Ik weet het niet maar hij loopt er al de hele dag inquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is er met Japio's broek gebeurt ??
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Dat idee had ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
En als ze straks moe van hun eigen gebler in bed liggen, DAN moeten Huub en Jaap nog even fijn terror plegen![]()
Reken maar dat dat geschifte kleutergedoe energie kostquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookLaat ze maar flink razen en je pakt ze vanavond terug.
Vertrouw Japio voor geen meter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
Jaap is echt een slimme jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Zo kan Huub weer populair worden.
Ik dacht nog even aan toen ze nog aan het zingen waren dat Jaap ging winnen en Huub keihard verliezen. Ik heb nu de streams nauwelijks nog aan staan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.
(Heb je goed gedaan wat huub gezegd heeft?)
Maar je weet dat hij dalende was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Zie je wel, Brian doet ook met liefde mee.
ik heb nog nooit gebeld, maar aan het einde van deze avond zou dat wel eens anders kunnen zijn. En dan bel ik niet voor BEAN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar je weet dat hij dalende was.
Nu hebben ze me zelf weer zover dat ik net voor Huub heb gebeld.
Terwijl ik voor Japio had gebeld.
Tegen de tijd dat dit op tv komt is de poll al weer afgelopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef RSie het volgende:
door deze acties van Bean staat Huub straks gewoon alsnog op 1 in de Poll!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |