Ik weet het niet maar hij loopt er al de hele dag inquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is er met Japio's broek gebeurt ??
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Dat idee had ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Disana het volgende:
En als ze straks moe van hun eigen gebler in bed liggen, DAN moeten Huub en Jaap nog even fijn terror plegen![]()
Reken maar dat dat geschifte kleutergedoe energie kostquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookLaat ze maar flink razen en je pakt ze vanavond terug.
Vertrouw Japio voor geen meter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Liess het volgende:
Wat zitten ze nou te slijmen bij Jaap
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
Jaap is echt een slimme jongenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze denken Huub te pakken door vóór Jaap te zijn.
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Zo kan Huub weer populair worden.
Ik dacht nog even aan toen ze nog aan het zingen waren dat Jaap ging winnen en Huub keihard verliezen. Ik heb nu de streams nauwelijks nog aan staan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als je goed geluisterd had: ze probeerden Jaap af te zeiken.
(Heb je goed gedaan wat huub gezegd heeft?)
Maar je weet dat hij dalende was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De laatste poll scoorde hij nog 45% hoor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Disana het volgende:
Zie je wel, Brian doet ook met liefde mee.
ik heb nog nooit gebeld, maar aan het einde van deze avond zou dat wel eens anders kunnen zijn. En dan bel ik niet voor BEAN.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar je weet dat hij dalende was.
Nu hebben ze me zelf weer zover dat ik net voor Huub heb gebeld.
Terwijl ik voor Japio had gebeld.
Tegen de tijd dat dit op tv komt is de poll al weer afgelopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef RSie het volgende:
door deze acties van Bean staat Huub straks gewoon alsnog op 1 in de Poll!!
Dan doen we het samen. Een proteststem. Je wordt vanzelf wel weer Huubfan want de rest is zo walgelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:24 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gebeld, maar aan het einde van deze avond zou dat wel eens anders kunnen zijn. En dan bel ik niet voor BEAN.![]()
Jaap durfde het niet aan, alweer niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:25 schreef F04 het volgende:
Oeh, ze gaan een weddenschap aan.
Dus welquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef basicsaint het volgende:
Huub gaat Jaaps laatste posting niet zo leuk vinden denk ik.
afgesproken, ook Lieke vind ik goed bezig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan doen we het samen. Een proteststem. Je wordt vanzelf wel weer Huubfan want de rest is zo walgelijk.
Oh en als ik dan toch bezig ben dan krijgt Lieke er ook één. Die vind ik nl wel heel sterk.
Hee Maril, hoe kun je nu zo dom zijn om dat te denken? Brian is sterker maar erg zwak en een huillie dus hij moet wel mama dicht bij en de bescherming van ma pannekoekquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef maril het volgende:
Erg hè als Brain sterker is als die loser Huub dan wordt hij door achter beschermd, vreselijk oneerlijk hè, t kan toch niet zo zijn dat Saint Huub een fout maakt.
Ze laat iedere dag meer haar ware gezicht zien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef Frasier het volgende:
Wat een smerig wijf die Amanda, gadverdamme.
same here.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef Zora01 het volgende:
ben normaal geen smser.... maar heb er gelijk een paar naar Huub gedaan
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze laat iedere dag meer haar ware gezicht zien.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou echt niet bij Amanda blijven zitten. Ongelooflijk dat Huub dat wel doet. Daar wil je toch niet meer mee gezien worden. Negeer Amanda maar eens een paar dagen. Dan wordt ze stapelgek.
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef Frasier het volgende:
[..]Haar ware gezicht wordt bedekt door een laag plamuur.
De rest is ook te ergquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik merk dat ik ook opeens weer vóór Huub ben sinds vanavond.
Strak planquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |