denk dat je toch uitkomt op counter, of desk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef denB het volgende:
Iemand die de engelse vertaling weet van Afhaalbalie (in context: U kunt uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie)
De engelse kennen die wordt niet in een geheel, maar ik kom niet op de juiste vertaling
Zoiets: "You can pick up your order at the designated desk"?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:17 schreef denB het volgende:
Iemand die de engelse vertaling weet van Afhaalbalie (in context: U kunt uw bestelling afhalen bij de afhaalbalie)
De engelse kennen die wordt niet in een geheel, maar ik kom niet op de juiste vertaling
Hmmm spannend, spannend! Wil wel graag iets leuks vinden, ben een beetje aan het rond kijken maar er zijn ook wel een aantal vacatures te vinden, jammer genoeg nog niet voor de tijd dat ik er eentje nodig heb maar een beetje orientatie is niet slecht natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gemaild dat ik afstudeerplek zocht, om een scriptie-onderzoek te doen, voor mijn opleiding etc.etc.
Ja precies, als ze opeens een overwachte toegift geven staat de crew meestal ook niet blij te kijken, maar dit is echt absurd haha. Nou, weer een ervaring rijkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, het was ECHT onvoorstelbaar. Ik heb het ook nog nooit gezien. Wel eens dat de hele stage crew een beetje saggo in de coulissen stond te wachten, maar niet meer dan dat.
[..]
Nou, brak niet, wel redelijk moe. Maar ik ben het wel gewend, heel vaak spelen bandjes die ik wil zien door de week.
je hebt DaFan en denB gemistquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
de dagcijfers
021. 125 Damzkieee
026. 122 ReMcOrE
055. 080 PieterBas
056. 079 Roycoooooo
118. 054 Goover
222. 034 Kuno_van_Dijk
243. 032 miss-scofield
quote:
sorryquote:
sta je wel in de dagcijfers dan...?quote:
Dat verwijst niet echt naar een afhaalbalie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Zoiets: "You can pick up your order at the designated desk"?
ik had je er al wel tussenstaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef DaFan het volgende:
111. 056 DaFan
zei ik toch al..! meer posten Leintje!quote:
Nou jaaaa hoe kan dat nou weer?quote:
Psssst, Leinonleinquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
de dagcijfers
en heb lienolien niet kunnen vinden![]()
![]()
het laagste aantal in de Top 250 was 31, dat heeft Leinonlein gisteren niet geredquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zei ik toch al..! meer posten Leintje!![]()
meer posten...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou jaaaa hoe kan dat nou weer?![]()
Grote foei naar mezelf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde werker hieroquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het laagste aantal in de Top 250 was 31, dat heeft Leinonlein gisteren niet gered
mja... Maar die crossposter kan niet zeggen dat we nog veel posten en het gaat ook 7 van de 10 posts ergens over...!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag worden we beoordeeld eh...
'De dag des oordeels'! Hopen dat het niet 'De dag des onheils' wordt!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Casual-T het volgende:
Vandaag worden we beoordeeld eh...
lichtjes bewolkt, wel warm met een lekker zonnetjequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wat voor weer is het trouwens bij jullie? hier voornamelijk warm, zonnig en mooie meisjes in rokjes!![]()
Warm en weinig meisjes in rokjes..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mja... Maar die crossposter kan niet zeggen dat we nog veel posten en het gaat ook 7 van de 10 posts ergens over...!![]()
Wat voor weer is het trouwens bij jullie? hier voornamelijk warm, zonnig en mooie meisjes in rokjes!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |