Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef mazaru het volgende:
Mag ik vragen waarom het BANgroepje zo heroïsch is?
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nu echt de gitaar van Brian stuk geslagen?
Ja echtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Ja. hij werd uitgelachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
hmmja, hij kon het weer niet laten om het subtiel te houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Welnee, beetje versierd met een viltstift.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef blomst het volgende:
Da's natuurlijk niet helemaal waar - hij rende direct naar de piano om die te slopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar Brian reageerde nauwelijks.
Ik hoorde Jaap ook tegen Natasia zeggen wat ze zou moeten zeggen. Ik weet alleen niet tegen wie ze dat zou moeten zeggen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef grazygirl het volgende:
wheeeee niemand geeft antwoord
waarom gaf jaap info aan natas, snapt iemand dat?
en idd rat zit zeker weer achter
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat de gitaar Huub knaken gaat kosten?
jep!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Na de verbouwing van de kooi stonden er opeens twee gitaren, misschien heeft Huub de verkeerde stuk gemaakt?
ah ja, de beschermmodus - ik denk dat pannekoek de leiding heeft vandaagquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
Had ik al gezegd dat Lee Harvey Oswald niet alleen was?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef farceman het volgende:
Brian is weer achter en moet beschermd worden en is daar natuurlijk met Netty aan het bellen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik zeg, de schaar in de extensions van zowel Natasia als Amanda...
Er is nog 1 gitaar..........deze was niet van Brianquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het veel fantastischer dat we eindelijk van dat stomme gepingel van Brrrr af zijn.
Ik zou haast voor Huub die knaken dokken![]()
De gitaar die van thuis was, had ie gister al naar achteren gebracht.quote:
oeps, zou huubje dit ingecalculeerd hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Liess het volgende:
Oh oh, honkbal
Ik vroeg me ook al af waar die regel ineens gebleven is!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Twee typen mensen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef mazaru het volgende:
Wat een zielige mensen zitten er toch in die villa.
Zou iedereen zo worden na een paar maanden gouden kooi?
Nog even en alles mag in puin... behalve de camera'squote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik begrijp dat ze nu persoonlijke bezittingen mogen vernielen? Amanda vernielde Huub's zonnebril, nadat Huub de gitaar van Brian in 100 stukjes veranderde.
Als ze niet bellen zal dr wel niks gebeurenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef grazygirl het volgende:
he hoe zit het met die regel van persoonlijk bezit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |