ik heb het toch ook op 2 regelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ik heb al 2 regels, dus meer past niet!!
heb er al info bijgezetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef PieterBas het volgende:
FiPO mag niet meer.. er moet iets zinvol staan..
dan is het goedquote:
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef Goover het volgende:
[..]
90 euro vind ik ook wel echt te veel. Ik ga meestal voor de muziek, de show is dan mooi meegenomen. Maar veel band waar ik heen ga doen niet echt aan show![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens! Ben maar uit verveling begonnen aan de layout voor dat jongere programmaquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef DaFan het volgende:
God de verveling.
Ik ben ook niet heel erg van de mainstream bandjes, maar vaak kennen de meeste mensen ze wel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar ik ken eigenlijk ook alle bands waar ik naar toe ga, het grote publiek is er alleen niet zo bekend mee en daarom goedkoper, persoonlijker en heel anders qua sfeer ook.
Muse
echt, wat een geweldige band
![]()
top manquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef ETA het volgende:
Ik ga undercover als NL student en spioneren en fotos maken voor mijn bedrijf
ja, dat komt omdat ik Remco heetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
Ben ik nou zo dom? Het valt me net op dat Er Remco in ReMcOrE zit..
Oh my god je gaat toch niet menen dat jij Michiel heet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Hoorde net een hele flauwe grap op de radio...
Wat is erger dan een tennis arm?eensch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:20 schreef PieterBas het volgende:
Hoorde net een hele flauwe grap op de radio...
Wat is erger dan een tennis arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest wel een beetje lachen
I ♥ PB
Sinds ik stageloop slaap ik niet zoveel meer...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh my god je gaat toch niet menen dat jij Michiel heet?
Remco, aangenaamquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Sinds ik stageloop slaap ik niet zoveel meer...![]()
Pfff ik zou echt niet weten hoeveel bands ik al heb gezien, behoorlijk wat in ieder geval. Uit jouw lijstje heb ik Muse, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Razorlight, Infadels en QOTSA gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel erg van de mainstream bandjes, maar vaak kennen de meeste mensen ze wel.
Bandjes die ik live heb gezien (concerten en/of festivals)
Linkin Park, Franz Ferdinand, Muse, Limp Bizkit, Eels, System of a Down, Daft Punk, Deftones, Oasis, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Bloc Party, Snow Patrol, Bloodhound Gang, Editors, Razorlight, Faithless, Infadels, The Killers, The Kooks, QOTSA
En dan denk ik dat ik er nog wel een paar vergeet.
Raden wat mijn achternaam isquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Sinds ik stageloop slaap ik niet zoveel meer...![]()
Sorry, maar jij bent in dit geval domquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef MichielPH het volgende:
ik kom er net achter dat er Roy in je naam staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent in dit geval dom!
Ik geef je maar gewoon gelijk. Zie je wel, stage is hardstikke slecht voor je! Niets niet leerzaam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bent in dit geval dom!
Miller?quote:
quote:
met FOK! en Stage SC is het leven altijd mooiquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:35 schreef Janetje het volgende:
Vlaai eten, FOK!ken, thee drinken, wachten op een reply van een klant.
Het leven is soms mooi.
Bucket.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Hehe!
Ik heb een hele standaard achternaam... maar dan veel mooier en sjieker!!
Raden maar
Iemand hier heeft dezelfde achternaam..alleen dan niet zo mooi als de mijne![]()
met een h op het einde zeker..quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:35 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
Hehe!
Ik heb een hele standaard achternaam... maar dan veel mooier en sjieker!!
Raden maar
Iemand hier heeft dezelfde achternaam..alleen dan niet zo mooi als de mijne![]()
Schone Schijn toch?quote:
BUKAKEquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schone Schijn toch?
Bucket.. maar dan op zijn Frans![]()
Dus jij bent graag het middelpunt in een bukake..quote:
Veel succes met je lesquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef miss-scofield het volgende:
Okay, nutteloos iets!!
Ik heb les zo..ik ga er dus zo maar vandoor. Geen idee welk lokaal! Ff zoeken dus
Doeeeiii, tot zometeen denk ik nog wel ff(Goede zin
)
Succes
The Buckeeeeeeeeeeeeeeeeeeet Residence, The Lady Of The House Speakingquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Schone Schijn toch?
Bucket.. maar dan op zijn Frans![]()
Dank!quote:
dagdagquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef miss-scofield het volgende:
Okay, nutteloos iets!!
Ik heb les zo..ik ga er dus zo maar vandoor. Geen idee welk lokaal! Ff zoeken dus
Doeeeiii, tot zometeen denk ik nog wel ff(Goede zin
)
Succes
Ach dat is zieligquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Goover het volgende:
Klaar met lunchIk ben verbannen van het balletje hooghouden
Dat doen we hier altijd in de pauze na het eten. Ik was te slecht
whahahahahahahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:06 schreef Goover het volgende:
Klaar met lunchIk ben verbannen van het balletje hooghouden
Dat doen we hier altijd in de pauze na het eten. Ik was te slecht
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij bent graag het middelpunt in een bukake..Whatever turns you on..
![]()
Ik vind het niet zo heel erg, ik kan het namelijk ook echt nietquote:
jaloers?quote:
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* postquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zooo echt te lekker weer hier in het wonderschone Berlijn!
ja, echt wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* post
hoe ging het??quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Zijn we weer, ff geoefend voor de presentatie die we morgen hebben!
Niet verkeerd als je ff oefent![]()
hee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* post
mwah, ff beetje bijschaven nog. Niet echt mijn ding dat presenterenquote:
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
mwah, ff beetje bijschaven nog. Niet echt mijn ding dat presenteren![]()
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houden
Klopt, doe ik ook wel.. Om het ff iets meer te beargumenteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).
Armen over elkaar moet je sowieso niet doen trouwens
ik wordt er wel iets beter in, in het gebruiken van mijn handen... maar ziet er nog niet echt ontspannen uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).
Armen over elkaar moet je sowieso niet doen trouwens
Daar heb ik nooit geen last van gehad. Praat altijd iets te snel waardoor het moeilijk te verstaan isquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wordt er wel iets beter in, in het gebruiken van mijn handen... maar ziet er nog niet echt ontspannen uit
op de tieten van een lekkere collega..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houden
geile bak hoor..quote:
prachtig stukje techniek natuurlijk. maar waarom moesten ze dat nou in zo'n verpakking stoppenquote:
maar die zijn nooit aanwezig, lekkere vrouwelijke medestudentes ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op de tieten van een lekkere collega..
Ehm nee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook wel.. Om het ff iets meer te beargumenteren.
Als je stil staat en een ander aan het woord is kun je wel netjes je armen over elkaar doen![]()
Neej, idd niet. Baal ik ook altijd van, of je moet de verpleging ofzo in gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die zijn nooit aanwezig, lekkere vrouwelijke medestudentes ook niet
dat bedoelt Roy ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm nee?
Als je met 'een ander' bedoelt, je presentatie-partner, dan kan het eventueel wel, maar als het iemand uit het publiek is die feedback geeft, of een vraag stelt, is armen over elkaar not done.
Armen over elkaar geven namelijk een gesloten houding aan, dus dat je je niet interesseert voor wat de communicerende partij te melden heeft.
Die bedoel ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm nee?
Als je met 'een ander' bedoelt, je presentatie-partner, dan kan het eventueel wel, maar als het iemand uit het publiek is die feedback geeft, of een vraag stelt, is armen over elkaar not done.
Armen over elkaar geven namelijk een gesloten houding aan, dus dat je je niet interesseert voor wat de communicerende partij te melden heeft.
1,8!quote:
Goddomme spreek je voor mij?quote:
wat is het verschil tussen de verschillende types dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1,8!Ik loop er bijna iedere dag langs 1
![]()
edit: en dat is het duurste model ervan! hij begint bij 1,3 miljoen! dat is tenminste nog te betalen!![]()
Je kan ook gewoon je partner zn handje vasthouden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook!
Naja, hou ze niet over elkaar.. wel dat ik 1 hand ff vasthou met mijn andere hand. Lastig uit te leggen![]()
Goh.. zo'n riante stagevergoeding?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
edit: en dat is het duurste model ervan! hij begint bij 1,3 miljoen! dat is tenminste nog te betalen!![]()
Okeee, dan mag t. Omdat jij mijn held bentquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron#Final_numbersquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In de krant staat 2,8, maar volgens mij heb je gelijk idd!
Voornameliijk de extra luxe die je erin kan hebben dacht ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de verschillende types dan?
mjah, redelijk riant, als ik (1,8milj. / 630 = 2858) nog 238 jaar stage blijf lopen hier en niets uitgeef kan ik hem kopen!quote:
is er dan nog een model.. volgens mij is er maar eenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat te fúr!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je partner zn handje vasthouden.
dat was al een tijdje bekendquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Okeee, dan mag t. Omdat jij mijn held bent![]()
![]()
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
is er dan nog een model.. volgens mij is er maar een![]()
je zou even de 16.4 liter motor even op zijn staart mogen trappen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)
[afbeelding]
Een fotootje van die in berlijn staat!![]()
En ik zie ook iedere week wel een keer de R8 van Audi die hier ook in de showroom staat te blinken! heb er zelfs al een keer in mogen zitten!![]()
Geweldig nummerbordquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)
[afbeelding]
Een fotootje van die in berlijn staat!![]()
En ik zie ook iedere week wel een keer de R8 van Audi die hier ook in de showroom staat te blinken! heb er zelfs al een keer in mogen zitten!![]()
jep! die geile bak!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
je bedoelt deze?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van die Bugatti bedoel je? Nee man is helemaal niet leuk, dat ding kun je niet mee over de 'gewone' weg, ligt zo laag ieder hobbeltje bobbeltje hoor je de onderkant tegen aanschrapen...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je zou even de 16.4 liter motor even op zijn staart mogen trappen...![]()
jaaa! STUDIEquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef denB het volgende:
[..]
Geweldig nummerbord
STUDIE
-- Net weer mn beugel kapotmaar hij wordt kosteloos gefixed
helpt Bootje je daarmee??quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef denB het volgende:
-- Net weer mn beugel kapotmaar hij wordt kosteloos gefixed
[bootje-imitatie]quote:
ik snapte em ff niet.. maar goed. nu wel. hij's fijnquote:
je fixed grappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik snapte em ff niet.. maar goed. nu wel. hij's fijn
nee DenB, ik ben geen orthodontist.. helaaasch
remc0re vond ze om tequote:
ik vond ze nietquote:
nee sorry Sok. Ben helaasch niet van de partij..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
Iemand hier die naar dour festival gaat ?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
nee sorry Sok. Ben helaasch niet van de partij..
M´n lover, ik zit dan op Melt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:37 schreef Sok41 het volgende:
Iemand hier die naar dour festival gaat ?
Helmut Kohlquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
De rechter was net bij ons int gebouw en drinkt nu een kopje koffie bij het cafe onder ons! Wie raad wie het is krijgt geluk!![]()
Helmut Kohl?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
De rechter was net bij ons int gebouw en drinkt nu een kopje koffie bij het cafe onder ons! Wie raad wie het is krijgt geluk!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
Oranje staat reeds met 1-0 voorin de 3e minuut opende VD Vaart de score, op aangeven van Sneijder...
Who the F is Helmut Kohlquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Helmut Kohl?
laat maar DaFan was me net voor
Oud Bondskanselier van Duitslandquote:
hij was dus schijnbaar niet zijn tandenborstel vergeten..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Goover het volgende:
Ik ben er weer, was een uurtje weg. Moest wat naar Schiphol brengenIemand was wat vergeten maar stapte al bijna op een vlucht naar verweggiestan
* Goover to the rescue @ speed delivery!
nog steeds 0-1, bijna 40e minuut...quote:
toppertje ook weer hèquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef Goover het volgende:
Ik ben er weer, was een uurtje weg. Moest wat naar Schiphol brengenIemand was wat vergeten maar stapte al bijna op een vlucht naar verweggiestan
* Goover to the rescue @ speed delivery!
Auto met kolenscheppen aan de zijkantquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
je bedoelt deze?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hij was EEPROM chip's vergetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hij was dus schijnbaar niet zijn tandenborstel vergeten..![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Owww, je hebt veel vertrouwen in hem dan![]()
gofferdomme dacht dat die wel iets moeilijker was...quote:
2-0. Johnny H.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog steeds 0-1, bijna 40e minuut...[..]
toppertje ook weer hè![]()
heb je wel eens een mes tussen je ribben gehad?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gofferdomme dacht dat die wel iets moeilijker was...![]()
Ik verwacht een hoge eindscorequote:
Heel goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory-chips bedoel je
Goed bezig. Al is dit natuurlijk een inkoppertje tegen het altijd lastige Thailandquote:
ze moeten er minstens 4 of 5 maken, en de nul kunnen houdenquote:
Wikipedia Is Your Friendquote:
net wat PieterBas zegtquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig. Al is dit natuurlijk een inkoppertje tegen het altijd lastige Thailand![]()
Is er dan ergens een stream waar ik kan luisteren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goed bezig. Al is dit natuurlijk een inkoppertje tegen het altijd lastige Thailand![]()
ik volg via --> http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93499/sc=d06a6equote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is er dan ergens een stream waar ik kan luisteren?
De naam van de keeper: : Hathairattanakool.. Probeer dat maar eens 5 keer snel achter elkaar te zeggen![]()
ik wou Radio 1 al aanzettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik volg via --> http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93499/sc=d06a6e
het is nu rust...
(gewoon elke keer F5-en, daar zijn we toch goed in)
Ik heb daar mensen voor die voor mij op f5 drukkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik volg via --> http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=93499/sc=d06a6e
het is nu rust...
(gewoon elke keer F5-en, daar zijn we toch goed in)
zou kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef DaFan het volgende:
Zou ETA niet in het stadion zitten?
Hebben we net geluisterd maar was niks van op Radio 1quote:
dan gewoon de VI-link maar F5-enquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben we net geluisterd maar was niks van op Radio 1![]()
SBS6 wil gewoon niet dat ze een paar euro's missen van het kansloze volk dat naar belspelletjes bellen.. en gewoon de wedstrijd live uit zenden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hebben we net geluisterd maar was niks van op Radio 1![]()
Vi doet t hier niet. Blockpagequote:
Ik maak nooit grapjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb je wel eens een mes tussen je ribben gehad?![]()
grapje toch...?
Hij scoort gewoon ff hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef ReMcOrE het volgende:
2e helft is begonnen: Vennegoor of Hesselink voor Slory en Jaliens voor Melchiot
AUWquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:22 schreef Goover het volgende:
Jeugd van tegenwoordig
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_door_naaldhak.html
Idd. en weer assist van Sneijderquote:
VD Vaart en Sneijder tot nu de beste van Nederland, Kuijt stelt toch weer beetje teleurquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd. en weer assist van Sneijder![]()
kerel is goed op dreef![]()
![]()
Goddomme, k wou t net serieus posten met een plaatje van een kale gabber dr bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
HAKKÛÛÛÛÛÛÛÛH!!!!!!!!!!!!!!!!
Nakatomi - Children Of The Night, ideale plaat om op te hakken![]()
nostalgiequote:
nice... mooi clean, niet teveel kleuren etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
Wat vinden jullie er van?
Een kleine preview gemaakt
[afbeelding]
Netjes hoor, best wel strakquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[afbeelding]
ik ben niet zo van het ontwerpen, maar ik vind die banner bovenaan wel erg dik..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt zo omdat je een flink stuk van de layout niet kan zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef Goover het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het ontwerpen, maar ik vind die banner bovenaan wel erg dik..
Als hij ze er bij Ajax maar in ramtquote:
Klopt, en klopt nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Ik hoorde/las dat sneijder niet weg mocht bij Ajax?
Dat lijkt me zo kut he, kan je misschien hoger opkomen, accepteerd je vereniging de transfer niet
Mag wel weg als het gevraagde bedrag maar op tafel komt is er niks aan de hand. Valencia wil niet verder gaan dan 12/13 miljoen, houdt het op..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Dat lijkt me zo kut he, kan je misschien hoger opkomen, accepteerd je vereniging de transfer niet
om over 2 jaar transfervrij te vertrekkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Oh okay zat het zo in elkaar, ja ik las het volgens mij in de metro ofzo... Lees de sport rebruiken niet zovaak dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mag wel weg als het gevraagde bedrag maar op tafel komt is er niks aan de hand. Valencia wil niet verder gaan dan 12/13 miljoen, houdt het op..
Hij heeft ook nog een contract voor 2 jaar dus![]()
Nopes, Valencia wil hem niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Casual-T het volgende:
Nee, Valencia wil hem gewoon niet, toch?
Maar hij wil wel..
Dus nu zijn de supporters pissig op Sneijder? Heb t niet zo gevolgd..
Naar de Editors, dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
Doe eens over voetbal praten in een ander topic
7 min en ik mag naar huis, omkleden, opgehaald worden, eten, Editors bekijken, teruggebracht worden en slapen
Cool, veel plezier bij the editors.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
Doe eens over voetbal praten in een ander topic
7 min en ik mag naar huis, omkleden, opgehaald worden, eten, Editors bekijken, teruggebracht worden en slapen
Wat zei je: Nee jij ziet er lekker uit met je plofkop?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
Collega: Hey, Kliko wil jij ook een whopper?
ik: Kliko?
Collega: omdat je zoveel eten op een dag.. en alles kan eten
Je was toch aan het lijnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef denB het volgende:
[..]
Wat zei je: Nee jij ziet er lekker uit met je plofkop?
Da's een heel stuk beter dan bj mij: na 15 week stelde iemand de vraag of het nou Michiel of Machiel is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef DaFan het volgende:
Ik las Kuno.
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Cool, veel plezier bij the editors.
Nog 84 minuten, hoe kom ik deze, met zo min mogelijk frustratie, door... iemand tips?![]()
duitser....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!)
Zei ik nou net iets met weinig frustratie? Touristen zorgen voor frustratiequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!)
Kut nerd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef denB het volgende:
[..]
duitser....
Mensen ik ga sluiten, maak nog even een layout voorbeeld af en dan opweg naar heus!
Ik ga naar de brandenburger tor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zei ik nou net iets met weinig frustratie? Touristen zorgen voor frustratie![]()
Lekker luieren met een bak koffie zie ik dan wel weer zitten haha
whahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
welterustenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef ETA het volgende:
welterusten,ik ga naar bed....
er stond toch al iets nuttigs bovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat mag niet maarmaar ook goedenavond
![]()
was ook sarcastisch bedoeld, maar dat is niet te merken op FOK!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er stond toch al iets nuttigs boven![]()
![]()
daar staan wel veel voordelen tegenover hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dat is het nadeel van chatten op internet berichtjes uitwisselen
- het kost minder dan bellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar staan wel veel voordelen tegenover hoor![]()
![]()
Hij is gewoon jaloers dat ik me vol kan vreten en geen zorgen hoeft te maken over mijn gewicht..quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha![]()
flinke PWN door je collega
![]()
ik ben trouwens weer thuis
whahahahaha... veeg,,me..opquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van sportenHet blijkt niet meer te zijn op woensdag. Dat wist ik alleen niet, gelukkig wist mijn moeder het wel, anders was ik voor niets naar de sporthal wezen fietsen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat ik me vol kan vreten en geen zorgen hoeft te maken over mijn gewicht..![]()
Kun je het dan in ee nvuilniszak stoppen en goed dichtknoppen?quote:
afval gooi ik altijd in de afvalbak, dus dat is geen probleemquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kun je het dan in ee nvuilniszak stoppen en goed dichtknoppen?als je het niet kan beloven?
Gelukkig maar dat brengt misschien de rust weer terug in dit topic!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
afval gooi ik altijd in de afvalbak, dus dat is geen probleem![]()
ik vind het toch best wel rustig tegenwoordig, in dit topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat brengt misschien de rust weer terug in dit topic!![]()
waarom denk je dat ik er zo'n domme smilie bij heb gedaan...?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind het toch best wel rustig tegenwoordig, in dit topic
quote:
samo, ik moet ook in pak voor mn verdediging..quote:
Dank je. Gaan bij de golfclub onze presentatie houden.quote:
Heb je dat vandaag dan??quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
samo, ik moet ook in pak voor mn verdediging..
krijg je die workshop eerst of na je presentatie...?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je. Gaan bij de golfclub onze presentatie houden.
Was een meeting met alle medewerkers van de afdeling. Krijgen ook een workshop presenteren, lijkt me wel grappig!
Na onze presentatie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
krijg je die workshop eerst of na je presentatie...?![]()
Als je eerst die workshop had had je misschien nog iets kunnen aanpassen/veranderen aan je eigen...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Na onze presentatie.
Workshop is niet voor ons bedoeld maar voor alle accountmangers (komen alleen accountmanagers) die hun presenteertechnieken ''moeten'' verbeteren! M.a.w. hoe men een presentatie in elkaar moet zetten en hoe t beter kan.
Wij pikken dit gewoon ff mee!
Goedemorgenquote:
Greetings back to you !quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef denB het volgende:
greetings greetings leedies ent gentalmen!
Het liep te ver uit ofzo, ze begonnen om 20:30 en ik denk dat ze tot 21:00 mochten. Maar het was onderhand 21:10 ofzo.. Er tikte eerst al een mannetje een paar keer een bandlid aan en wees op zijn horloge, maar je kan moeilijk middenin een nummer stoppen. Daar dacht de crew anders over, en die begonnen gewoon te ruimen, toen zijn ze maar opgehouden. Ze waren echt niet vrolijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon tijdens het spelen?? Waarom dan?
waren ze zo slecht dan..? We noemt zijn band nou Playfull sex...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Editors waren gaaf
Het voorprogramma was super vaag, zang die je niet verstond (vage taal), een gitaar die je amper hoorde een te vrolijke drummer. Het klonk niet slecht, maar echt niet mijn ding. Ze werden ook nog eens halverwege het laatste nummer van het podium gezet. Stagecrew begon gewoon de stekkers er uit te trekken, heel raar, echt onvoorstelbaar!(Videootje van ze: http://www.youtube.com/watch?v=USgVMYluG_4 )
Lekker weer hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Het liep te ver uit ofzo, ze begonnen om 20:30 en ik denk dat ze tot 21:00 mochten. Maar het was onderhand 21:10 ofzo.. Er tikte eerst al een mannetje een paar keer een bandlid aan en wees op zijn horloge, maar je kan moeilijk middenin een nummer stoppen. Daar dacht de crew anders over, en die begonnen gewoon te ruimen, toen zijn ze maar opgehouden. Ze waren echt niet vrolijk
en zo te zien.. moeten ze nog een paar dagen met Editors op tournee..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Het liep te ver uit ofzo, ze begonnen om 20:30 en ik denk dat ze tot 21:00 mochten. Maar het was onderhand 21:10 ofzo.. Er tikte eerst al een mannetje een paar keer een bandlid aan en wees op zijn horloge, maar je kan moeilijk middenin een nummer stoppen. Daar dacht de crew anders over, en die begonnen gewoon te ruimen, toen zijn ze maar opgehouden. Ze waren echt niet vrolijk
Moet dat nou op de dag des onheils..... Vandaag is het precies een week geleden dat we van crossover een warning kregen en 1 week om het te verbeteren...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef Sok41 het volgende:
tvp, ta , later
En het is in mijn inziens zeker verbeterdquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:26 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Moet dat nou op de dag des onheils..... Vandaag is het precies een week geleden dat we van crossover een warning kregen en 1 week om het te verbeteren...
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, gaan stukke langzamer en de gesprekken zijn niet meer super zinloosquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En het is in mijn inziens zeker verbeterd![]()
Veel succesquote:
Succes en denk aan ons als het fout gaat! dan komt alles vast weer goed!quote:
kansloze rukker met je Pa-FiPoquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, gaan stukke langzamer en de gesprekken zijn niet meer super zinloos
Sorry ik moet het toch doen :
Pa-Fipo![]()
waarom stuur je ze dan niet meteen....quote:Hi
It`s eva again. Will you ever contact me?
I made those nude pictures especially for you and I wont write to you again!
If you wanna see them just drop me a line at: beva4_at_mailcreativity.info
DOEN GEKquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe zijn spammailtjes hilarisch.. kreeg ik dit in mijn gmail spam inbox
[..]
waarom stuur je ze dan niet meteen....![]()
en dan wel de foto's hier posten!quote:
Waarschijnlijk word ik doorgelinkt naar een 'dating' site.. maar...zal ik deze Eva maar eens terugmailen..quote:
ROFL!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe zijn spammailtjes hilarisch.. kreeg ik dit in mijn gmail spam inbox
[..]
waarom stuur je ze dan niet meteen....![]()
Maar er stond ook wat zinnigs inquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kansloze rukker met je Pa-FiPoBegrijp je niet dat dat een keer moet stoppen...?
![]()
doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik doorgelinkt naar een 'dating' site.. maar...zal ik deze Eva maar eens terugmailen..![]()
WATJE!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen deze morgenik heb besloten vandaag weinig gebruik te maken van FOK!, ook al moet de scriptie maandag pas ingeleverd worden, we willen hem vandaag afhebben en morgen al uitprinten, zodat we eventuele omstandigheden bij het printen maandag voorzijn
zul je altijd zien dat het dicht is, of de printer/pc kapot
maar goed, af en toe ben ik hier wel te vinden, lees ook wel mee, alleen post (denk ik) gewoon wat minder
[..]
doenen dan, zoals gezegd, die pics hier posten
moet wel, anders komt het niet op tijd afquote:
ik zal wel even een mooi mailtje gaan schrijven..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doenen dan, zoals gezegd, die pics hier posten
Goed van je, succes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet wel, anders komt het niet op tijd afik voel de druk van de deadline op m'n schouders
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Misschien ga ik ook maar eens aan mijn stageverslag, en ik ga even opzoek naar een leuke afstudeeropdracht denk ik!
Nee ze waren niet heel slecht, ze werden alleen van het podium gegooid. Ik denk dat ze gewoon langer speelde dan afgesproken was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waren ze zo slecht dan..? We noemt zijn band nou Playfull sex...![]()
Ja, jullie hebben me zenuwachtig gemaakt haha, ik heb nog wel een half jaar, maar ik wil graag iets leuks (het liefst in het buitenlandquote:
Jahoor? Zoiets heb ik nog noooit mee gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Editors waren gaaf
Het voorprogramma was super vaag, zang die je niet verstond (vage taal), een gitaar die je amper hoorde een te vrolijke drummer. Het klonk niet slecht, maar echt niet mijn ding. Ze werden ook nog eens halverwege het laatste nummer van het podium gezet. Stagecrew begon gewoon de stekkers er uit te trekken, heel raar, echt onvoorstelbaar!(Videootje van ze: http://www.youtube.com/watch?v=USgVMYluG_4 )
ik heb gewoon alle bedrijven op het industrieterrein bij mij in de buurt gemaild, als ze ook maar iets te maken hadden met Logistiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe heb jij de jouwe gevonden, op vacatures zoeken, of heb je gewoon open brieven gestuurd?
Ja, het was ECHT onvoorstelbaar. Ik heb het ook nog nooit gezien. Wel eens dat de hele stage crew een beetje saggo in de coulissen stond te wachten, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jahoor? Zoiets heb ik nog noooit mee gemaakt![]()
Nou, brak niet, wel redelijk moequote:Maar tof dat de editors wel goed speelden! Nu lekker brak op stage?
hehe..quote:
denk dat je toch uitkomt op counter, of desk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef denB het volgende:
Iemand die de engelse vertaling weet van Afhaalbalie (in context: U kunt uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie)
De engelse kennen die wordt niet in een geheel, maar ik kom niet op de juiste vertaling
Zoiets: "You can pick up your order at the designated desk"?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef denB het volgende:
Iemand die de engelse vertaling weet van Afhaalbalie (in context: U kunt uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie)
De engelse kennen die wordt niet in een geheel, maar ik kom niet op de juiste vertaling
Hmmm spannend, spannend! Wil wel graag iets leuks vinden, ben een beetje aan het rond kijken maar er zijn ook wel een aantal vacatures te vinden, jammer genoeg nog niet voor de tijd dat ik er eentje nodig heb maar een beetje orientatie is niet slecht natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gemaild dat ik afstudeerplek zocht, om een scriptie-onderzoek te doen, voor mijn opleiding etc.etc.
Ja precies, als ze opeens een overwachte toegift geven staat de crew meestal ook niet blij te kijken, maar dit is echt absurd haha. Nou, weer een ervaring rijkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, het was ECHT onvoorstelbaar. Ik heb het ook nog nooit gezien. Wel eens dat de hele stage crew een beetje saggo in de coulissen stond te wachten, maar niet meer dan dat.
[..]
Nou, brak niet, wel redelijk moe. Maar ik ben het wel gewend, heel vaak spelen bandjes die ik wil zien door de week.
je hebt DaFan en denB gemistquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
de dagcijfers
021. 125 Damzkieee
026. 122 ReMcOrE
055. 080 PieterBas
056. 079 Roycoooooo
118. 054 Goover
222. 034 Kuno_van_Dijk
243. 032 miss-scofield
quote:
sorryquote:
sta je wel in de dagcijfers dan...?quote:
Dat verwijst niet echt naar een afhaalbalie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Zoiets: "You can pick up your order at the designated desk"?
ik had je er al wel tussenstaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef DaFan het volgende:
111. 056 DaFan
zei ik toch al..! meer posten Leintje!quote:
Nou jaaaa hoe kan dat nou weer?quote:
Psssst, Leinonleinquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
de dagcijfers
en heb lienolien niet kunnen vinden![]()
![]()
het laagste aantal in de Top 250 was 31, dat heeft Leinonlein gisteren niet geredquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zei ik toch al..! meer posten Leintje!![]()
meer posten...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou jaaaa hoe kan dat nou weer?![]()
Grote foei naar mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde werker hieroquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het laagste aantal in de Top 250 was 31, dat heeft Leinonlein gisteren niet gered
mja... Maar die crossposter kan niet zeggen dat we nog veel posten en het gaat ook 7 van de 10 posts ergens over...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag worden we beoordeeld eh...
'De dag des oordeels'! Hopen dat het niet 'De dag des onheils' wordt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag worden we beoordeeld eh...
lichtjes bewolkt, wel warm met een lekker zonnetjequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat voor weer is het trouwens bij jullie? hier voornamelijk warm, zonnig en mooie meisjes in rokjes!![]()
Warm en weinig meisjes in rokjes..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mja... Maar die crossposter kan niet zeggen dat we nog veel posten en het gaat ook 7 van de 10 posts ergens over...!![]()
Wat voor weer is het trouwens bij jullie? hier voornamelijk warm, zonnig en mooie meisjes in rokjes!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |