Huub is nog over de pis over zijn log.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Omdat jaap hem vanavond heeft verslagen?En die lange aandacht?vergeleken met huub in L&C?
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.
Zoals Eric weer de schoenen van Jaap heeft verstoptquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub is ook behoorlijk door de persoonlijke bezittingen van Eric gegaan vanavond.
Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.
Ze moeten Brians medicatie verstoppen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.
Is ook zo, daar heb je van die slaapkuren voorquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:05 schreef basicsaint het volgende:
Huub: het is moeilijker om te stoppen met roken dan met heroine.
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een afgang voor Amanda..het publiek in de studio was ook niet op haar hand..ze sprak zichzelf tegen..wat werd zij van het scherm gevaagd.
Alsof Federer tegen een blinde tenniste.
Heerlijk toch, als je zo in je eigen fantasie kunt gelovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.
Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Donnie29 het volgende:
Maar wie heeft zn log dan verwijderd?
Dat zou ik echt gewoon tof voor Amanda vinden ze is gewoon te lief voor het spel dan steeds maar weer gemanipuleerd te worden door Brian. Ze moet eens d'r gevoel volgen want dat heeft ze heel sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan moet ze maar weer overgaan op Mitch ofzo. Kan Brian weer para worden.
Als Huub op hem afrent en hij er als een haas van door gaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |