Idd. en weer assist van Sneijderquote:
VD Vaart en Sneijder tot nu de beste van Nederland, Kuijt stelt toch weer beetje teleurquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd. en weer assist van Sneijder![]()
kerel is goed op dreef![]()
![]()
Goddomme, k wou t net serieus posten met een plaatje van een kale gabber dr bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
HAKKÛÛÛÛÛÛÛÛH!!!!!!!!!!!!!!!!
Nakatomi - Children Of The Night, ideale plaat om op te hakken![]()
nostalgiequote:
nice... mooi clean, niet teveel kleuren etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
Wat vinden jullie er van?
Een kleine preview gemaakt
[afbeelding]
Netjes hoor, best wel strakquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[afbeelding]
ik ben niet zo van het ontwerpen, maar ik vind die banner bovenaan wel erg dik..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef denB het volgende:
[afbeelding]
Dat lijkt zo omdat je een flink stuk van de layout niet kan zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef Goover het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het ontwerpen, maar ik vind die banner bovenaan wel erg dik..
Als hij ze er bij Ajax maar in ramtquote:
Klopt, en klopt nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Ik hoorde/las dat sneijder niet weg mocht bij Ajax?
Dat lijkt me zo kut he, kan je misschien hoger opkomen, accepteerd je vereniging de transfer niet
Mag wel weg als het gevraagde bedrag maar op tafel komt is er niks aan de hand. Valencia wil niet verder gaan dan 12/13 miljoen, houdt het op..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Dat lijkt me zo kut he, kan je misschien hoger opkomen, accepteerd je vereniging de transfer niet
om over 2 jaar transfervrij te vertrekkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef denB het volgende:
Oh okay zat het zo in elkaar, ja ik las het volgens mij in de metro ofzo... Lees de sport rebruiken niet zovaak dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mag wel weg als het gevraagde bedrag maar op tafel komt is er niks aan de hand. Valencia wil niet verder gaan dan 12/13 miljoen, houdt het op..
Hij heeft ook nog een contract voor 2 jaar dus![]()
Nopes, Valencia wil hem niet meer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef Casual-T het volgende:
Nee, Valencia wil hem gewoon niet, toch?
Maar hij wil wel..
Dus nu zijn de supporters pissig op Sneijder? Heb t niet zo gevolgd..
Naar de Editors, dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
Doe eens over voetbal praten in een ander topic
7 min en ik mag naar huis, omkleden, opgehaald worden, eten, Editors bekijken, teruggebracht worden en slapen
Cool, veel plezier bij the editors.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Goover het volgende:
Doe eens over voetbal praten in een ander topic
7 min en ik mag naar huis, omkleden, opgehaald worden, eten, Editors bekijken, teruggebracht worden en slapen
Wat zei je: Nee jij ziet er lekker uit met je plofkop?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
Collega: Hey, Kliko wil jij ook een whopper?
ik: Kliko?
Collega: omdat je zoveel eten op een dag.. en alles kan eten
Je was toch aan het lijnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef denB het volgende:
[..]
Wat zei je: Nee jij ziet er lekker uit met je plofkop?
Da's een heel stuk beter dan bj mij: na 15 week stelde iemand de vraag of het nou Michiel of Machiel is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef DaFan het volgende:
Ik las Kuno.
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Cool, veel plezier bij the editors.
Nog 84 minuten, hoe kom ik deze, met zo min mogelijk frustratie, door... iemand tips?![]()
duitser....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!)
Zei ik nou net iets met weinig frustratie? Touristen zorgen voor frustratiequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Bij de brandenburger tor gaat zitten met een lekker bakje koffie en genieten van alle domme toeristen! (dit is dus om na je werk te doen he!)
Kut nerd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef denB het volgende:
[..]
duitser....
Mensen ik ga sluiten, maak nog even een layout voorbeeld af en dan opweg naar heus!
Ik ga naar de brandenburger tor!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zei ik nou net iets met weinig frustratie? Touristen zorgen voor frustratie![]()
Lekker luieren met een bak koffie zie ik dan wel weer zitten haha
whahahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
welterustenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:03 schreef ETA het volgende:
welterusten,ik ga naar bed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |