Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef soylent het volgende:
[..]
Nah dat is echt niet meer zo, kijk maar naar de fok populariteitspoll...
Maar in deze battle, consider the alternatives
Je kan niet voor Brian, Amanda of Natasia zijn. Dat kan gewoon niet. Dan liever dood.
Dus ja, wie is nou de enige die echt tegen dat groepje ingaat? Momenteel toch Huub..
wie bedoel je, hunnie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hun hebben toch gewoon groot gelijk , Huub regelt dat kampvuur, waarom moeten hun dan maar stil blijven?
Ik hou er nog steeds rekening mee dat Jaap Huubs weblog heeft gedelete.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.
En ze hadden toch altijd een grote smoel over 'op het uiterlijk pakken'. Zij kunnen gewoon niet anders!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Natasia : En Tietloos door de kamer heen wandelen
Jij moet ze kopen en nogsteeds zijn ze lelijk kuthoer.
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt zich nu wel enorm in. Dat zou ik dus weer niet kunnen.
Sterker nog, ze moet er voor hoereren op tv, want zelf heeft ze geen cent te makken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef Liess het volgende:
Natasia : En Tietloos door de kamer heen wandelen
Jij moet ze kopen en nogsteeds zijn ze lelijk kuthoer.
Persoonlijk lach ik het hardst om Eric die noodgedwongen meedoet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjes
Klopt, maar als je niet reageert is het net alsof je niets terug weet te zeggen. Althans, zo zouden sommigen het kunnen opvatten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niet? Ik zou juist lachen om die onzin die ze verkondiggen. Kindjes
Jaap is niet zo kapot van Huubs strijdplan te ondoorzichtig. te labiel zelfs hij zit stuk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap doet idd maar bar weinig. Ik vraag me nog steeds af of hij wel echt aan de kant van Huub en Lieke staat.
Sorry hoor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
Was er altijd hoor ,maar heb me ingehouden BTW jullie vriendje moet de leiding niet over willen nemen van Jaap met de terror daar is hij niet goed in Jaaop is de Baas met hoofdletter, Huub blunderd hier enorm in.
Zo vatten Natasia en Amanda het op ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je niet reageert is het net alsof je niets terug weet te zeggen. Althans, zo zouden sommigen het kunnen opvatten.
Och Heintje Davids is er weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Jaap is niet zo kapot van Huubs strijdplan te ondoorzichtig. te labiel zelfs hij zit stuk.
Het is gewoon een valse nicht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Persoonlijk lach ik het hardst om Eric die noodgedwongen meedoet.
Nou, ver? Die giechelt altijd als een pubermeisje om zijn eigen grapjes.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:11 schreef Frasier het volgende:
Zelfs Brain staat ver boven die 3 kleuters.
Reken maar dat hij zich nu echt niet gelukkig voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een valse nicht.
Als hij van de week in Huub zijn schoenen had gestaan, was hij echt niet gestopt.
Hij is zo labiel als de pieten, die trekt het echt niet lang meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Reken maar dat hij zich nu echt niet gelukkig voelt.
Die houdt zich ver weg van deze kleuterschool-pesterijen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ver? Die giechelt altijd als een pubermeisje om zijn eigen grapjes.
Laat hij zich eerst nog maar eens een tijdje verlagen zoals hij nu doet door met het plebs mee te doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is zo labiel als de pieten, die trekt het echt niet lang meer
Omdat anderen dat al voor hem doen. Zelf is hij overal te laf voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die houd zich ver weg van deze kleuterschool-pesterijen.
Hij moest het aanpassen... lol.. staat nu Nederlandse persquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Kingjaap.nl
<Een bericht namens de redactie van De Gouden Kooi. Ben jij een Gouden Kooi fan die een hekel heeft aan Huub? Ben je zijn gemene streken ook zo zat? Ben je eerder een Brian, Amanda, Eric of Natasia fan? Dan is NU je kans om Huub te onttronen! Lees snel verder.
Na elke populariteitspol zit Huub met een denigrerend lachje op de bank hele goede mensen als Natasia & Brian gemeen aan te kijken. U kunt nu helpen, zodat Natasia, Eric, Amanda en Brian juist Huub uit kunnen lachen.
Huub staat sinds zijn entree in de villa rotsvast op de 1e plaats in de populariteitspol. Niemand lijkt hem te kloppen. Huub is ervan overtuigd dat niemand hem van de 1e plaats af kan stoten. De laatste weken is miljonair Jaap in opkomst en met wat sms steun van fans die normaal gesproken Jaap niet als favoriet zien, is Jaap in staat Huub van de eerst plek te stoten.
Dit is uw kans!!!
en dan straks weer roepen dat ze een voorbeeld voor haar kinderen moet zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef jacqjacq het volgende:
ik taai af, kan niet meer tegen dat ordinaire geschreeuw van die stomme wijven en ericje.
amanda komt niet verder dan huub te beledigen met zijn lengte en zijn pielemans en lieke als manwijf te betittelen.
en natasia moet zich schamen voor haar kinderachtige gedrag, die moet uit de ouderlijke macht worden gezet.
Dat zat er wel in natuurlijk, gaat hem alleen het tegenovergestelde effect opleveren, dom dom domquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Van Kingjaap.nl
<Een bericht namens de redactie van De Gouden Kooi. Ben jij een Gouden Kooi fan die een hekel heeft aan Huub? Ben je zijn gemene streken ook zo zat? Ben je eerder een Brian, Amanda, Eric of Natasia fan? Dan is NU je kans om Huub te onttronen! Lees snel verder.
Na elke populariteitspol zit Huub met een denigrerend lachje op de bank hele goede mensen als Natasia & Brian gemeen aan te kijken. U kunt nu helpen, zodat Natasia, Eric, Amanda en Brian juist Huub uit kunnen lachen.
Huub staat sinds zijn entree in de villa rotsvast op de 1e plaats in de populariteitspol. Niemand lijkt hem te kloppen. Huub is ervan overtuigd dat niemand hem van de 1e plaats af kan stoten. De laatste weken is miljonair Jaap in opkomst en met wat sms steun van fans die normaal gesproken Jaap niet als favoriet zien, is Jaap in staat Huub van de eerst plek te stoten.
Dit is uw kans!!!
Oh hij is weer naar achter?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat anderen dat al voor hem doen. Zelf is hij overal te laf voor.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef Liess het volgende:
Hou aub op over Huub zn kleine lul, dat ding is groter dan die van Brian enJaap bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |