Je vraagt me de vraag!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
Amanda vindt het niet normaal dat Brian zo te keer tegen haar gaat. Ze begrijpt het niet.
Brian antwoordt: als je het niet begrijpt, dan begrijp je het niet.
Wow, wat een diepgang weer....

ja echt zondequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik net dat Gert Jan Dröge is overleden, terwijl ze laatst nog verkondigden dat er niets aan de hand was. Vreemd allemaal. (en erg off topic)

Gelukkig hebben ze het zelf wel door dat ze er niet goed vanaf kwamen. Lukt jou ook nog wel eensquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
Jammer dat Brian en Amanda niet van hun kleine succesje kunnen genieten.

Persoonlijk bezit en daar mag je niet aankomen dus, Brian heeft ze verstopt dus hij heeft een probleem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt dat op de pakjes sigaretten stickers zitten met de naam HUUB

Zij vind dat ze bij de winnende partij hoort, als divaquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
waarom? dat is toch precies haar niveau?

Welk succesje heb jij gezien? Dat ze zonder vallen van de trap af kunnen lopen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:

Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Persoonlijk bezit en daar mag je niet aankomen dus, Brian heeft ze verstopt dus hij heeft een probleem.

Ja jammer inderdaad... welk succesje ook alweer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:

Daar geniet ik van.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian is duidelijk niet blij geworden van Amanda haar optreden bij Jensen. Vanmiddag was hij nog zo trots en wilde hij alles weten. Nu laat hij haar alleen.

Maar vooralsnog niks verstopt toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.

Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian is duidelijk niet blij geworden van Amanda haar optreden bij Jensen. Vanmiddag was hij nog zo trots en wilde hij alles weten. Nu laat hij haar alleen.

Ik vond het een heel grote afgangquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap was echt heel goed bezig. Wat raar dat Jaap zo onzeker was vanmiddag.

Zij krijgt ze van Brain.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef kissy het volgende:
Volgens mij zat Amanda vanavond ook weer te roken.

Omdat jaap hem vanavond heeft verslagen?En die lange aandacht?vergeleken met huub in L&C?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Waarom is Huub zo over de zeik?

Nope, ze heeft het besef niet eens. tis alleen een arrogante, egoistische en dom iemandquote:

Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Het is nog moeilijker met roken te stoppen dan met heroine"
Ik ben er nu 6 maanden af, maar als dit moeilijker was dan heroine verslaafden snap ik niet dat er nog mensen heroine gebruiken.

Huub is nog over de pis over zijn log.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Omdat jaap hem vanavond heeft verslagen?En die lange aandacht?vergeleken met huub in L&C?

Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.

Zoals Eric weer de schoenen van Jaap heeft verstoptquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]

Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.

Ze moeten Brians medicatie verstoppen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.

Is ook zo, daar heb je van die slaapkuren voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef basicsaint het volgende:
Huub: het is moeilijker om te stoppen met roken dan met heroine.

Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.

Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.

Heerlijk toch, als je zo in je eigen fantasie kunt gelovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.

Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Donnie29 het volgende:
Maar wie heeft zn log dan verwijderd?

Dat zou ik echt gewoon tof voor Amanda vinden ze is gewoon te lief voor het spel dan steeds maar weer gemanipuleerd te worden door Brian. Ze moet eens d'r gevoel volgen want dat heeft ze heel sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.

Als Huub op hem afrent en hij er als een haas van door gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |