Yep, maar je kan ook mij hebben gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Er waren wel enorm veel lachsalvo's toegevoegd bij Jensen trouwens, maar dat doet hij altijd.
Testimonial voor Japio, dat is normaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Prik0 het volgende:
Meteen wordt er gebeld....
Hey, ben jij niet die ene focking tering fan van Amanda? Niets persoonlijks tegen je hoor maar ik lach me echt te pletter nu...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:51 schreef basicsaint het volgende:
Jaap durfde niet alles te zeggen. Huub vindt dat Jaap het super deed (backup nodig Huub?)
Hij speelde het spelletje perfekt mee....dat clubje in de waan laten dat Amanda zich zo goed had neergezet....juist om ze op het moment supreme af te laten gaan als een gieterquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Jaap was echt heel goed bezig. Wat raar dat Jaap zo onzeker was vanmiddag.
Zag het net, bahquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik net dat Gert Jan Dröge is overleden, terwijl ze laatst nog verkondigden dat er niets aan de hand was. Vreemd allemaal. (en erg off topic)
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_(64)_overleden.htmlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Hoor ik net dat Gert Jan Dröge is overleden, terwijl ze laatst nog verkondigden dat er niets aan de hand was. Vreemd allemaal. (en erg off topic)
Hij zal in ieder geval niet door het vuur mogen rollen en zichzelf blussen door in de vijver te springen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef mazaru het volgende:
Jaap moet naar achter komen, hij zal vast Huub tegen moeten houden.
Hij was net wel opgefokt. Amanda vroeg al,' waarom doe je zo?'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
Inderdaad. Het is een schande dat ze ergens om geeft!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Natasia is al haar persoonlijke spulletjes aan het opruimen, omdat ze bang is dat Huub of Jaap het in de fik steken. Wat een giller!!! Wijf heeft een tering grote smoel, maar schijt onder tussen 10 kleuren stront.
Volgens Nu.nl is ie idd overleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Brian vindt diep in zijn hart Amanda nu een ranzig figuur en schaam zich rotquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
ja, en huub denkt er over om tijdens de uitzending van jensen als-ie daar is om de foto van eric's moeder in brand te steken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef Desii het volgende:
Wat was Japio goed..
heerlijk om te zien, dat Huub en Lieke ook genoten van hem. (het is toch wel een sterk trio aan het worden)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Inkoppertje --) gaf ze maar om d'r kindjuuuuusssss...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is een schande dat ze ergens om geeft!
Oh pullease!
Die kookt van binnen... een paar opmerkingen van Amanda d'r bij.... plus dat ie in dat sigarreten verhaal een rol speelt dat houdt ie nooit allemaal bij. BOEMquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
Brian is opvallend stil.
moet je die streams dan niet opnieuw kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:00 schreef Liess het volgende:
Mn pc is opgenieuw geinstallleerd, dus moet vanalles nog installeren enz nu, erg irritant, ik wil streamen!
Tja, hij moet toch iets doen om Jaap te overtreffen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, en huub denkt er over om tijdens de uitzending van jensen als-ie daar is om de foto van eric's moeder in brand te steken.
lieke buldert van het lachen, wat een sneak is die meid
Mooie TTquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef Day het volgende:
Gaat Huub de foto van Eric's overleden moeder verbranden?
Brian snapt precies wat er gebeurt is.... en dat het niet positief voor hem is begrijpt ie ook dondersgoed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Weer onenigheid tussen Amanda en Brian. Brian heeft het spel nog wel enigszins door, maar Amanda is echt leeg daarboven.
waarom? dat is toch precies haar niveau?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het niveau!!!
Wat zal die Natasja balen dat ze bij dat groepje zit![]()
lezen DGK redactie mee.........................Hulp nodig.naam van Huub staat er op!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zegt dat op de pakjes sigaretten stickers zitten met de naam HUUB
Ja, daarom heb ik gister expres maar 1 dag gekocht, heb nu een maand.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:01 schreef sander-3 het volgende:
[..]
moet je die streams dan niet opnieuw kopen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |