quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Let er ook nog iemand op, hoe de bewoners reageren?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Jezus wat is amanda toch een ordinair wijf...gadverredamma....bah bah...echt dat brian haar als vriendin wil...afgelikte hoer..
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef FuTilE het volgende:
Whahahaha... Hoe reageerde Huub op zijn TV-momentje net?
Érg plat vertoon bij Jensen, overigens. Ze spelen hun Tokkierol glansrijk....
En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Jaap is de overwinnaar!!!
Geweldig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wordt weggevaagd door Jaap. Prachtig. Haar opmerking dat ze niets wilde met Huub onder de dekens werd meteen ontkracht door de beelden erna. Prachtig. Jaap is hilarisch
En 19 is volgens jou haar verjaardagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
ehh 19...jah das moeilijk he je eigen verjaardag domme hoerrr.
Anders ik welquote:
Vergeten, wil jij hem even zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Geen TT?
Damn, damn, damn... Geen streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
In het huis gaat het ook lekker.
Lachend alsof ze gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
Iemand toevallig gezien hoe Amanda hierop reageerde?
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.
Hij keek bijzonder not amused toen hij Amanda tot 2x toe hoorde zeggen dat zij en Brian een relatie hebben...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef FSR het volgende:
Bwian is not amused over de uitspraak dat Amandel heeft gevingert... en nog wat dingetjes....
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |