het is niet eens grappig bedoeldquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je kan proberen grappig te doen, maar jij en je maatjes blijven maar verzaken waar ik dan verkeerd zit.
De vrijheid van meningsuiting is heus niet beperkt door dit programma, je kunt het gerust verklaren, als je me ook kunt weerspreken, op een manier waarvan jij denkt dat het grappig is.
Wat was er suggestief aan de vraag uit het publiek. "Vindt u het extreem gekleed gaan uit een bepaalde (levens- of religieuze) overtuiging beledigend? "quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:22 schreef Super7fighter het volgende:
Zijn vrouw wilde mensen niet te woord staan, omdat ze enkel suggestieve vragen op zich kreeg. In die context is het dus begrijpelijk dat ze zulke mensen niet te woord staat.
Iranesequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef Mrln het volgende:
[..]
het is niet eens grappig bedoeld![]()
serieus.. jij en je maatjes keken WK voetbal via Iranese zenders toch ook met vertraging, zodat alles netjes nagesynchroniseerd is met koranverzen?![]()
Nee, mijn schotelantenne wilde even tijdelijk niet de Iraanse staatsTV-zenders ontvangen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef Super7fighter het volgende:
Of heb je de afgelopen weken in een nieuwsvrije coma gezeten?
Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.quote:
die was wel grappig bedoeld....en nu?quote:
VERDOMME! De NRE hier is moslim?!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Spaar je de moeite van het corrigeren. Deze mensen zijn niet voor rede vatbaar. Alleen de Islam brengt verlichting.
Leon trad op als 'onafhankelijke' journalist die een getuige van de vermeende mishandeling interviewde om de schijn van partijdigheid te vermijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wat had Leon de Winter er ook alweer mee te maken?
Handel naar eer en geweten, zoals Salam. Liever 100 Salams dan een leugenaar als jou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:36 schreef Mrln het volgende:
[..]
die was wel grappig bedoeld....en nu?
zwak hoor om een relkloon aan te maken om jezelf bij te staan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:
OMFG ik moet dit zien, ik ben hansje fan, ik kan zijn tiepetjes zelfs nadoen, en ik heb hem eens gezwaffeld.
quote:De jonge Salam is verloofd met de 23-jarige Samira Dahri uit Utrecht. Ook zij haalt met een opvallende daad de media. De docente aan een vmbo-school in Utrecht weigert na de laatste zomervakantie haar mannelijke collega's nog langer de hand te schudden. De commissie Gelijke Behandeling stelt Samira later in het gelijk, maar ze keert niet meer terug op school.
Opmerkelijk aspect: Suhayb zou al een vrouw en kind hebben in Syrië. Zo vader, zo zoon? Want ook vader Salam leeft niet meer met zijn eerste vrouw in Tilburg, met wie hij vier kinderen heeft. Hij heeft nu een tweede, jongere vrouw in Berkel-Enschot. Hij zou haar ontmoet hebben bij de taalles. Bij sommige moskeebezoekers heeft dit de wenkbrauwen doen fronsen. Niet echt gepast dat een vrome imam zijn echtgenote zo achterlaat. Dubbele moraal? Ook op ander vlak laadt de familie die verdenking op zich. Oproepen geen belasting te betalen, maar wel zelf jarenlang een uitkering genieten? Inmiddels is Salam in dienst van de moskee, de uitkering is gestopt. Maar zijn eerste vrouw heeft die wel en de tweede krijgt schuldhulpverlening.
Waarom op de man spelen met roddel en achterklap?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef golfer het volgende:
Overigens mag binnen het Salafisme van die 'intellectueel' dit wel?
[..]
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:57 schreef Super7fighter het volgende:
Het eerste wat jij meteen deed was aanvallen op wie hij is, namelijk aan de hand van de baard concluderen dat hij een middeleeuws typje is.
Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.quote:Ik vind de uitspraken van Salam in dat opzicht veel verstandiger. Hij heeft namelijk schijt of iemand homo is, of een hanekam heeft.
wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:04 schreef Mrln het volgende:
Wat ik me serieus afvraag he...wat nou als bv de vrouw van Salam op straat neervalt van een hartaanval en de enig voorbijganger is toevallig een (mannelijk & homo) dokter, mag hij haar wel of niet reanimeren?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef AlGore het volgende:
[..]
