Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef mazaru het volgende:
Mag ik vragen waarom het BANgroepje zo heroïsch is?
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nu echt de gitaar van Brian stuk geslagen?
Ja echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Ja. hij werd uitgelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
hmmja, hij kon het weer niet laten om het subtiel te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Welnee, beetje versierd met een viltstift.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Da's natuurlijk niet helemaal waar - hij rende direct naar de piano om die te slopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Ik hoorde Jaap ook tegen Natasia zeggen wat ze zou moeten zeggen. Ik weet alleen niet tegen wie ze dat zou moeten zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef grazygirl het volgende:
wheeeee niemand geeft antwoord
waarom gaf jaap info aan natas, snapt iemand dat?
en idd rat zit zeker weer achter
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?
jep!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?
ah ja, de beschermmodus - ik denk dat pannekoek de leiding heeft vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg, de schaar in de extensions van zowel Natasia als Amanda...
Er is nog 1 gitaar..........deze was niet van Brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het veel fantastischer dat we eindelijk van dat stomme gepingel van Brrrr af zijn.
Ik zou haast voor Huub die knaken dokken![]()
De gitaar die van thuis was, had ie gister al naar achteren gebracht.quote:
oeps, zou huubje dit ingecalculeerd hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Liess het volgende:
Oh oh, honkbal
Ik vroeg me ook al af waar die regel ineens gebleven is!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Twee typen mensen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een zielige mensen zitten er toch in die villa.
Zou iedereen zo worden na een paar maanden gouden kooi?
Nog even en alles mag in puin... behalve de camera'squote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Als ze niet bellen zal dr wel niks gebeurenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef grazygirl het volgende:
he hoe zit het met die regel van persoonlijk bezit?
Ze hebben iets verstopt van Lieke geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef kissa het volgende:
Wat deden Taas en Amanda in de bosjes? Heeft iemand dat meegekregen?
Nou ineens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar die regel ineens gebleven is!
En nu kan hij wel rellen.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
Wat intens pathetisch dat Eric nu noodgedwongen met het dommemansclubje mee moet hobbelen.
De honkballen van Huub d8 ik!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben iets verstopt van Lieke geloof ik![]()
het is en blijft een meeloperquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Disana het volgende:
Wat intens pathetisch dat Eric nu noodgedwongen met het dommemansclubje mee moet hobbelen.
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef grazygirl het volgende:
[..]
oeps, zou huubje dit ingecalculeerd hebben![]()
Het regelboek is vervallen en vervangen door het stuurboek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef grazygirl het volgende:
he hoe zit het met die regel van persoonlijk bezit?
Die is stilzwijgend afgeschaft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nou ineens.
Dat vroeg ik me al af tijdens het bezoek van Alex.
Ik denk dat normale mensen, of mensen die op zijn minst een beetje normaal in de omgang zijn zich niet aanmelden. Of het niet uithouden. Nicolaas was toch wel zo iemand, zelfs Syvia (ondanks zweverig).quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een zielige mensen zitten er toch in die villa.
Zou iedereen zo worden na een paar maanden gouden kooi?
De opmerking van Lieke dat Huub daarnet zijn eigen graf gegraven heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef noekje het volgende:
Huub mist Sylvia. Dat viel niet zo goed bij Lieke geloof ik.
Ja dat vind ik het ergste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu kan hij wel rellen.......
Bij Huub was het altijd: Nee, doen we morgen wel, nee, ik ben nu moe, nee, straks is beter.![]()
Dat zou ook kunnen.quote:
Totdat Huub toch los ging. Dan rende hij snel achter Huub aan denkend aan de popo. Lifter!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En nu kan hij wel rellen.......
Bij Huub was het altijd: Nee, doen we morgen wel, nee, ik ben nu moe, nee, straks is beter.![]()
Ik denk dat je al een steek los moet hebben, om je voor zo'n programma op te gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat normale mensen, of mensen die op zijn minst een beetje normaal in de omgang zijn zich niet aanmelden. Of het niet uithouden. Nicolaas was toch wel zo iemand, zelfs Syvia (ondanks zweverig).
Wat er nu inzit zijn mensen met flinke ego's die net doen of ze heel wat voorstellen. En het zelf gaan geloven. En mensen die echt een steek lost hebben. Of een combinatie.
Hmm, goudenkooi gedrag op je 8ste? das nie goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een gedoe, deed ik ook vroeger, ... toen ik 8 was.
Nee, kijken wie het beste verstoppertje kon spelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:53 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hmm, goudenkooi gedrag op je 8ste? das nie goed
een exitquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
Ja een gezellig kampvuur, misschien wel 2 met wat spullen erin...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef RSie het volgende:
he,.. camera-opstelling aan de voorzijde?
komt er iets vanavond?
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Er zijn wel meer dingen die me aan mijn kindertijd herinneren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef Liess het volgende:
Omg wat een gedoe, deed ik ook vroeger, ... toen ik 8 was.
Jammer hé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
Jammer, terror te vroeg ingezet...
[afbeelding]
Nee Amanda der benen zijn alleen verdubbeldquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub heeft een onderkinnetje, amanda lekker niet
Ik denk dat er bij ons ook een steekje los zit dat we dit nog allemaal volgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een steek los moet hebben, om je voor zo'n programma op te geven![]()
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwakquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Prik0 het volgende:
Pff wat een kut groepje A E en N
Bart en Ilona en ook Sylvia waren dan ook totaal ongeschikt voor het programma.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
wat is er aan het handje?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
en what about Nicolaas!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Marelle het volgende:
Huub baalt, tja een beetje verkeerd ingeschat Huub.........
Ik vraag me af wat Sylvia hier van vindt, maar ook Bart en Ilona. Die hadden zich volgens mij nooit zo verlaagd![]()
Brian wordt gescript door achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef agter het volgende:
Jeetje, wat is die BEAN haatdragend, zeg. Het zat ze zeker erg hoog allemaal.
En waarom blijft Brian zo lang weg?
Inderdaad, belachelijk dat geschreeuw!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Ik wil best blijven kijken hoor maar dat geschreeuw moet afgelopen zijn. Ik word daar zo niet goed van.
DGK-redactie, maken jullie even een mental note?
Gaat achter Netty bellen en wordt weer eens overal beschermd en buiten gehouden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Brian? Die wordt achter verzorgd waarschijnlijk. Voorzorg.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan het handje?
en wat is er met brain??
Daar zit inderdaad heel veel frustratie achter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
Ja waar ze nu mee bezig zijn is pas echt zwak![]()
![]()
Hier ook alles op STIL, ik ga even wat anders doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja, alle streams nu op MUTE gezet.
En nee, ik val hierbij niet alle homo's aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
In Groningen hebben ze leuke feesten voor types als Eric...
Gezellig, je bent er weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef maril het volgende:
Erg hè als Brain sterker is als die loser Huub dan wordt hij door achter beschermd, vreselijk oneerlijk hè, t kan toch niet zo zijn dat Saint Huub een fout maakt.
In het begin van het programma was ook zo ongeveer het hele huis tegen Huub bezig, net als nu.quote:
Nah dat is echt niet meer zo, kijk maar naar de fok populariteitspoll...quote:
Voor jezelf wel inderdaad, A E en N heeft dat totaal geen impact.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef mazaru het volgende:
Het beste wapen tegen dit soort mensen is fatsoen en gezond verstand
Gewoon blijven zitten, verstand op nul, laat hun maar hun negatieve energie verbruiken. Vlam slaat vanzelf in de pan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou daar echt niet blijven zitten.
zijquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hun hebben toch gewoon groot gelijk , Huub regelt dat kampvuur, waarom moeten hun dan maar stil blijven?
Was er altijd hoor ,maar heb me ingehouden BTW jullie vriendje moet de leiding niet over willen nemen van Jaap met de terror daar is hij niet goed in Jaaop is de Baas met hoofdletter, Huub blunderd hier enorm in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |