Nee, kijken wie het beste verstoppertje kon spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hmm, goudenkooi gedrag op je 8ste? das nie goed
een exitquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
Ja een gezellig kampvuur, misschien wel 2 met wat spullen erin...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Er zijn wel meer dingen die me aan mijn kindertijd herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een gedoe, deed ik ook vroeger, ... toen ik 8 was.
Jammer hé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Nee Amanda der benen zijn alleen verdubbeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker niet
Ik denk dat er bij ons ook een steekje los zit dat we dit nog allemaal volgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een steek los moet hebben, om je voor zo'n programma op te geven![]()
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwakquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Prik0 het volgende:
Pff wat een kut groepje A E en N
Bart en Ilona en ook Sylvia waren dan ook totaal ongeschikt voor het programma.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
wat is er aan het handje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
en what about Nicolaas!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |