fixedquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus jij bent graag het middelpunt in een bukake..Whatever turns you on..
![]()
Ik vind het niet zo heel erg, ik kan het namelijk ook echt nietquote:
jaloers?quote:
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* postquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zooo echt te lekker weer hier in het wonderschone Berlijn!
ja, echt wel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* post
hoe ging het??quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Zijn we weer, ff geoefend voor de presentatie die we morgen hebben!
Niet verkeerd als je ff oefent![]()
hee...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Verkapte *kijkmijlekkerinhetbuitenlandzitten* post
mwah, ff beetje bijschaven nog. Niet echt mijn ding dat presenterenquote:
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
mwah, ff beetje bijschaven nog. Niet echt mijn ding dat presenteren![]()
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houden
Klopt, doe ik ook wel.. Om het ff iets meer te beargumenteren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).
Armen over elkaar moet je sowieso niet doen trouwens
ik wordt er wel iets beter in, in het gebruiken van mijn handen... maar ziet er nog niet echt ontspannen uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm gebruik ze om je woorden kracht bij te zetten. Niet te hard zwaaien natuurlijk anders zie je eruit als Andries Knevel. Maar om ze nou achter je rug, voor je buik, in je zakken te houden..ben je net een standbeeld (en je ziet er automatisch nerveuzer uit).
Armen over elkaar moet je sowieso niet doen trouwens
Daar heb ik nooit geen last van gehad. Praat altijd iets te snel waardoor het moeilijk te verstaan isquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wordt er wel iets beter in, in het gebruiken van mijn handen... maar ziet er nog niet echt ontspannen uit
op de tieten van een lekkere collega..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet nooit waar ik m'n handen moet houden
geile bak hoor..quote:
prachtig stukje techniek natuurlijk. maar waarom moesten ze dat nou in zo'n verpakking stoppenquote:
maar die zijn nooit aanwezig, lekkere vrouwelijke medestudentes ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
op de tieten van een lekkere collega..
Ehm nee?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, doe ik ook wel.. Om het ff iets meer te beargumenteren.
Als je stil staat en een ander aan het woord is kun je wel netjes je armen over elkaar doen![]()
Neej, idd niet. Baal ik ook altijd van, of je moet de verpleging ofzo in gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die zijn nooit aanwezig, lekkere vrouwelijke medestudentes ook niet
dat bedoelt Roy ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm nee?
Als je met 'een ander' bedoelt, je presentatie-partner, dan kan het eventueel wel, maar als het iemand uit het publiek is die feedback geeft, of een vraag stelt, is armen over elkaar not done.
Armen over elkaar geven namelijk een gesloten houding aan, dus dat je je niet interesseert voor wat de communicerende partij te melden heeft.
Die bedoel ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ehm nee?
Als je met 'een ander' bedoelt, je presentatie-partner, dan kan het eventueel wel, maar als het iemand uit het publiek is die feedback geeft, of een vraag stelt, is armen over elkaar not done.
Armen over elkaar geven namelijk een gesloten houding aan, dus dat je je niet interesseert voor wat de communicerende partij te melden heeft.
1,8!quote:
Goddomme spreek je voor mij?quote:
wat is het verschil tussen de verschillende types dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
1,8!Ik loop er bijna iedere dag langs 1
![]()
edit: en dat is het duurste model ervan! hij begint bij 1,3 miljoen! dat is tenminste nog te betalen!![]()
Je kan ook gewoon je partner zn handje vasthouden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook!
Naja, hou ze niet over elkaar.. wel dat ik 1 hand ff vasthou met mijn andere hand. Lastig uit te leggen![]()
Goh.. zo'n riante stagevergoeding?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
edit: en dat is het duurste model ervan! hij begint bij 1,3 miljoen! dat is tenminste nog te betalen!![]()
Okeee, dan mag t. Omdat jij mijn held bentquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron#Final_numbersquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
In de krant staat 2,8, maar volgens mij heb je gelijk idd!
Voornameliijk de extra luxe die je erin kan hebben dacht ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:56 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de verschillende types dan?
mjah, redelijk riant, als ik (1,8milj. / 630 = 2858) nog 238 jaar stage blijf lopen hier en niets uitgeef kan ik hem kopen!quote:
is er dan nog een model.. volgens mij is er maar eenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Dat gaat te fúr!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:57 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je partner zn handje vasthouden.
dat was al een tijdje bekendquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Okeee, dan mag t. Omdat jij mijn held bent![]()
![]()
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
is er dan nog een model.. volgens mij is er maar een![]()
je zou even de 16.4 liter motor even op zijn staart mogen trappen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)
[afbeelding]
Een fotootje van die in berlijn staat!![]()
En ik zie ook iedere week wel een keer de R8 van Audi die hier ook in de showroom staat te blinken! heb er zelfs al een keer in mogen zitten!![]()
Geweldig nummerbordquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeee er zijn er veel meer, ik dacht 300 (limited edition)
[afbeelding]
Een fotootje van die in berlijn staat!![]()
En ik zie ook iedere week wel een keer de R8 van Audi die hier ook in de showroom staat te blinken! heb er zelfs al een keer in mogen zitten!![]()
jep! die geile bak!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
je bedoelt deze?!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
van die Bugatti bedoel je? Nee man is helemaal niet leuk, dat ding kun je niet mee over de 'gewone' weg, ligt zo laag ieder hobbeltje bobbeltje hoor je de onderkant tegen aanschrapen...!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je zou even de 16.4 liter motor even op zijn staart mogen trappen...![]()
jaaa! STUDIEquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef denB het volgende:
[..]
Geweldig nummerbord
STUDIE
-- Net weer mn beugel kapotmaar hij wordt kosteloos gefixed
helpt Bootje je daarmee??quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef denB het volgende:
-- Net weer mn beugel kapotmaar hij wordt kosteloos gefixed
[bootje-imitatie]quote:
ik snapte em ff niet.. maar goed. nu wel. hij's fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |