quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Let er ook nog iemand op, hoe de bewoners reageren?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Jezus wat is amanda toch een ordinair wijf...gadverredamma....bah bah...echt dat brian haar als vriendin wil...afgelikte hoer..
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef FuTilE het volgende:
Whahahaha... Hoe reageerde Huub op zijn TV-momentje net?
Érg plat vertoon bij Jensen, overigens. Ze spelen hun Tokkierol glansrijk....
En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Jaap is de overwinnaar!!!
Geweldig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wordt weggevaagd door Jaap. Prachtig. Haar opmerking dat ze niets wilde met Huub onder de dekens werd meteen ontkracht door de beelden erna. Prachtig. Jaap is hilarisch
En 19 is volgens jou haar verjaardagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
ehh 19...jah das moeilijk he je eigen verjaardag domme hoerrr.
Anders ik welquote:
Vergeten, wil jij hem even zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Geen TT?
Damn, damn, damn... Geen streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
In het huis gaat het ook lekker.
Lachend alsof ze gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
Iemand toevallig gezien hoe Amanda hierop reageerde?
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.
Hij keek bijzonder not amused toen hij Amanda tot 2x toe hoorde zeggen dat zij en Brian een relatie hebben...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef FSR het volgende:
Bwian is not amused over de uitspraak dat Amandel heeft gevingert... en nog wat dingetjes....
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...
Heb je je eigen hersenen al eens bekeken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Anders ik welen Amanda heeft voor mij nu voorgoed bewezen dat het een hersenloze snol is.
Ze is echt te domquote:
Dat dreigen gaat te ver. Ik vertrouw die Bitch voor geen Meter Sanctie of verwijdering per direct. dit kan niet Huub moet aangifte doen. en wel directquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Natasia zit weer te dreigen dat ze Huub ind efik gaat steken als hij aan de foto's van haar kindjes komt.
Nee gek he... in de avond beginnen de meeste antidepresiva pas echt te werken..en daarvan ga je minder mooi worden!!quote:
Nou je weet het...Net als bij Theo van Gogh..alle vingers gaan 1 kant op dus jah als huub iets gebeurt ..gewoon effe een vrachtwagen huren en haar en der familie lekker afzetten in polen en daar door de poolse criminilen een uurtje laten behandelen....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
Dit dreigen gaat wel weer erg ver. Haar familie komt hem wel halen en gaat hem in de fik steken
Zucht.. Nevermind..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je je eigen hersenen al eens bekeken?
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gek he... in de avond beginnen de meeste antidepresiva pas echt te werken..en daarvan ga je minder mooi worden!!
Voor alle duidelijkheid Iq..is een moment opname...ten 2de ik ken iemand met een iq van 40 dan ben je mongolide..maar hij is ruimtevaart ingineur bij fucking NASA,.na een studie van 6 jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben dan![]()
Niet als je ze niet met 100% regelmaat slikt daar bij een inwerk periode van 3 weken...voor het duidelijke effect weer gegeven kan worden..daarbij..Brian is vast wel naar een zwaarder medicijn gegaan want hij is me te rustig...als iemand mijn vriendin Kankerhoer noemt gaat die echt wel een stapje terug nemen hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.
Ze werken pas effectief na 6 weken Na de laatste verhoging.
Btw, zelfmoord kan een bijwerking zijn !
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid Iq..is een moment opname...ten 2de ik ken iemand met een iq van 40 dan ben je mongolide..maar hij is ruimtevaart ingineur bij fucking NASA,.na een studie van 6 jaar.
En dan spring ik op jequote:
True, het verklaard ook wel het niet of lastig klaarkomen van Bwian...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet als je ze niet met 100% regelmaat slikt daar bij een inwerk periode van 3 weken...voor het duidelijke effect weer gegeven kan worden..daarbij..Brian is vast wel naar een zwaarder medicijn gegaan want hij is me te rustig...als iemand mijn vriendin Kankerhoer noemt gaat die echt wel een stapje terug nemen hoor..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Op stream: Amanda schaamd zich dood..en is diep ongelukkig zie haar blik!
Tsja, altijd lastig om op TV te moeten zien dat je het archetypische domme snolletje bentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Op stream: Amanda schaamd zich dood..en is diep ongelukkig zie haar blik!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Jullie volgen dit ook echt hè? Niets anders te doen met je leven?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
Mensen, ik vind het wel heel erg sneu voor Amanda... SMS amanda naar 1010
Zoveel drinkt Brian niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef FSR het volgende:
[..]
True, het verklaard ook wel het niet of lastig klaarkomen van Bwian...
Wat ik wel link vind is zijn alcohol gebruik in combi met de medicijnen...
Dat was de opmerking van de avondquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
Hebben Brian en Amanda al ruzie over die "als er meer lullen waren dan had ik het misschien al met meer gedaan" opmerking??
Okay mensen, met een gun op mijn hoofd, SMS niet amanda naar 1010...quote:
Ik lig dubbel met je meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was de opmerking van de avondIk lig er nog steeds dubbel om
Jaap was ook de bestequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef basicsaint het volgende:
Huub, Lieke en Jaap proberen elkaar wijs te maken dat Jaap de beste was.
Een echt lachende Jaap is leuk om te zienquote:
Adel he...vindt ik ook!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef basicsaint het volgende:
En dat was ie ook!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef basicsaint het volgende:
* beequeen ook, tot morgen en succes voor de nachtploeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef Meganog het volgende:
BAN druipt af.
Het niveau!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Komt amanda weer binnenbanjeren: Huub met zijn kleine pikkie...
Wel gezond!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef Soho het volgende:
Olijfolie fikt toch niet?
Achter de kapsalon in de struikenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Boodschappen bij de voordeur, nieuwe sigaretten. Brian heeft ze gevonden en meteen meegenomen. De sigaretten liggen nu ergens in de kapsalon.
Daar begon hij idd maar liep vervolgens (volgens mij) naar de kapsalonquote:
Hmm, grappig hoe verschillend je kunt kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:53 schreef farceman het volgende:
Wat een briljant optreden van Jaap zeg!
Wat kan die vent snel en goed improviseren
Yep, maar je kan ook mij hebben gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Er waren wel enorm veel lachsalvo's toegevoegd bij Jensen trouwens, maar dat doet hij altijd.
Testimonial voor Japio, dat is normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Prik0 het volgende:
Meteen wordt er gebeld....
Hey, ben jij niet die ene focking tering fan van Amanda? Niets persoonlijks tegen je hoor maar ik lach me echt te pletter nu...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Jaap durfde niet alles te zeggen. Huub vindt dat Jaap het super deed (backup nodig Huub?)
Hij speelde het spelletje perfekt mee....dat clubje in de waan laten dat Amanda zich zo goed had neergezet....juist om ze op het moment supreme af te laten gaan als een gieterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap was echt heel goed bezig. Wat raar dat Jaap zo onzeker was vanmiddag.
Zag het net, bahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik net dat Gert Jan Dröge is overleden, terwijl ze laatst nog verkondigden dat er niets aan de hand was. Vreemd allemaal. (en erg off topic)
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_(64)_overleden.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik net dat Gert Jan Dröge is overleden, terwijl ze laatst nog verkondigden dat er niets aan de hand was. Vreemd allemaal. (en erg off topic)
Hij zal in ieder geval niet door het vuur mogen rollen en zichzelf blussen door in de vijver te springen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
Jaap moet naar achter komen, hij zal vast Huub tegen moeten houden.
Hij was net wel opgefokt. Amanda vroeg al,' waarom doe je zo?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
Inderdaad. Het is een schande dat ze ergens om geeft!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Natasia is al haar persoonlijke spulletjes aan het opruimen, omdat ze bang is dat Huub of Jaap het in de fik steken. Wat een giller!!! Wijf heeft een tering grote smoel, maar schijt onder tussen 10 kleuren stront.
Volgens Nu.nl is ie idd overleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Brian vindt diep in zijn hart Amanda nu een ranzig figuur en schaam zich rotquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
ja, en huub denkt er over om tijdens de uitzending van jensen als-ie daar is om de foto van eric's moeder in brand te steken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef Desii het volgende:
Wat was Japio goed..
heerlijk om te zien, dat Huub en Lieke ook genoten van hem. (het is toch wel een sterk trio aan het worden)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Inkoppertje --) gaf ze maar om d'r kindjuuuuusssss...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een schande dat ze ergens om geeft!
Oh pullease!
Die kookt van binnen... een paar opmerkingen van Amanda d'r bij.... plus dat ie in dat sigarreten verhaal een rol speelt dat houdt ie nooit allemaal bij. BOEMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
moet je die streams dan niet opnieuw kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
Mn pc is opgenieuw geinstallleerd, dus moet vanalles nog installeren enz nu, erg irritant, ik wil streamen!
Tja, hij moet toch iets doen om Jaap te overtreffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, en huub denkt er over om tijdens de uitzending van jensen als-ie daar is om de foto van eric's moeder in brand te steken.
lieke buldert van het lachen, wat een sneak is die meid
Mooie TTquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Gaat Huub de foto van Eric's overleden moeder verbranden?
Brian snapt precies wat er gebeurt is.... en dat het niet positief voor hem is begrijpt ie ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Weer onenigheid tussen Amanda en Brian. Brian heeft het spel nog wel enigszins door, maar Amanda is echt leeg daarboven.
waarom? dat is toch precies haar niveau?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het niveau!!!
Wat zal die Natasja balen dat ze bij dat groepje zit![]()
lezen DGK redactie mee.........................Hulp nodig.naam van Huub staat er op!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt dat op de pakjes sigaretten stickers zitten met de naam HUUB
Ja, daarom heb ik gister expres maar 1 dag gekocht, heb nu een maand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef sander-3 het volgende:
[..]
moet je die streams dan niet opnieuw kopen?![]()
Je vraagt me de vraag!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het niet normaal dat Brian zo te keer tegen haar gaat. Ze begrijpt het niet.
Brian antwoordt: als je het niet begrijpt, dan begrijp je het niet.
Wow, wat een diepgang weer....
ja echt zondequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Gelukkig hebben ze het zelf wel door dat ze er niet goed vanaf kwamen. Lukt jou ook nog wel eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
Jammer dat Brian en Amanda niet van hun kleine succesje kunnen genieten.
Persoonlijk bezit en daar mag je niet aankomen dus, Brian heeft ze verstopt dus hij heeft een probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt dat op de pakjes sigaretten stickers zitten met de naam HUUB
Zij vind dat ze bij de winnende partij hoort, als divaquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
waarom? dat is toch precies haar niveau?
Welk succesje heb jij gezien? Dat ze zonder vallen van de trap af kunnen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit en daar mag je niet aankomen dus, Brian heeft ze verstopt dus hij heeft een probleem.
Ja jammer inderdaad... welk succesje ook alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
Daar geniet ik van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian is duidelijk niet blij geworden van Amanda haar optreden bij Jensen. Vanmiddag was hij nog zo trots en wilde hij alles weten. Nu laat hij haar alleen.
Maar vooralsnog niks verstopt toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian is duidelijk niet blij geworden van Amanda haar optreden bij Jensen. Vanmiddag was hij nog zo trots en wilde hij alles weten. Nu laat hij haar alleen.
Ik vond het een heel grote afgangquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap was echt heel goed bezig. Wat raar dat Jaap zo onzeker was vanmiddag.
Zij krijgt ze van Brain.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef kissy het volgende:
Volgens mij zat Amanda vanavond ook weer te roken.
Omdat jaap hem vanavond heeft verslagen?En die lange aandacht?vergeleken met huub in L&C?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Waarom is Huub zo over de zeik?
Nope, ze heeft het besef niet eens. tis alleen een arrogante, egoistische en dom iemandquote:
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het is nog moeilijker met roken te stoppen dan met heroine"
Ik ben er nu 6 maanden af, maar als dit moeilijker was dan heroine verslaafden snap ik niet dat er nog mensen heroine gebruiken.
Huub is nog over de pis over zijn log.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Omdat jaap hem vanavond heeft verslagen?En die lange aandacht?vergeleken met huub in L&C?
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.
Zoals Eric weer de schoenen van Jaap heeft verstoptquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.
Ze moeten Brians medicatie verstoppen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.
Is ook zo, daar heb je van die slaapkuren voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef basicsaint het volgende:
Huub: het is moeilijker om te stoppen met roken dan met heroine.
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.
Heerlijk toch, als je zo in je eigen fantasie kunt gelovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.
Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Donnie29 het volgende:
Maar wie heeft zn log dan verwijderd?
Dat zou ik echt gewoon tof voor Amanda vinden ze is gewoon te lief voor het spel dan steeds maar weer gemanipuleerd te worden door Brian. Ze moet eens d'r gevoel volgen want dat heeft ze heel sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.
Als Huub op hem afrent en hij er als een haas van door gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Taurus het volgende:
Heeft Eric Huub's log verwijderd?Ik vind Huub trouwens 'n zieke geest als ie foto's van Erics moeder gaat verbranden, met z'n idiote godfather-taal. Focking dit, focking dat, I don't fucking care. Beetje nerd-actie.
Klopt... Het niet weer beginnen is moeilijker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef basicsaint het volgende:
Stoppen met roken is makkelijker. Meer zeg ik niet/
Ja en Jensen vond Jaap leuk en het was te merken dat hij Amanda niet zo vond.. zoals hij over haar praatte..mijn god. Deed me denken aan toen David Letterman Madonna introduceerde als "the biggest whore in showbusiness" alleen had Madonna 16 keer "FUCK YOU" paraat waar heel amerika over in rep en roer was omdat ze maar bleven piepen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja precies, op het moment dat je 't écht wilt, en 't lukt niet, dan ben je 'n zwakkeling. Maar het heeft ook te maken met zelfreflectie en hoe eerlijk je naar je zelf wilt zijn. Wil je niet stoppen, zeg het dan gewoon. Maar niet zoals Amanda trots zijn en zeggen dat dat je al zo en zo lang niet rookt, en daarna weer beginnen. Wees dan eerlijk naar jezelf en zeg 'ik wil helemaal niet stoppen'quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.
Klopt. Ook Jensen zit in het complot tegen Sint Hubertus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.
Yep, het klapvee geluid en beeld wordt vooraf opgenomen door de publieks-opjutterquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
Geweldig toch? Het kan me niet ver genoeg gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat helemaal niks verbranden, grootspraak is het.
Mocht hij de foto van Erics moeder verbranden dan mag hij ook branden
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja idd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.
Dat klopt precies wat je zegt.... alleen doet Huub vaak net iets anders dan Brian in gedachten had... en dan is ie weer helemaal de weg kwijt aiaiaiaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Huub heeft gisteren de map van brian gedelete zei hij, dan moet hij nu ook niet zeikenquote:
Inderdaad, gewoon een kwestie van wel of geen wilskrachtquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.
Ja klopt, dat hele stuk is aan elkaar geplakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...
Volgens mij zei ze nee toen hij vroeg een condoom te pakken.
Het is niet persoonlijk. Maar alles voor overwinning.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Damned, hoe praat Huub zo over een overleden vrouw die hij totaal niet kent?
Jij bent echt blind.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt gewoon tof voor Amanda vinden ze is gewoon te lief voor het spel dan steeds maar weer gemanipuleerd te worden door Brian. Ze moet eens d'r gevoel volgen want dat heeft ze heel sterk.
van Eric.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
Hoe komt Huub aan die sigaret?
Lieke is erg sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke groeit langzaam op me..ik vind d'r wel stoer..maar wel een bemoeial.
Tsssk, wat denkt ie wel, mafkees.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Brian gaat slapen, Amanda moet ook gaan slapen van hem.
Huub, Jaap en Lieke strax nog even bij hem zeuren, en ik kan de vlag weer uithangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een behoorlijk strak koppie.
Ik vond 'm inderdaad heel gemaakt overkomen. Dat valt in het huis minder op (ook al weet ik dat hij daar ook een rol speelt)quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef droomkoningin het volgende:
waarom vond iedereen Jaap zo geweldig? hij kwam over als een zielige ventje met een slecht ingestudeerde act... (net als anders dus)
dat hij beter overkwam dan amanda was voorspelbaar, dommere dozen bestaan er bijna niet (mag ik toch hopen!)
Ik blijf het een blamage vinden die grote zirkonia's in zijn oren...wat nou miljonairquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is wat para en gaat slapen
[afbeelding]
ik ook, 6 jaar geleden, van de één op de andere dag gestopt, zonder voornemens of zo, gewoon gestopt, de sigaretten die ik nog had aan een collega gegeven en klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Stoppen met roken is niet moeilijk als je het écht wil. Het is mij in 1 keer gelukt omdat ik er gewoon geen zin meer in had.
van eric gekregenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
Hoe komt Huub aan die sigaret?
Dat is zo jammer van Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Damned, hoe praat Huub zo over een overleden vrouw die hij totaal niet kent?
Ze zei: "Er is toch niks aan de hand"quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...
Volgens mij zei ze nee toen hij vroeg een condoom te pakken.
Ik snap het ook niet. En dat terwijl Sint Hubertus bekend staat om zijn grote incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren de map van brian gedelete zei hij, dan moet hij nu ook niet zeiken
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Pavement het volgende:
het is me ff ontgaan wie heeft zn log nu gedeleted ?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt blind.
Dat kind is niet lief. Het is een leeghoofdige, kunstmatig opgevulde, sletterige bimbo. En vandaag heeft zelfs die ene hersencel die ze op volle toeren gebruikt heeft de laatste tijd, het opgegeven.
Je zag heel goed aan Jaap z'n gezicht dat hij heel zenuwachtig was en dat hij gewoon te hard z'n best deed. Iets met z'n mond, daar zag ik het aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad heel gemaakt overkomen. Dat valt in het huis minder op (ook al weet ik dat hij daar ook een rol speelt)
En Amanda = Amanda. Had niet anders verwacht.
Whehehe wat een kop, geen enkele boer durft deze koe te melken.quote:
Al zou Huub nu maar een emmer water over hem heen gooien, dan draait die al door.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is zo jammer van Huub.
Hij draaft zo door.
Je kan zat dingen bedenken om Eric te pakken .
True, maar ze gaat nog op d'r bek, vanwege haar zwak voor d'r 'vriendje"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |