de Islam en zijn allebei betrokken bij Jami en het comite. Ze verzorgen zelfs samen columns in Elsevier en op de site. Ook het interview zelf valt niet verifieren en rommelt verder aan alle kanten.

O, en je hoeft antenne niet naar Iran te richten, Ellian en het Jami gebeuren vindt geheel plaats in Nederland met al de bijbehorende leugens.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:46:20 #111
126836 Super7fighter
pi_52825658
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:36 schreef Mrln het volgende:

[..]

die was wel grappig bedoeld....en nu?

zwak hoor om een relkloon aan te maken om jezelf bij te staan.
Handel naar eer en geweten, zoals Salam. Liever 100 Salams dan een leugenaar als jou.

Zelf een kloon maken en de ander beschuldigen om je gebreken te maskeren. Foei Ehsam Jami.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:47:35 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52825702
OMFG ik moet dit zien, ik ben hansje fan, ik kan zijn tiepetjes zelfs nadoen, en ik heb hem eens gezwaffeld.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:49:09 #113
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52825759
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:
OMFG ik moet dit zien, ik ben hansje fan, ik kan zijn tiepetjes zelfs nadoen, en ik heb hem eens gezwaffeld.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:50:01 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52825789
Overigens mag binnen het Salafisme van die 'intellectueel' dit wel?
quote:
De jonge Salam is verloofd met de 23-jarige Samira Dahri uit Utrecht. Ook zij haalt met een opvallende daad de media. De docente aan een vmbo-school in Utrecht weigert na de laatste zomervakantie haar mannelijke collega's nog langer de hand te schudden. De commissie Gelijke Behandeling stelt Samira later in het gelijk, maar ze keert niet meer terug op school.
Opmerkelijk aspect: Suhayb zou al een vrouw en kind hebben in Syrië. Zo vader, zo zoon? Want ook vader Salam leeft niet meer met zijn eerste vrouw in Tilburg, met wie hij vier kinderen heeft. Hij heeft nu een tweede, jongere vrouw in Berkel-Enschot. Hij zou haar ontmoet hebben bij de taalles. Bij sommige moskeebezoekers heeft dit de wenkbrauwen doen fronsen. Niet echt gepast dat een vrome imam zijn echtgenote zo achterlaat. Dubbele moraal? Ook op ander vlak laadt de familie die verdenking op zich. Oproepen geen belasting te betalen, maar wel zelf jarenlang een uitkering genieten? Inmiddels is Salam in dienst van de moskee, de uitkering is gestopt. Maar zijn eerste vrouw heeft die wel en de tweede krijgt schuldhulpverlening.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:56:22 #115
185631 Guncta
En un momento dado
pi_52825988
Kijk ik eens niet tv heb ik alsnog het idee dat ik wat gemist heb..
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:57:51 #116
126836 Super7fighter
pi_52826046
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
Overigens mag binnen het Salafisme van die 'intellectueel' dit wel?
[..]
Waarom op de man spelen met roddel en achterklap?

Val Salam aan op zijn argumenten.

Het eerste wat jij meteen deed was aanvallen op wie hij is, namelijk aan de hand van de baard concluderen dat hij een middeleeuws typje is.

Ik vind de uitspraken van Salam in dat opzicht veel verstandiger. Hij heeft namelijk schijt of iemand homo is, of een hanekam heeft.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:03:01 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52826235
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Super7fighter het volgende:

Het eerste wat jij meteen deed was aanvallen op wie hij is, namelijk aan de hand van de baard concluderen dat hij een middeleeuws typje is.
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.
Ik had het over Middeleeuwse ideeën.
quote:
Ik vind de uitspraken van Salam in dat opzicht veel verstandiger. Hij heeft namelijk schijt of iemand homo is, of een hanekam heeft.
Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.
Poef.....gone! ©golfer
pi_52826291
Wat ik me serieus afvraag he...wat nou als bv de vrouw van Salam op straat neervalt van een hartaanval en de enig voorbijganger is toevallig een (mannelijk & homo) dokter, mag hij haar wel of niet reanimeren?
pi_52826550
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Mrln het volgende:
Wat ik me serieus afvraag he...wat nou als bv de vrouw van Salam op straat neervalt van een hartaanval en de enig voorbijganger is toevallig een (mannelijk & homo) dokter, mag hij haar wel of niet reanimeren?
wat denk je zelf?

- ze overlijdt eervol en zal haar beloning krijgen in het paradijs

of

- ze wordt door een ongelovig en homosexueel varken aangerand, met als gevolg dat ze de familie-eer vernield en in de hel terecht zal komen
Someday, people will look back and say 'Thank you, Al Gore. You're super awesome!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:19:43 #120
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52826823
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef AlGore het volgende:

[..]

- ze wordt door een ongelovig en homosexueel varken aangerand, met als gevolg dat ze de familie-eer vernield en in de hel terecht zal komen
whahaha!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:19:45 #121
126836 Super7fighter
pi_52826825
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.
Ik had het over Middeleeuwse ideeën.
[..]
Hij wenst niet geconfronteerd te worden met zulks bloot. Dat is zijn goed recht. Hij verbiedt de persoon die er zo bij rondloopt echter niet om zulke korte rokken te dragen. Op geen enkele wijze beperkt hij daarmee het recht van een ander. Hij besluit echter om zichzelf te verwijderen, hij heeft de keuze en de vrijheid om dat te doen. Als iemand in een discotheek staat en er wordt ineens R &B gedraagd en de persoon in kwestie loopt de zaal uit, beoordeelt en benadeelt hij de mensen die wel graag R& B luisteren en erop dansen dan?
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.
Hij vertelt ze dat geweld tegen wie dan ook niet toegestaan is. Hij heeft het niet specifiek over homo's e.d.
Ik vind dat eigenlijk een beter uitgangspunt.

Homo dit, homo dat. Slaat nergens op. Het geweld is de issue en dat is hetgene wat je moet aanpakken. Of iemand toevallig homo is moet niet het punt van discussie zijn. Niet homoseksualiteit, maar het geweld op zich moet het kernpunt zijn. Dat is wat Salam zei (of probeerde te zeggen).
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:54:27 #122
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_52827765
nog niet terug te zien?
pi_52827959
Geschakeld omdat ik die vreselijke baardmans niet meer kon uitstaan... Maar nu heb ik blijkbaar Hansje Teeuwen gemist, jammer.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:04:41 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52828008
Toch weer opvallend dat iemand als Super7fighter die een discussie begint op een behoorlijke manier en zo prat gaat op inhoudelijke argumenten op het moment dat het wat te heet onder z'n voeten wordt zich verlaagd tot niet-inhoudelijke scheldpartijen en het op de persoon spelen.

Allemaal zaken die hij eerst zei te verafschuwen en in de door hem zo bewonderde Salam te waarderen.

Tja...
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:08:45 #125
126836 Super7fighter
pi_52828111
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
wat te heet onder z'n voeten wordt
O ja waar dan?

Ik hoop serieus niet dat je Mrln gaat aanhalen met zijn Al-jazeera en zijn "Iranese" zenders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')