Brian wordt gescript door achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
Inderdaad, belachelijk dat geschreeuw!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Ik wil best blijven kijken hoor maar dat geschreeuw moet afgelopen zijn. Ik word daar zo niet goed van.
DGK-redactie, maken jullie even een mental note?
Gaat achter Netty bellen en wordt weer eens overal beschermd en buiten gehouden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Brian? Die wordt achter verzorgd waarschijnlijk. Voorzorg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Daar zit inderdaad heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwak![]()
![]()
Hier ook alles op STIL, ik ga even wat anders doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja, alle streams nu op MUTE gezet.
En nee, ik val hierbij niet alle homo's aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze leuke feesten voor types als Eric...
Gezellig, je bent er weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef maril het volgende:
Erg hè als Brain sterker is als die loser Huub dan wordt hij door achter beschermd, vreselijk oneerlijk hè, t kan toch niet zo zijn dat Saint Huub een fout maakt.
In het begin van het programma was ook zo ongeveer het hele huis tegen Huub bezig, net als nu.quote:
Nah dat is echt niet meer zo, kijk maar naar de fok populariteitspoll...quote:
Voor jezelf wel inderdaad, A E en N heeft dat totaal geen impact.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Het beste wapen tegen dit soort mensen is fatsoen en gezond verstand
Gewoon blijven zitten, verstand op nul, laat hun maar hun negatieve energie verbruiken. Vlam slaat vanzelf in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou daar echt niet blijven zitten.
zijquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hun hebben toch gewoon groot gelijk , Huub regelt dat kampvuur, waarom moeten hun dan maar stil blijven?
Was er altijd hoor ,maar heb me ingehouden BTW jullie vriendje moet de leiding niet over willen nemen van Jaap met de terror daar is hij niet goed in Jaaop is de Baas met hoofdletter, Huub blunderd hier enorm in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |