en 1 mooie jonge huppelkut meid. schijnt dat de japanners nogal gek zijn op lolita / schoolmeisjes achtige vrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:08 schreef DeuceFour het volgende:
* Stelt zich een stel lompe Nederlandse boeren c.q. kampers voor die zich totaal niet aan de uitgebreide etiquette houden. Lijkt me leuk.
Ik ben benieuwd.quote:In deze fascinerende cross-over tussen reality en spelshow worden twaalf dwalende Nederlanders in de Japanse metropool 'gedropt' om zo snel mogelijk te integreren in de Oosterse cultuur.
De kandidaten worden in 2 groepen verdeeld en voeren verschillende avontuurlijke opdrachten uit. De verliezende deelnemers moeten voor een tribunaal van honderd Japanners verschijnen om na nog een laatste opdracht iemand naar huis te sturen.
Lost in Tokyo wordt gepresenteerd door Renate Verbaan en is vanaf 6 september om 20.30 uur te zien bij RTL 5.
(bron: rtl.nl)
quote:
Oh, ik kon hem niet vinden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef Puckzzz het volgende:
Ah het gaat beginnen? Ik had daar al eens een topic over geopend...ff zoeken
gevonden:
[nieuw] RTL5 Lost in Tokio
met wel 4(!!!) reacties
jij?? speknek baggeraar??quote:Op zondag 2 september 2007 22:17 schreef speknek het volgende:
tvp. Net terug na vier maanden in Tokyo gewoond te hebben, ben benieuwd hoeveel ik herken.
nahhh just your reputationquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |