Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef mazaru het volgende:
Mag ik vragen waarom het BANgroepje zo heroïsch is?
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nu echt de gitaar van Brian stuk geslagen?
Ja echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Ja. hij werd uitgelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
hmmja, hij kon het weer niet laten om het subtiel te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Welnee, beetje versierd met een viltstift.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Da's natuurlijk niet helemaal waar - hij rende direct naar de piano om die te slopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Ik hoorde Jaap ook tegen Natasia zeggen wat ze zou moeten zeggen. Ik weet alleen niet tegen wie ze dat zou moeten zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef grazygirl het volgende:
wheeeee niemand geeft antwoord
waarom gaf jaap info aan natas, snapt iemand dat?
en idd rat zit zeker weer achter
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?
jep!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?
ah ja, de beschermmodus - ik denk dat pannekoek de leiding heeft vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg, de schaar in de extensions van zowel Natasia als Amanda...
Er is nog 1 gitaar..........deze was niet van Brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het veel fantastischer dat we eindelijk van dat stomme gepingel van Brrrr af zijn.
Ik zou haast voor Huub die knaken dokken![]()
De gitaar die van thuis was, had ie gister al naar achteren gebracht.quote:
oeps, zou huubje dit ingecalculeerd hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Liess het volgende:
Oh oh, honkbal
Ik vroeg me ook al af waar die regel ineens gebleven is!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Twee typen mensen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een zielige mensen zitten er toch in die villa.
Zou iedereen zo worden na een paar maanden gouden kooi?
Nog even en alles mag in puin... behalve de camera'squote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Als ze niet bellen zal dr wel niks gebeurenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef grazygirl het volgende:
he hoe zit het met die regel van persoonlijk bezit?
Ze hebben iets verstopt van Lieke geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef kissa het volgende:
Wat deden Taas en Amanda in de bosjes? Heeft iemand dat meegekregen?
Nou ineens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar die regel ineens gebleven is!
En nu kan hij wel rellen.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
Wat intens pathetisch dat Eric nu noodgedwongen met het dommemansclubje mee moet hobbelen.
De honkballen van Huub d8 ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben iets verstopt van Lieke geloof ik![]()
het is en blijft een meeloperquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
Wat intens pathetisch dat Eric nu noodgedwongen met het dommemansclubje mee moet hobbelen.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
oeps, zou huubje dit ingecalculeerd hebben![]()
Het regelboek is vervallen en vervangen door het stuurboek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef grazygirl het volgende:
he hoe zit het met die regel van persoonlijk bezit?
Die is stilzwijgend afgeschaft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou ineens.
Dat vroeg ik me al af tijdens het bezoek van Alex.
Ik denk dat normale mensen, of mensen die op zijn minst een beetje normaal in de omgang zijn zich niet aanmelden. Of het niet uithouden. Nicolaas was toch wel zo iemand, zelfs Syvia (ondanks zweverig).quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een zielige mensen zitten er toch in die villa.
Zou iedereen zo worden na een paar maanden gouden kooi?
De opmerking van Lieke dat Huub daarnet zijn eigen graf gegraven heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Huub mist Sylvia. Dat viel niet zo goed bij Lieke geloof ik.
Ja dat vind ik het ergste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu kan hij wel rellen.......
Bij Huub was het altijd: Nee, doen we morgen wel, nee, ik ben nu moe, nee, straks is beter.![]()
Dat zou ook kunnen.quote:
Totdat Huub toch los ging. Dan rende hij snel achter Huub aan denkend aan de popo. Lifter!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu kan hij wel rellen.......
Bij Huub was het altijd: Nee, doen we morgen wel, nee, ik ben nu moe, nee, straks is beter.![]()
Ik denk dat je al een steek los moet hebben, om je voor zo'n programma op te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat normale mensen, of mensen die op zijn minst een beetje normaal in de omgang zijn zich niet aanmelden. Of het niet uithouden. Nicolaas was toch wel zo iemand, zelfs Syvia (ondanks zweverig).
Wat er nu inzit zijn mensen met flinke ego's die net doen of ze heel wat voorstellen. En het zelf gaan geloven. En mensen die echt een steek lost hebben. Of een combinatie.
Hmm, goudenkooi gedrag op je 8ste? das nie goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een gedoe, deed ik ook vroeger, ... toen ik 8 was.
Nee, kijken wie het beste verstoppertje kon spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hmm, goudenkooi gedrag op je 8ste? das nie goed
een exitquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
Ja een gezellig kampvuur, misschien wel 2 met wat spullen erin...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Er zijn wel meer dingen die me aan mijn kindertijd herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een gedoe, deed ik ook vroeger, ... toen ik 8 was.
Jammer hé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Nee Amanda der benen zijn alleen verdubbeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker niet
Ik denk dat er bij ons ook een steekje los zit dat we dit nog allemaal volgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een steek los moet hebben, om je voor zo'n programma op te geven![]()
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwakquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Prik0 het volgende:
Pff wat een kut groepje A E en N
Bart en Ilona en ook Sylvia waren dan ook totaal ongeschikt voor het programma.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
wat is er aan het handje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
en what about Nicolaas!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
Brian wordt gescript door achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
Inderdaad, belachelijk dat geschreeuw!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Ik wil best blijven kijken hoor maar dat geschreeuw moet afgelopen zijn. Ik word daar zo niet goed van.
DGK-redactie, maken jullie even een mental note?
Gaat achter Netty bellen en wordt weer eens overal beschermd en buiten gehouden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Brian? Die wordt achter verzorgd waarschijnlijk. Voorzorg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Daar zit inderdaad heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwak![]()
![]()
Hier ook alles op STIL, ik ga even wat anders doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja, alle streams nu op MUTE gezet.
En nee, ik val hierbij niet alle homo's aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze leuke feesten voor types als Eric...
Gezellig, je bent er weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef maril het volgende:
Erg hè als Brain sterker is als die loser Huub dan wordt hij door achter beschermd, vreselijk oneerlijk hè, t kan toch niet zo zijn dat Saint Huub een fout maakt.
In het begin van het programma was ook zo ongeveer het hele huis tegen Huub bezig, net als nu.quote:
Nah dat is echt niet meer zo, kijk maar naar de fok populariteitspoll...quote:
Voor jezelf wel inderdaad, A E en N heeft dat totaal geen impact.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Het beste wapen tegen dit soort mensen is fatsoen en gezond verstand
Gewoon blijven zitten, verstand op nul, laat hun maar hun negatieve energie verbruiken. Vlam slaat vanzelf in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou daar echt niet blijven zitten.
zijquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hun hebben toch gewoon groot gelijk , Huub regelt dat kampvuur, waarom moeten hun dan maar stil blijven?
Was er altijd hoor ,maar heb me ingehouden BTW jullie vriendje moet de leiding niet over willen nemen van Jaap met de terror daar is hij niet goed in Jaaop is de Baas met hoofdletter, Huub blunderd hier enorm in.quote:
Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Nah dat is echt niet meer zo, kijk maar naar de fok populariteitspoll...
Maar in deze battle, consider the alternatives
Je kan niet voor Brian, Amanda of Natasia zijn. Dat kan gewoon niet. Dan liever dood.
Dus ja, wie is nou de enige die echt tegen dat groepje ingaat? Momenteel toch Huub..
wie bedoel je, hunnie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hun hebben toch gewoon groot gelijk , Huub regelt dat kampvuur, waarom moeten hun dan maar stil blijven?
Ik hou er nog steeds rekening mee dat Jaap Huubs weblog heeft gedelete.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.
En ze hadden toch altijd een grote smoel over 'op het uiterlijk pakken'. Zij kunnen gewoon niet anders!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Natasia : En Tietloos door de kamer heen wandelen
Jij moet ze kopen en nogsteeds zijn ze lelijk kuthoer.
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt zich nu wel enorm in. Dat zou ik dus weer niet kunnen.
Sterker nog, ze moet er voor hoereren op tv, want zelf heeft ze geen cent te makken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Natasia : En Tietloos door de kamer heen wandelen
Jij moet ze kopen en nogsteeds zijn ze lelijk kuthoer.
Persoonlijk lach ik het hardst om Eric die noodgedwongen meedoet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjes
Klopt, maar als je niet reageert is het net alsof je niets terug weet te zeggen. Althans, zo zouden sommigen het kunnen opvatten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjes
Jaap is niet zo kapot van Huubs strijdplan te ondoorzichtig. te labiel zelfs hij zit stuk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.
Sorry hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was er altijd hoor ,maar heb me ingehouden BTW jullie vriendje moet de leiding niet over willen nemen van Jaap met de terror daar is hij niet goed in Jaaop is de Baas met hoofdletter, Huub blunderd hier enorm in.
Zo vatten Natasia en Amanda het op ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je niet reageert is het net alsof je niets terug weet te zeggen. Althans, zo zouden sommigen het kunnen opvatten.
Och Heintje Davids is er weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Jaap is niet zo kapot van Huubs strijdplan te ondoorzichtig. te labiel zelfs hij zit stuk.
Het is gewoon een valse nicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk lach ik het hardst om Eric die noodgedwongen meedoet.
Nou, ver? Die giechelt altijd als een pubermeisje om zijn eigen grapjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:11 schreef Frasier het volgende:
Zelfs Brain staat ver boven die 3 kleuters.
Reken maar dat hij zich nu echt niet gelukkig voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een valse nicht.
Als hij van de week in Huub zijn schoenen had gestaan, was hij echt niet gestopt.
Hij is zo labiel als de pieten, die trekt het echt niet lang meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Reken maar dat hij zich nu echt niet gelukkig voelt.
Die houdt zich ver weg van deze kleuterschool-pesterijen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ver? Die giechelt altijd als een pubermeisje om zijn eigen grapjes.
Laat hij zich eerst nog maar eens een tijdje verlagen zoals hij nu doet door met het plebs mee te doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is zo labiel als de pieten, die trekt het echt niet lang meer
Omdat anderen dat al voor hem doen. Zelf is hij overal te laf voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die houd zich ver weg van deze kleuterschool-pesterijen.
Hij moest het aanpassen... lol.. staat nu Nederlandse persquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Kingjaap.nl
<Een bericht namens de redactie van De Gouden Kooi. Ben jij een Gouden Kooi fan die een hekel heeft aan Huub? Ben je zijn gemene streken ook zo zat? Ben je eerder een Brian, Amanda, Eric of Natasia fan? Dan is NU je kans om Huub te onttronen! Lees snel verder.
Na elke populariteitspol zit Huub met een denigrerend lachje op de bank hele goede mensen als Natasia & Brian gemeen aan te kijken. U kunt nu helpen, zodat Natasia, Eric, Amanda en Brian juist Huub uit kunnen lachen.
Huub staat sinds zijn entree in de villa rotsvast op de 1e plaats in de populariteitspol. Niemand lijkt hem te kloppen. Huub is ervan overtuigd dat niemand hem van de 1e plaats af kan stoten. De laatste weken is miljonair Jaap in opkomst en met wat sms steun van fans die normaal gesproken Jaap niet als favoriet zien, is Jaap in staat Huub van de eerst plek te stoten.
Dit is uw kans!!!
en dan straks weer roepen dat ze een voorbeeld voor haar kinderen moet zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef jacqjacq het volgende:
ik taai af, kan niet meer tegen dat ordinaire geschreeuw van die stomme wijven en ericje.
amanda komt niet verder dan huub te beledigen met zijn lengte en zijn pielemans en lieke als manwijf te betittelen.
en natasia moet zich schamen voor haar kinderachtige gedrag, die moet uit de ouderlijke macht worden gezet.
Dat zat er wel in natuurlijk, gaat hem alleen het tegenovergestelde effect opleveren, dom dom domquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Kingjaap.nl
<Een bericht namens de redactie van De Gouden Kooi. Ben jij een Gouden Kooi fan die een hekel heeft aan Huub? Ben je zijn gemene streken ook zo zat? Ben je eerder een Brian, Amanda, Eric of Natasia fan? Dan is NU je kans om Huub te onttronen! Lees snel verder.
Na elke populariteitspol zit Huub met een denigrerend lachje op de bank hele goede mensen als Natasia & Brian gemeen aan te kijken. U kunt nu helpen, zodat Natasia, Eric, Amanda en Brian juist Huub uit kunnen lachen.
Huub staat sinds zijn entree in de villa rotsvast op de 1e plaats in de populariteitspol. Niemand lijkt hem te kloppen. Huub is ervan overtuigd dat niemand hem van de 1e plaats af kan stoten. De laatste weken is miljonair Jaap in opkomst en met wat sms steun van fans die normaal gesproken Jaap niet als favoriet zien, is Jaap in staat Huub van de eerst plek te stoten.
Dit is uw kans!!!
Oh hij is weer naar achter?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat anderen dat al voor hem doen. Zelf is hij overal te laf voor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef Liess het volgende:
Hou aub op over Huub zn kleine lul, dat ding is groter dan die van Brian enJaap bij elkaar.
Ik weet het niet maar hij loopt er al de hele dag inquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is er met Japio's broek gebeurt ??
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Dat idee had ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
En als ze straks moe van hun eigen gebler in bed liggen, DAN moeten Huub en Jaap nog even fijn terror plegen![]()
Reken maar dat dat geschifte kleutergedoe energie kostquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookLaat ze maar flink razen en je pakt ze vanavond terug.
Vertrouw Japio voor geen meter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
Jaap is echt een slimme jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Zo kan Huub weer populair worden.
Ik dacht nog even aan toen ze nog aan het zingen waren dat Jaap ging winnen en Huub keihard verliezen. Ik heb nu de streams nauwelijks nog aan staan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.
(Heb je goed gedaan wat huub gezegd heeft?)
Maar je weet dat hij dalende was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Zie je wel, Brian doet ook met liefde mee.
ik heb nog nooit gebeld, maar aan het einde van deze avond zou dat wel eens anders kunnen zijn. En dan bel ik niet voor BEAN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar je weet dat hij dalende was.
Nu hebben ze me zelf weer zover dat ik net voor Huub heb gebeld.
Terwijl ik voor Japio had gebeld.
Tegen de tijd dat dit op tv komt is de poll al weer afgelopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef RSie het volgende:
door deze acties van Bean staat Huub straks gewoon alsnog op 1 in de Poll!!
Dan doen we het samen. Een proteststem. Je wordt vanzelf wel weer Huubfan want de rest is zo walgelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gebeld, maar aan het einde van deze avond zou dat wel eens anders kunnen zijn. En dan bel ik niet voor BEAN.![]()
Jaap durfde het niet aan, alweer niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef F04 het volgende:
Oeh, ze gaan een weddenschap aan.
Dus welquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef basicsaint het volgende:
Huub gaat Jaaps laatste posting niet zo leuk vinden denk ik.
afgesproken, ook Lieke vind ik goed bezig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan doen we het samen. Een proteststem. Je wordt vanzelf wel weer Huubfan want de rest is zo walgelijk.
Oh en als ik dan toch bezig ben dan krijgt Lieke er ook één. Die vind ik nl wel heel sterk.
Hee Maril, hoe kun je nu zo dom zijn om dat te denken? Brian is sterker maar erg zwak en een huillie dus hij moet wel mama dicht bij en de bescherming van ma pannekoekquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef maril het volgende:
Erg hè als Brain sterker is als die loser Huub dan wordt hij door achter beschermd, vreselijk oneerlijk hè, t kan toch niet zo zijn dat Saint Huub een fout maakt.
Ze laat iedere dag meer haar ware gezicht zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef Frasier het volgende:
Wat een smerig wijf die Amanda, gadverdamme.
same here.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
ben normaal geen smser.... maar heb er gelijk een paar naar Huub gedaan
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laat iedere dag meer haar ware gezicht zien.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou echt niet bij Amanda blijven zitten. Ongelooflijk dat Huub dat wel doet. Daar wil je toch niet meer mee gezien worden. Negeer Amanda maar eens een paar dagen. Dan wordt ze stapelgek.
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Frasier het volgende:
[..]Haar ware gezicht wordt bedekt door een laag plamuur.
De rest is ook te ergquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik merk dat ik ook opeens weer vóór Huub ben sinds vanavond.
Strak planquote:
grappig he, ik heb dat ook. Vanmiddag was ik tegen BEAN. Sinds vanavond ben ik voor Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
U bevindt zich in een goed gezelschap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Tja, deze sturing van de redactie werkt dan ook averechts, echt idioot dom dat ze dat niet hebben ingezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Valt nu wel mee, enige waarom hij met amanda zou neuken is om brian over de zijk te krijgen, niet om zelf kans om een soa op te lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Maar ik denk ook dat Amanda gelijk heeft over Huub: Huub denkt met zijn pik.
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Was hij ook van plan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.
En voor Lieke toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Huub moet alle extensions weghalen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.
Ik lig echt in een deuk nu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo, ik ga ook smsen voor Huub! 10 x!
De eerste keer sinds het begin van DGK!
Collectief selectief geheugenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Huub die verpleegkundige behandelde?![]()
Welke verpleegkundige?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Vergeet je dan ook niet even voor Jaap te stemmen? Na 10 x voor Huub kunnen er ook wel een paar voor Jaap af...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo, ik ga ook smsen voor Huub! 10 x!
De eerste keer sinds het begin van DGK!
Hoe ging dat spreekwoord over pot en ketel ook alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Brian noemt Lieke zwak omdat ze afluisterde
Het wordt toch echt tijd dat rat eens leert wat nou eigenlijk "zelfreflectie" isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Gelukkig doet Brian dat nooit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Gewoon heel makkelijk, SCHAARquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef agter het volgende:
[..]
Huub moet alle extensions weghalen.
Hoe hij het doet maakt me niet uit...
Bij mij staan Huub en Jaap op een gedeelde eerste plaatsquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
grappig he, ik heb dat ook. Vanmiddag was ik tegen BEAN. Sinds vanavond ben ik voor Huub.![]()
Nee ik niet, dat vond ik te schandalig voor woorden, echt walgelijk!! Ik ben het echt niet met alles van Huub eens, nooit geweest trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
ik ga niet voor Jaap bellen, ik gun BEAN niet dat Jaap hoger eindigt in de Popoll. Daar wachten ze op.quote:
Ahum...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je doen? Wie wil je? Brian?
Oh okee, dat wou ik nog maar even horenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat vond ik te schandalig voor woorden, echt walgelijk!! Ik ben het echt niet met alles van Huub eens, nooit geweest trouwens.![]()
Verpleegkundige?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
En met camera!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Was ook dom van Lieke om af te luisteren zonder aantekenschriftje! Zo doen echte pro's dat!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
Nee, ik ben boos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vergeet je dan ook niet even voor Jaap te stemmen? Na 10 x voor Huub kunnen er ook wel een paar voor Jaap af...![]()
Japio moet gauw in actie komen,anders zakt hij weer diep.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij staan Huub en Jaap op een gedeelde eerste plaats![]()
Dan is het vast fout gegaan. Ik zou het nog een keer doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
ik heb ook maar een smsje voor Huub gestuurd.![]()
shit krijg dit keer geen berichtje terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |