grappig he, ik heb dat ook. Vanmiddag was ik tegen BEAN. Sinds vanavond ben ik voor Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik merk dat ik ook opeens weer vóór Huub ben sinds vanavond.
U bevindt zich in een goed gezelschap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Tja, deze sturing van de redactie werkt dan ook averechts, echt idioot dom dat ze dat niet hebben ingezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Valt nu wel mee, enige waarom hij met amanda zou neuken is om brian over de zijk te krijgen, niet om zelf kans om een soa op te lopen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.
Maar ik denk ook dat Amanda gelijk heeft over Huub: Huub denkt met zijn pik.
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Was hij ook van plan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.
En voor Lieke toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
quote:
Huub moet alle extensions weghalen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dát moet Huub dus allemaal weghalen (make-up doos). En ook die krultang enzo.
Ik lig echt in een deuk nu.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo, ik ga ook smsen voor Huub! 10 x!
De eerste keer sinds het begin van DGK!
Collectief selectief geheugenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Is iedereen ineens weer vergeten hoe Huub die verpleegkundige behandelde?![]()
Welke verpleegkundige?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
Vergeet je dan ook niet even voor Jaap te stemmen? Na 10 x voor Huub kunnen er ook wel een paar voor Jaap af...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zo, ik ga ook smsen voor Huub! 10 x!
De eerste keer sinds het begin van DGK!
Hoe ging dat spreekwoord over pot en ketel ook alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Brian noemt Lieke zwak omdat ze afluisterde
Het wordt toch echt tijd dat rat eens leert wat nou eigenlijk "zelfreflectie" isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Gelukkig doet Brian dat nooit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Liess het volgende:
Gewoon heel makkelijk, SCHAARquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef agter het volgende:
[..]
Huub moet alle extensions weghalen.
Hoe hij het doet maakt me niet uit...
Bij mij staan Huub en Jaap op een gedeelde eerste plaatsquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
grappig he, ik heb dat ook. Vanmiddag was ik tegen BEAN. Sinds vanavond ben ik voor Huub.![]()
Nee ik niet, dat vond ik te schandalig voor woorden, echt walgelijk!! Ik ben het echt niet met alles van Huub eens, nooit geweest trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
ik ga niet voor Jaap bellen, ik gun BEAN niet dat Jaap hoger eindigt in de Popoll. Daar wachten ze op.quote:
Ahum...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor je doen? Wie wil je? Brian?
Oh okee, dat wou ik nog maar even horenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Marelle het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat vond ik te schandalig voor woorden, echt walgelijk!! Ik ben het echt niet met alles van Huub eens, nooit geweest trouwens.![]()
Verpleegkundige?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:34 schreef Disana het volgende:
En met camera!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
Was ook dom van Lieke om af te luisteren zonder aantekenschriftje! Zo doen echte pro's dat!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
Nee, ik ben boos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Vergeet je dan ook niet even voor Jaap te stemmen? Na 10 x voor Huub kunnen er ook wel een paar voor Jaap af...![]()
Japio moet gauw in actie komen,anders zakt hij weer diep.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij staan Huub en Jaap op een gedeelde eerste plaats![]()
Dan is het vast fout gegaan. Ik zou het nog een keer doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef itsme het volgende:
ik heb ook maar een smsje voor Huub gestuurd.![]()
shit krijg dit keer geen berichtje terug?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |