Nou je weet het...Net als bij Theo van Gogh..alle vingers gaan 1 kant op dus jah als huub iets gebeurt ..gewoon effe een vrachtwagen huren en haar en der familie lekker afzetten in polen en daar door de poolse criminilen een uurtje laten behandelen....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
Dit dreigen gaat wel weer erg ver. Haar familie komt hem wel halen en gaat hem in de fik steken
Zucht.. Nevermind..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je je eigen hersenen al eens bekeken?
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gek he... in de avond beginnen de meeste antidepresiva pas echt te werken..en daarvan ga je minder mooi worden!!
Voor alle duidelijkheid Iq..is een moment opname...ten 2de ik ken iemand met een iq van 40 dan ben je mongolide..maar hij is ruimtevaart ingineur bij fucking NASA,.na een studie van 6 jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben dan![]()
Niet als je ze niet met 100% regelmaat slikt daar bij een inwerk periode van 3 weken...voor het duidelijke effect weer gegeven kan worden..daarbij..Brian is vast wel naar een zwaarder medicijn gegaan want hij is me te rustig...als iemand mijn vriendin Kankerhoer noemt gaat die echt wel een stapje terug nemen hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.
Ze werken pas effectief na 6 weken Na de laatste verhoging.
Btw, zelfmoord kan een bijwerking zijn !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |