abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:51:39 #176
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_52836782
quote:
die reacties
pi_52836785
Even kijken.
pi_52836878
Die wijven worden ECHT VET GEOWNED!!!
pi_52836881
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:51 schreef Het_Biertje het volgende:

[..]

die reacties
Ik heb -1 gekregen
pi_52837001
Geniaal zeg, jammer dat ze niet willen luisteren.

In zijn volgende show gaat hij de Ananas kwetsen .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_52837067
Gehakt van de Ananas maken
pi_52837284
Teeuwen is ijzersterk. Niet zo slim van die boerka's om juist hém uit te nodigen voor een gesprek
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_52837535
die joodse jongen had ook een mooie onliner
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_52837645
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:

[ code verwijderd ]

In Windows Media Player openen.

Wat zijn die meiden van Halal slecht zeg
hij deed het eerst, krijg nu weer foutmelding. wat een #@$$@#-sites altijd die door de overheid gerund worden godver de godver.
rocketdive123@gmail.com
pi_52837728
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52837742
ik wil graag alles zien.
rocketdive123@gmail.com
pi_52837810
Jammer dat Theo Maassen er niet was, ik heb de hele avond aan zijn 'hoofddoek-grap' moeten denken toen ik dat programma zag
pi_52837910
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:24 schreef Rocketdive het volgende:
ik wil graag alles zien.
Dan scroll je 3 regel naar boven...
pi_52837913
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Teeuwen is ijzersterk. Niet zo slim van die boerka's om juist hém uit te nodigen voor een gesprek
Die boerka's? Wat een respect , niet te vergeten gewoonweg fout, want alle drie de dames droegen geen boerka.
pi_52838003
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

Dan scroll je 3 regel naar boven...
als je 6 regels naar boven scrollt zie je dat de link niet (meer) werkt.
rocketdive123@gmail.com
pi_52838022
Wordt het nog herhaald?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:37:39 #192
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52838113
Snapte niet helemaal wat die meiden van halal nu verwachtte. Dat hij excuses ging maken? Dan hadden ze geen beste avond.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:38:47 #193
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52838146
Waarom konden ze Submission eigenlijk niet tonen?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52838152
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:31 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Die boerka's? Wat een respect , niet te vergeten gewoonweg fout, want alle drie de dames droegen geen boerka.
Was een verwijzing naar de naam van het programma

Ze hadden inderdaad hoofddoekjes, geen boerka's
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_52838224
Wat grappig is met die molima;s
Als je ze van links naar rechts ziet zie je van dun naar dik

Dus je hebt die groene dunne, die rode beetje dik, en die met die eikleur was heel dik.
Toeval?
pi_52838321
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:02 schreef Super7fighter het volgende:
Sterkste debater en degene die het meest respect toonde in de discussie was toch echt de intellectueel Salam.
De vieze homo's en die schaars geklede lelijke indo vielen onterecht over Salam heen.
Wat nou vieze homo, straks zit je weer gebukt in de moskee met je neus op 10 cm afstand van de reet van de vent voor je
pi_52838498
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:34 schreef Rocketdive het volgende:

[..]

als je 6 regels naar boven scrollt zie je dat de link niet (meer) werkt.
ik heb het net nog bekeken. gewoon www.uitzendinggemist.nl En dan stond het meteen op de voorpagina. werkt prima.

Hans Teeuwen had inderdaad een aantal goede punten hoor. Jammer dat die punten niet zo goed overkwamen. Prog was op zich interessant, maar ook wel weer een echt voorbeeld van eenzijdige belichting hoor. Bijvoorbeeld over dat homo geweld. Dat is pas geleden in het nieuws geweest, vervolgens heeft de volkskrant een test gedaan. Twee verslaggevers zijn een dag lang provocerend rond gaan lopen in de wijken waar het om zou gaan en die hebben weer helemaal nergens last van gehad. Daarmee haal je die hele zogenaamde discussie weer onderuit.

Wat vooral opviel en ook gelukkig door een enkel verstandig persoon werd gezegd: Het respect moet toch echt van 2 kanten komen als je wilt dat het werkt. Je kunt als Islamiet ONMOGELIJK eisen dat mensen respect voor je hebben (en je kledij bijvoorbeeld) als je zelf elk persoon dat zich naar westerse maatstaven gewoon kleedt zo ongeveer gaat verachten.
Tegelijkertijd, je kunt als Westers persoon onmogelijk respect verwachten van Islamieten als je elke persoon die langs komt lopen in een burkha op voorhand belachelijk maakt en marrokkaanse accenten na gaat doen.

Echt, de meeste mensen van het programma schreeuwen om het hardst, maar alleen in hun eigen straatje. Die Yvette was daar het mooiste voorbeeld van. Elk argument was: Ik vind, mijn gevoel, voor mij. Het mooiste van alles was dat juist Hans Teeuwen de serieuze evenwichtige commentaren had hier en daar.

Iedereen in Nederland roept (of beter gezegd riep) maar om het hardst dat we zo tolerant zijn hier. WAKE UP! dat is niet zo! Als er ergens een shoarma zaak wordt geopend is het goed, maar als diezelfde cultuur vervolgens een eigen moskee wil is het voor sommige mensen meteen verachtelijk.

[ Bericht 32% gewijzigd door Delnooz op 31-08-2007 13:01:14 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:51:59 #198
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52838500
Ik vond Hans Teeuwen zo een beetje de enige persoon die een normaal gesprek aan ging en met argumenten kwam.

En mijn god, wat zijn die drie meiden toch vreselijk dom. Zelf in het gesprek met debiele oneliners komen (" we asked for the nes not the weather" ... flikker op..) en wanneer Hans Teeuwen normaal antwoord geeft vragen of hij lang op de oneliners geoefend heeft. Erg frustrerend dat deze meiden zichzelf boven iedereen verheven zien en geen enkele zelfkritiek kennen.

Ik moet overigens zeggen dat ik in het dagelijks leven liever die Imam tegen kom dan die drie meiden, of een willekeurige agressieve Marokkaan hier in de stad. Hij heeft ideeen waar ik het niet mee eens ben, maar reageert daar niet agressief op. Dat vind ik al een heel stuk beter dan het tuig dat in naam van de Islam alles aanvalt en vernietigt wat hen niet aan staat.

Al met al denk ik dat het een beter programma had kunnen zijn.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:55:05 #199
3542 Gia
User under construction
pi_52838565
quote:
Heb het opgenomen, maar nog niet helemaal gezien. Zojuist dus wel naar HT gekeken. Geweldig, zoals hij die meiden ervan langs gaf.
En dan die opmerking van überdoekje: Je gebruikt woorden die ik niet eens in de mond wil nemen!!!

Hahaha, het gaat juist over WEL in de mond nemen, maar dan geen woorden. Snapt ze dat niet?

Straks weer even de rest kijken. Leuk topic.

Trouwens, vraagje aan S7F: Heb je het hele programma gekeken? Mocht dat wel? Schijnbaar mag jij wel naar meisjes met minirokjes kijken, want je wist te vertellen dat je haar lelijk vond.
pi_52840287
Geinig programma.

Het is verwonderlijk dat niemand met het feit op de proppen kwam dat een religie je voor het blok zet om hun waarheid als de ene waarheid te accepteren. Hoe kan je dan ooit nog je horizon verbreden zonder van je geloof af te vallen? Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')