- ze wordt door een ongelovig en homosexueel varken aangerand, met als gevolg dat ze de familie-eer vernield en in de hel terecht zal komen
Hij wenst niet geconfronteerd te worden met zulks bloot. Dat is zijn goed recht. Hij verbiedt de persoon die er zo bij rondloopt echter niet om zulke korte rokken te dragen. Op geen enkele wijze beperkt hij daarmee het recht van een ander. Hij besluit echter om zichzelf te verwijderen, hij heeft de keuze en de vrijheid om dat te doen. Als iemand in een discotheek staat en er wordt ineens R &B gedraagd en de persoon in kwestie loopt de zaal uit, beoordeelt en benadeelt hij de mensen die wel graag R& B luisteren en erop dansen dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, lees maar even terug. Ik heb het nergens over zijn baard of uiterlijk. Dat is iets waarop ik mensen niet beoordeel, in tegenstelling tot de door jou zo bewonderde Salam, die wel op grond van het uiterlijk (minirok) een oordeel velt.
Ik had het over Middeleeuwse ideeën.
[..]
Hij vertelt ze dat geweld tegen wie dan ook niet toegestaan is. Hij heeft het niet specifiek over homo's e.d.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]Maar weigert het wel in lessen te gebruiken of bespreekbaar te maken op die 'school' van hem.
O ja waar dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
wat te heet onder z'n voeten wordt
Het is veel handiger als de rest niet op hem ingaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
Super7fighter, misschien is het een idee om jouw blijkbaar persoonlijke vete met een ander user elders uit te vechten en dit topic niet verder te 'vervuilen' met die posts en inhoudelijk op het TV-programma in te gaan?
het was weer cabaret hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:33 schreef troubleh het volgende:
Hans op TV? Hoezo heb ik dit gemist?
En nu eens iemand naar youtube uppen, hophop!
Momentje, Moderator!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:17 schreef Mike het volgende:
Er zijn een hoop hatelijke posts verwijderd. Dit topic gaat over het tv-programma en alle andere zaken die je wil bespreken doe je maar in een ander forum of op MSN.
[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:02 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Momentje, Moderator!!!!
Wat hier gebeurt, klopt niet!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef nickname18 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef floris.exe het volgende:
Leuk programma gisteren inderdaad. Maar goed, wel een beetje de standaard uitgemolken argumenten steeds, zoals die ene persoon die het had over het aan- en uitknopje op de televisie en dat je daarmee de televisie dan uit kunt doen als het beeld je niet bevalt. Ik bedoel, drogreden eerste klas natuurlijk. dat is vanzelfsprekend.
Ook wel grappig was het dat die hoogleraar van de UvA het opeens wel erg benauwd kreeg, omdat die ene vrouw hem wilde aangeven voor het feit dat hij zei dat seks tussen een volwassene met een 12-jarige in principe moet kunnen. Waarvoor wil ze hem aangeven? Omdat hij zijn mening geeft?
Nog steeds niet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:06 schreef Batsnek het volgende:
staat t ergens op uitzendinggemist.nl?
Ja wat is er mis met spugen tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik leer m´n kinderen dat het een zonde is, maar dat betekent toch niet dat ze ze in elkaar moeten slaan.
Neem je zo wel even je pilletjes in, jongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:11 schreef Kamphuys het volgende:
Ik lees hier nog niks over één van de belangrijkste opmerkingen uit het programma.
De vraag werd meerdere malen gesteld, namelijk of 'uittreders' binnen de Islam een issue zijn. Die vraag MOEST meerdere malen gesteld worden omdat er weer het gebruikelijke omheengedraai en gelieg van Moslim-zijde te horen was. Uiteindelijk waren zowel die Baard uit TIlburg als de Halal-meisjes het er over eens. Het verlaten van de Islam is GEEN issue.
Uh-HUH.![]()
Liegen in naam van Islam all over. Ík vertrouw ze voor geen cent, allemaal niet.
En je mag niet op uiterlijk afgaan, nee. Maar wel op uitstraling. En wat heeft die patjepeëer uit Tilburg een boeventronie zeg, één en al kwaadaardigheid en miserie wat hij uitstraalt. DIe ogen brrrr. Ben blij dat ik geen gedachten kan lezen bij die knaap.
Ik dacht even dat Hans een grapje ging maken toen ie over afvalligheid begon met meneer-met-baard.. aangezien die laatste nogal gezet wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:11 schreef Kamphuys het volgende:
Ik lees hier nog niks over één van de belangrijkste opmerkingen uit het programma.
De vraag werd meerdere malen gesteld, namelijk of 'uittreders' binnen de Islam een issue zijn. Die vraag MOEST meerdere malen gesteld worden omdat er weer het gebruikelijke omheengedraai en gelieg van Moslim-zijde te horen was. Uiteindelijk waren zowel die Baard uit TIlburg als de Halal-meisjes het er over eens. Het verlaten van de Islam is GEEN issue.
Ga er dan tenminste nog op inquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Neem je zo wel even je pilletjes in, jongen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:11 schreef Kamphuys het volgende:
Uh-HUH.![]()
Liegen in naam van Islam all over. Ík vertrouw ze voor geen cent, allemaal niet.
En je mag niet op uiterlijk afgaan, nee. Maar wel op uitstraling. En wat heeft die patjepeëer uit Tilburg een boeventronie zeg, één en al kwaadaardigheid en miserie wat hij uitstraalt. DIe ogen brrrr. Ben blij dat ik geen gedachten kan lezen bij die knaap.
Gaaap! Stoer hoor! Ach, als dit voor een moderator een manier is om op het www iets uit te oefenen want in het echte leven niet lukt...enjoy ;-)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:09 schreef Mike het volgende:
[..]
[Centraal] Nog meer feedback/opmerkingen/tips over FTR
Daar verder voor klachten.
doet ie het bij anderen? ik krijg een foutmeldingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef zagevent het volgende:
Het staat online.
http://player.omroep.nl/?aflID=5358937&md5=eeffa78f2a82e597a0bd2b00d97e00b2
Bij mij doet hij het,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:42 schreef Rocketdive het volgende:
[..]
doet ie het bij anderen? ik krijg een foutmelding
1 |
die reactiesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef nickname18 het volgende:
hij deed het eerst, krijg nu weer foutmelding. wat een #@$$@#-sites altijd die door de overheid gerund worden godver de godver.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[ code verwijderd ]
In Windows Media Player openen.
Wat zijn die meiden van Halal slecht zeg![]()
Dan scroll je 3 regel naar boven...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:24 schreef Rocketdive het volgende:
ik wil graag alles zien.
Die boerka's? Wat een respectquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Teeuwen is ijzersterk. Niet zo slim van die boerka's om juist hém uit te nodigen voor een gesprek
als je 6 regels naar boven scrollt zie je dat de link niet (meer) werkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Dan scroll je 3 regel naar boven...![]()
Was een verwijzing naar de naam van het programmaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die boerka's? Wat een respect, niet te vergeten gewoonweg fout, want alle drie de dames droegen geen boerka.
Wat nou vieze homo, straks zit je weer gebukt in de moskee met je neus op 10 cm afstand van de reet van de vent voor jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef Super7fighter het volgende:
Sterkste debater en degene die het meest respect toonde in de discussie was toch echt de intellectueel Salam.
De vieze homo's en die schaars geklede lelijke indo vielen onterecht over Salam heen.
ik heb het net nog bekeken. gewoon www.uitzendinggemist.nl En dan stond het meteen op de voorpagina. werkt prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef Rocketdive het volgende:
[..]
als je 6 regels naar boven scrollt zie je dat de link niet (meer) werkt.
Heb het opgenomen, maar nog niet helemaal gezien. Zojuist dus wel naar HT gekeken. Geweldig, zoals hij die meiden ervan langs gaf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:46 schreef nickname18 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |