Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, gaan stukke langzamer en de gesprekken zijn niet meer super zinloosquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En het is in mijn inziens zeker verbeterd![]()
Veel succesquote:
Succes en denk aan ons als het fout gaat! dan komt alles vast weer goed!quote:
kansloze rukker met je Pa-FiPoquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, gaan stukke langzamer en de gesprekken zijn niet meer super zinloos
Sorry ik moet het toch doen :
Pa-Fipo![]()
waarom stuur je ze dan niet meteen....quote:Hi
It`s eva again. Will you ever contact me?
I made those nude pictures especially for you and I wont write to you again!
If you wanna see them just drop me a line at: beva4_at_mailcreativity.info
DOEN GEKquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe zijn spammailtjes hilarisch.. kreeg ik dit in mijn gmail spam inbox
[..]
waarom stuur je ze dan niet meteen....![]()
en dan wel de foto's hier posten!quote:
Waarschijnlijk word ik doorgelinkt naar een 'dating' site.. maar...zal ik deze Eva maar eens terugmailen..quote:
ROFL!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:34 schreef PieterBas het volgende:
Af en toe zijn spammailtjes hilarisch.. kreeg ik dit in mijn gmail spam inbox
[..]
waarom stuur je ze dan niet meteen....![]()
Maar er stond ook wat zinnigs inquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kansloze rukker met je Pa-FiPoBegrijp je niet dat dat een keer moet stoppen...?
![]()
doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word ik doorgelinkt naar een 'dating' site.. maar...zal ik deze Eva maar eens terugmailen..![]()
WATJE!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen deze morgenik heb besloten vandaag weinig gebruik te maken van FOK!, ook al moet de scriptie maandag pas ingeleverd worden, we willen hem vandaag afhebben en morgen al uitprinten, zodat we eventuele omstandigheden bij het printen maandag voorzijn
zul je altijd zien dat het dicht is, of de printer/pc kapot
maar goed, af en toe ben ik hier wel te vinden, lees ook wel mee, alleen post (denk ik) gewoon wat minder
[..]
doenen dan, zoals gezegd, die pics hier posten
moet wel, anders komt het niet op tijd afquote:
ik zal wel even een mooi mailtje gaan schrijven..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doenen dan, zoals gezegd, die pics hier posten
Goed van je, succes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet wel, anders komt het niet op tijd afik voel de druk van de deadline op m'n schouders
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Leinonlein het volgende:
Misschien ga ik ook maar eens aan mijn stageverslag, en ik ga even opzoek naar een leuke afstudeeropdracht denk ik!
Nee ze waren niet heel slecht, ze werden alleen van het podium gegooid. Ik denk dat ze gewoon langer speelde dan afgesproken was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waren ze zo slecht dan..? We noemt zijn band nou Playfull sex...![]()
Ja, jullie hebben me zenuwachtig gemaakt haha, ik heb nog wel een half jaar, maar ik wil graag iets leuks (het liefst in het buitenlandquote:
Jahoor? Zoiets heb ik nog noooit mee gemaaktquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:14 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Editors waren gaaf
Het voorprogramma was super vaag, zang die je niet verstond (vage taal), een gitaar die je amper hoorde een te vrolijke drummer. Het klonk niet slecht, maar echt niet mijn ding. Ze werden ook nog eens halverwege het laatste nummer van het podium gezet. Stagecrew begon gewoon de stekkers er uit te trekken, heel raar, echt onvoorstelbaar!(Videootje van ze: http://www.youtube.com/watch?v=USgVMYluG_4 )
ik heb gewoon alle bedrijven op het industrieterrein bij mij in de buurt gemaild, als ze ook maar iets te maken hadden met Logistiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
Hoe heb jij de jouwe gevonden, op vacatures zoeken, of heb je gewoon open brieven gestuurd?
Ja, het was ECHT onvoorstelbaar. Ik heb het ook nog nooit gezien. Wel eens dat de hele stage crew een beetje saggo in de coulissen stond te wachten, maar niet meer dan dat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jahoor? Zoiets heb ik nog noooit mee gemaakt![]()
Nou, brak niet, wel redelijk moequote:Maar tof dat de editors wel goed speelden! Nu lekker brak op stage?
hehe..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |